antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

تاثیر تقویت آنتن موبایل درشرکت های تجاری

تاثیر تقویت آنتن موبایل درشرکت های تجاری،مروزه نسل های جدید گوشی های همراه را با تقویت کننده انتن موبایل تقویت بخشیده اند. به طوری که موانع را با گسترش تکنولوژی در حوزه های مختلف رفع کرده و مشکل اختصاص تلفن همراه را از یک مکان خاص رفع کرده اند.

بسیاری از استفاده کنندگان تلفن های همراه از قطع شدن تماس های ضروری در حین مکالمه به علت آنتن دهی ضعیف ناشی از عدم وجود ابزار تقویت کننده آنتن موبایل ناراضی هستند. لذا بدنبال تقویت آنتن مویابل خود برآمده اند. از آنجایی یکه تقویت کننده آنتن موبایل یاری شایانی به این نقیصه نموده است. همین امر باعث شده که کاربران، از افزایش آنتن دهی موبایل استقبال نموده. و با نصب دستگاه های تقویت آنتن دهی موبایل در منازل و یا بعضی واحدهای تجاری و همچنین روستاها و خارج شهرها به تقویت سیگنال موبایل روی آورده اند.

علت ضعف و نویز سیگنال تلفن همراه چیست؟

چند عامل است که باعث عدم پوشش آنتن دهی موبایل در یک مکان خاص می شود.

پدیده پینگ پنگ: از آنجایی که دریافت هم زمان موج های سیگنالی از چند ایستگاه فرستنده برای تلفن همراه وجود دارد این اصطلاح بکاربرده می شود. در پی وجود این پدیده، تماس برقرار شده بلافاصله قطع خواهد شد.

اکو: اصطلاح تشدید صدا می باشد و یا اینکه در مکان مورد نظر، تداخل امواج بوده و نویزهای زیادی وجود دارد.

تداخل بین سلولی: این اصطلاح زمانی بکار می رود. که تلفن همراه بین دو یا چند BTS با قدرت سیگنال های یکسان قرار گرفته باشد .و امواج سایر برج های مخابراتی، باعث تضعیف سیگنال ها در شهرهای با جمعیت بالا می شود.

فاصله تا دکل مخابراتی (BTS): همانگونه که می دانیم امواج تلفن همراه به وسیله فضا حرکت و منتشر می شود. و اگر از دکل دریافت کننده امواج دور باشد، سیگنال های دریافت شده ضعیف خواهد شد.

آیا نصب سیستم تقویت کننده آنتن موبایل برای سلامتی ضرری دارد؟

با توجه به اینکه این سیستمها بر اساس استانداردهای جهانی و تحت نظر سازمان های FCC یا ICNIR فراوری می شوند. این سیستم ها از نظر تشعع امواج RF آنالیز شده و دارای تاییدیه های مورد نظر می باشند.

3 مورد از بهترین دستگاه ها برای افزایش آنتن دهی موبایل
  • تقویت کننده تک باند: مناسب تقویت سیگنال موبایل در استانداردهایی است که در فاصله ای از فرکانس جهت ارتباط استفاده می کنند. این تقویت کننده باند 900 و 2100 را می تواند تقویت کند و با توجه به گین و توان دستگاه این مدل برای پوشش کانکس یا اتاق هایی که در بیرون شهر وجود دارند، بهترین گزینه است.
  • تقویت کننده دو باند: دو باند فرکانسی همزمان تقویت شده و به وسیله دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل به مشترک اجازه می دهند. که مکالمه سالم و بدون نویزی داشته باشد.
  • تقویت کننده سه باند: تقویت کننده آنتن گوشی سه باند بهترین گزینه برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری و فروشگاهی است. زیرا این دستگاه می تواند پوشش مناسب و پشتیبانی همزمان تمام اپراتورهای کشور را داشته باشد. همچنین این دستگاه می تواند به افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه در پروتکل های جدید بیفزاید.
ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی