antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

۱۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل 4g

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل 4g ،دستگاههای تقویت کننده آنتن موبایل به پنج دسته تک باند، دو باند، سه باند، چهار باند و خودرویی تقسیم میشوند که این دستگاه ها قابلیت تقویت انواع سیگنال های امواج موبایل مثل 2G 3G 4G 5G را دارا می باشند. دستگاههای تقویت کننده انتن موبایل میتوانند سیگنال آنتن تمامی اپراتورها از جمله ایرانسل همراه اول رایتل را تقویت نمایند.

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل خانگی در فروشگاه موبایل آمپلی فایرز بدون احتساب ارزش افزوده محاسبه میگردد و انواع تقویت انتن موبایل خانگی ارزان در توان های مختلف موجود میباشد .

تقویت کننده آنتن موبایل 4 باند

تقویت کننده آنتن موبایل 4 باند یک دستگاه تقویت کننده سیگنال امواج آنتن دهی موبایل است که قادر است تمامی امواج موبایلی را تقویت کرده و باعث افزایش کیفیت مکالمه و افزایش سرعت ارسال و دریافت پیامک و همچنین افزایش سرعت اینترنت انواع اپراتور از جمله اپراتور ایرانسل همراه اول و رایتل میگردد.

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G/4G دوباند

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G/4G دوباند دوباند مخصوص استفاده در منزل و ادارات با انواع شبکه و اپراتورهای تلفن همراه است. این دستگاه تقویت کننده امواج مارک ledmate ، یک تقویت کننده سینگال امواج موبایلی و بدون سیم با بازه فرکانسی 900هرتز و 1800 هرتز است.

راهنمای انتخاب تقویت کننده موبایل

ذکر این نکته ضروریست که تنها در اماکن و فضاهایی میتوان از سیستم های تقویت کننده آنتن دهی موبایل استفاده کرد که دارای حداقل سیگنال برای تقویت باشند ، به عبارت دیگر بوسترهای افزاینده آنتن موبایل در محیط های فاقد آنتن موبایل هیچ کارکردی ندارند و برای راه اندازی تقویت کننده های آنتن موبایل میبایست سیگنال 2g دارای حداقل سیگنال 80 dbi باشد تا بتوان مشکل آنتن دهی موبایل را در آن محدوده مرتفع نمود .

استفاده از دستگاههای آنتن دهی موبایل سه باند نیز به دلیل داشتن قیمت بالا توصیه نمیشود و همچنین تقویت کننده سیگنال موبایل تک باند هم در اکثر مناطق که با مشکل عدم آنتن دهی موبایل روبرو هستند ، کارکرد ندارد زیرا تنها در باند gsm 900 آنتن دهی را تقویت نموده که این بازه فرکانسی برای مناطق با تعداد ساکنین زیاد کثل کلانشهرها کافی نیست . پیشنهاد شرکت موبایل آمپلی فایرز برای غالب نقاط تقویت کننده های سیگنال موبایل دو کانال میباشد که با دارا بودن قیمت مناسب ، امکانات قابل توجهی را به کاربر ارایه میدهد.

مزیت های دستگاه تقویت کننده موبایل دوباند

از دیگر مزیت های دستگاه تقویت کننده موبایل دوباند ، امکان انتقال دیتا توسط این بوستر های موبایل است . انتقال اینترنت در این بوسترها در باند 1800 یا DCS صورت میگیرد . اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ، برای انتقال دیتای 4G از باند 1800 استفاده میکنند . در برخی مناطق همراه اول نیز برای پوشش دهی اینترنت در باند3G نیز از باند 1800 بهره میبرد ولی ایرانسل تنها از باند 2100 برای انتقال دیتا استفاده میکند . دیگر کاربرد باند DCS ، انتقال مکالمه و تماس دریافتی و ارسالی پس از اتصال به روی این محدوده فرکانسی است و از دلایلی که گفته میشود که تقویت کننده امواج موبایل تک باند مناسب کلانشهرها نیست ، همین نکته میباشد .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه افزایش سیگنال موبایل در منزل

دستگاه افزایش سیگنال موبایل در منزل ،در دنیای متصل که در آن زندگی میکنیم، انتظار داریم که بتوانیم از تلفن همراه خود در هر کجا که برویم استفاده کنیم، خانه، مدرسه، ماشین، خرید، سالن ورزشی یا رستوران یا هر جا که برویم انتظار داریم تلفن های ما کار کنند. هنگامی که در خانه هستید، انتظار دارید که آنتن دهی بهتری داشته باشید تا بتوانید به راحتی در اینترنت با دوستان تماس بگیرید یا چت کنید.

چه عاملی باعث ضعیف شدن آنتن گوشی در خانه شما میشود؟

برای افزایش سیگنال سلولی در خانه، ابتدا باید بدانید که چه چیز هایی میتواند باعث ضعف دریافت سلول شود. اگر خانه شما دارای پنجره های با انرژی کارآمد، سقف فلزی یا سایدینگ باشد یا ازبتون یا آجر ساخته شده باشد، این میتوانند سیگنال را مسدود کنند. اگر خانه شما در یک منطقه روستایی است به احتمال زیاد از نزدیکترین برج سلولی فاصله دارید که می تواند منجر به ضعف سیگنال شود.

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه برای منازل

یکی از بهترین راه های افزایش سیگنال موبایل در خانه شما، تقویت کننده سیگنال تلفن همراه است. تقویت کننده سیگنال تلفن همراه سیگنال بیرونی را به داخل خانه شما تقویت میکند، بنابراین شما شروع به دریافت سریعتر داده ها، کیفیت صدای بهتر و سیگنال قوی برای همه در خانه خود میکنید. نمونه های از دستگاه های تقویت کننده سیگنال موبایل:

اگر مشکلی در تلفن خود دارید، سعی کنید آن را خاموش کنیدتا ببینید آیا سیگنال سلولی بهبود میابد یا خیر. همچنین به نحوه نگه داشتن تلفن در هنگام برقراری تماس توجه کنید. اطمینان پیدا کنید که به صورت ما نا خواسته آنتن داخلی دستگاه را مسدود نمی کنید. باتری تلفن خود را بررسی کنید.

تقویت آنتن موبایل در خانه های بیرون از شهر

برنامه ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید تا به راحتی نزدیکترین برج سلول را پیدا کنید. هنگامی که می دانید برج سلولی در کجا واقع شده است، می دانید که سیگنال شما از کجا می رود. اکنون میتوانید آزمایش کنید تا سیگنال سلولی بهتری را در خانه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، به نزدیکی برج خانه خود بروید تا ببینید که آیا این خدمات شما را در خانه بهبود میبخشد یا خیر.

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی های شما را تقویت کند. در واقع دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دیتا مورد نیاز را از دکل های مخابراتی یا BTS گرفته و سوار بر امواج استاندار تقویت میکند و باعث پوشش آنتن دهی موبایل در نقاط مورد نظر میشود. تقویت آنتن موبایل مناسب برای پوشش کامل ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری است. دستگاه تقویت آنتن موبایل پوشش و پشتیبانی همزمان کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور اعم از همراه اول، ایرانسل و رایتل را در بردارد. رفع مشکل آنتن تلفن همراه خود را به گروه صنعتی کیان تلکام بسپارید.

تقویت کننده آنتن موبایل یا همان بوستر به دستگاه تقویت آنتن موبایل که توان خروجی کمتر از 1 وات دارد گفته میشود. ریپیتر یا همان دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل جهت استفاده در محیطهای سرپوشیده ( In Door ) مناسب میباشند. تقویت آنتن موبایل خانگی با توجه به توسعه ای که این روزها در شهر های بزرگ رخ میدهد و با توجه به بروز رسانی سیستم های مخابراتی، سیگنال موبایل در مناطق مختلف شهر دچار تغیرات میشود. ضعف پوشش سیگنال موبایل نیاز روز افزون به تجهیزات تقویت آنتن موبایل را افزایش میدهد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

بهترین دستگاه تقویت آنتن برای برج ها ی بلند

بهترین دستگاه تقویت آنتن برای برج ها ی بلند ،از مزیت ها و ویژگی های دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه :

• در هر شرایط آب و هوایی دارای کارایی و راندمان بسیار خوبی هستند .

• امکان پوشش کلیه اپراتورهای فعال در کشور

• نصب و راه اندازی دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل در کوتاه ترین زمان

• یک روش بسیار خوب با کارایی فوق العاده و صد در صد قانونی

• عملکرد سیستم به شکل وای فای می باشد – بدون نیاز به هزینه شارژ و ...

• این دستگاه هیچ نوع عوارض و یا تاثیر مخربی بر سلامتی انسان ندارد .

• قابلیت اجرای پروژه های فضاهای داخلی ( Indoor ) و مکان های بیرونی ( Out door ) از متراژ پنجاه تا پانصد هزار متر مربع ( 500000-50 متر مربع ) اگر در مکانی که هستید از ضعف آنتن دهی رنج می برید می توانید با نصب سیستم تقویت کننده آنتن موبایل برای همیشه این مشکل را برطرف نمایید . چرا که کارشناسان ما با در نظر گرفتن عواملی مانند محل جغرافیایی – نوع و ساختار ملک و همچنین فاصله آنها تا دکل مخابراتی ، در محل مورد نظر شما این دستگاه ها را نصب نموده و به این ترتیب دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد .

مراحل انجام کار

ابتدا کارشناسان ما از محل مورد نظر شما بازدید نموده ، سپس با ارائه بهترین پیشنهاد اقدام به نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در کوتاه ترین زمان می نمایند . این دستگاه ها قادر به رفع مشکل آنتن دهی در بسیاری از مکان ها از قبیل معادن – سدها – شهرک های صنعتی – برج های بلند – پارکینگ – مترو – پالایشگاه ها و ... می باشد .

این محصول در انواع مختلف بوده و به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد  .  برخورداری از بهترین کارشناسان مجرب و متخصص مخابراتی و اجرای پروژه در سریع ترین زمان در سراسر کشور

• شما می توانید وجه تعیین شده را پس از پایان پروژه و رضایتمندی کامل پرداخت نمایید . ** با نصب بهترین دستگاه های تقویت کننده موبایل دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

از چه نوع کابلی برای تقویت کننده آنتن موبایل باید استفاده کرد؟

عملکرد کابل بسته به نیاز متفاوت است. بعضی از کابل ها برای طولانی مدت مجهز نیستند ، به همین دلیل برخی از تقویت کننده ها از نوع 50 اهم و 75 اهم هستند. برای اکثر مصرف کنندگان ، کابل موجود در کیت ( دستکاه ریپیتر تقویت کننده آنتن دهی موبایل ) کافی است ، اما برای کسانی که به کار طولانی تری نیاز دارند ، به راهنمای کابل کواکسیال ما مراجعه کنید تا آگاهانه در مورد نوع کابل مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.

بعد از نصب تقویت آننتن موبایل باید تنظیماتی روی گوشی موبایل انجام داد؟

خیر. طبق قانون ، تقویت کننده های سیگنال سلول به عنوان یک کیت کامل ، که شامل یک آنتن داخلی و خارجی است ، به فروش می رسند. این آنتن ها به طور کلی برای تقویت کننده ای که به آن می آیند بهینه شده اند. باز هم تاکید می کنم مانند وای فای نیست! وقتی آنتن گیرنده بالا سیگنال را دریافت می کند و از طریق کابل به داخل دستگاه  می رساند آنتن فرستنده آن را پخش می کند فقط باید دستگاه را به برق بزنید سپس آنتن موبایل شما تقویت می شود.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن موبایل سه باند

دستگاه تقویت آنتن موبایل سه باند ،با این تقویت کننده آنتن موبایل 4g، مشکل ندادن سیگنال ایرانسل و همراه اول و رایتل را به فراموشی بسپارید و اینترنت 3g  محیط را تقویت کنید.تقویت کننده انتن موبایل خانگی در برخی اماکن کاربران ، با مشکل آنتن ندادن همراه اول و آنتن ندادن ایرانسل و گاها آنتن ندادن رایتل مواجه هستند که با نصب دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل مرتفع میگردد .
در این مواقع کاربران به اشتباه بدنبال ترفند آنتن ندادن گوشی موبایل میگردند و یا کد آنتن ندادن موبایل را در اینترنت سرچ میکنند . علت آنتن ندادن موبایل انها و یا روش افزایش سرعت اینترنت ایرانسل و یا افزایش سرعت اینترنت همراه اول تنها و تنها یک راه حل دارد و آن افزایش سرعت اینترنت گوشی بوسیله نصب یک دستگاه تقویت کننده اینترنت موبایل است .

تقویت آنتن سه باند

در مکان هایی که اینترنت ایرانسل 3g .4g و اینترنت همراه اول نوترینو در گوشی فعال نمیشود به احتمال زیاد ، سیگنال تلفن همراه نیز جهت مکالمه در آن نقطه مطلوب نیست .

بهترین برنامه تقویت کننده امواج موبایل و  افزایش سرعت اینترنت اندروید هم در این شرایط به شما کمک خاصی نمیکند . مودم d١٠٠ ایرانسل هم دارای قابلیت نصب آنتن اکسترنال هست ولی کانکتور و آنتن مودم اینترنت در ایران یافت نمیشود .
تقویت کننده آنتن موبایل سه باند میتواند تقویت امواج موبایل و سیگنال اینترنت ایرانسل 4g و اینترنت ایرانسل 3g به همراه اینترنت گوشی همراه اول را از پشت بام و یا جاییکه اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول و یا اینترنت رایتل وجود دارد گرفته و در مکان مورد نظر به شما تحویل دهد .
قیمت تقویت کننده آنتن موبایل زیمنس از مدلهای دیگر بالاتر است ولی با رفع مشکل انتن دهی گوشی سامسونگ و افزایش سرعت اینترنت 3g همراه اول ، مشکل انتن دهی همراه اول و مشکل انتن دهی همراه ایرانسل را در محل برطرف میکند .

پکیج تقویت آنتن مویابل

پکیج تقویت آنتن موبایل دارای یک آنتن خارجی و یک انتن داخلی و دو عدد کابل کواکسیال ۲۰ متر و ۳ متر و دستگاه تقویت انتن فول باند(۲g/۳g/۴g)

 

دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل، جهت تمامی نقاط کور و فاقد آنتن دهی

مشکل عدم آنتن دهی،  ضعف سیگنال و قطع شدن ارتباط هنگام صحبت کردن با موبایل را با موفقیت برطرف کرده است
سیستم تقویت کننده آنتن موبایل و افزایش سیگنال تلفن همراه
نصب سیستم های پوشش موبایل در ساختمان و اماکن مسکونی و تجاری

انواع این دستگاه ها در نقاط کور و فاقد آنتن دهی تلفن همراه مانند:
برخی طبقات ساختمان ها،منازل، ادارات ، مراکز دولتی و خصوصی – هتل ها و مراکز اقامتی – کارگاه ها و کارخانجات – مجتمع های مسکونی و تجاری – طبقات و زیر زمین ساختمان ها – اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده – فروشگاه ها ، رستوران ها – ویلاهای خارج از شهر – پارکینگ ها – تونل ها –  معادن – سدها – کارگاه های راه سازی و حتی گسترش پوشش دهی جاده ها نصب قرار و  و مشکل انتن دهی و ضعف سیگنال یا قطع و وصل مکالمات به کلی رفع می شود .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

قیمت خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل درتهران

قیمت خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل درتهران ،تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی افزایش دهد. در واقع این دستگاه میتواند سیگنال موبایل را سوار بر امواج استاندارد تقویت کند. این دستگاه امکان افزایش سرعت اینترنت موبایل 4G و مکالمه را نیز فراهم میکند. 

برخی از کاربرد های تقویت کننده سیگنال موبایل سه باند

  • تقویت انتن موبایل 3g و 4g و 5g
  • افزایش آنتن موبایل در خانه ، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • افزایش سرعت اینترنت گوشی یا موبایل
  • افزایش آنتن در زیر زمین ها
  • افزایش آنتن در ارتفاع بلند(برج ها ، کوه ها یا تپه ها)
  • پوشش آنتن دهی بهتر در فضای بزرگ

BTS یا دکل مخابراتی

حتما سازه های فلزی غول پیکر که دکل نام  دارد را در جاهای مختلف شهر دیده اید.به طور ساده بی تی اس که مخفف base transceiver station است مجموعه ای از فناوری های دست انسان است که به شرکت مخابرات امکان ارتباط میان کاربرموبایل را فراهم می کند.

دکل های بی تی اس تنها بخش کوچکی از فناوری جهانی است که برای راه اندازی به اجزای مهم دیگری نیاز است فرستنده، گیرنده، امواج رادیویی، پردازش سیگنال ها، رمز گشایی، رمز نگاری و… بخش دیگر از این خدمات را به عهده دارد.

تقویت کننده آنتن موبایل در استان های اطراف

به عنوان مثال وقتی شما صحبت می کنید بستر انتقال این صدا و یا این موج مکانیکی هوا می باشد یا اینکه زمانی که یک فلز را گرم کنید، بستر انتقال گرما در درون فلز مولکول های به هم چسبیده فلز می باشد که بستر ارتباطی یا انتقال دیتا در موبایل به صورت بی سیم یا وایرلس است.

پوشش موبایل خانگی  و فضاهای درون شهری

از ویژگی های این دستگاه نصب آسان و پوشش تمام بانده های فرکانسی شبکه موبایل کشور می باشد . این دستگاه قادر به تقویت سیگنال تمام اپراتور ها می باشد و می توان به راحتی و به سرعت آن را با کمک کتابچه راهنمای کاربر نصب و راه اندازی کرد.

هنگامی که قصد راه اندازی سیستم تقویت کننده امواج موبایل در یک محل را دارید دانستن اطلاعات زیر ضروری می باشد. نوع شبکه تلفن همراه موجود در محل مورد نظر را شناسایی نمایید. تعداد مکانها و یا متراژمحلی را که در آن قصد تقویت امواج تلفن همراه را دارید مشخص نمایید. میزان آنتن دهی امواج تلفن همراه را در محیط خارجی آن محل بررسی نمایید. تقویت کننده های امواج تلفن همراه در محل هایی کاربرد دارند که حداقل یک سیگنال ضعیف و پایدار در محیط بیرون جهت تقویت وجود داشته باشد.لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد ویا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب واستفاده از تقویت کننده موبایل موجود نمی باشد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

،تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی افزایش دهد. در واقع این دستگاه میتواند سیگنال موبایل را سوار بر امواج استاندارد تقویت کند. این دستگاه امکان افزایش سرعت اینترنت موبایل 4G و مکالمه را نیز فراهم میکند. 

برخی از کاربرد های تقویت کننده سیگنال موبایل سه باند

  • تقویت انتن موبایل 3g و 4g و 5g
  • افزایش آنتن موبایل در خانه ، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • افزایش سرعت اینترنت گوشی یا موبایل
  • افزایش آنتن در زیر زمین ها
  • افزایش آنتن در ارتفاع بلند(برج ها ، کوه ها یا تپه ها)
  • پوشش آنتن دهی بهتر در فضای بزرگ

BTS یا دکل مخابراتی

حتما سازه های فلزی غول پیکر که دکل نام  دارد را در جاهای مختلف شهر دیده اید.به طور ساده بی تی اس که مخفف base transceiver station است مجموعه ای از فناوری های دست انسان است که به شرکت مخابرات امکان ارتباط میان کاربرموبایل را فراهم می کند.

دکل های بی تی اس تنها بخش کوچکی از فناوری جهانی است که برای راه اندازی به اجزای مهم دیگری نیاز است فرستنده، گیرنده، امواج رادیویی، پردازش سیگنال ها، رمز گشایی، رمز نگاری و… بخش دیگر از این خدمات را به عهده دارد.

تقویت کننده آنتن موبایل در استان های اطراف

به عنوان مثال وقتی شما صحبت می کنید بستر انتقال این صدا و یا این موج مکانیکی هوا می باشد یا اینکه زمانی که یک فلز را گرم کنید، بستر انتقال گرما در درون فلز مولکول های به هم چسبیده فلز می باشد که بستر ارتباطی یا انتقال دیتا در موبایل به صورت بی سیم یا وایرلس است.

پوشش موبایل خانگی  و فضاهای درون شهری

از ویژگی های این دستگاه نصب آسان و پوشش تمام بانده های فرکانسی شبکه موبایل کشور می باشد . این دستگاه قادر به تقویت سیگنال تمام اپراتور ها می باشد و می توان به راحتی و به سرعت آن را با کمک کتابچه راهنمای کاربر نصب و راه اندازی کرد.

هنگامی که قصد راه اندازی سیستم تقویت کننده امواج موبایل در یک محل را دارید دانستن اطلاعات زیر ضروری می باشد. نوع شبکه تلفن همراه موجود در محل مورد نظر را شناسایی نمایید. تعداد مکانها و یا متراژمحلی را که در آن قصد تقویت امواج تلفن همراه را دارید مشخص نمایید. میزان آنتن دهی امواج تلفن همراه را در محیط خارجی آن محل بررسی نمایید. تقویت کننده های امواج تلفن همراه در محل هایی کاربرد دارند که حداقل یک سیگنال ضعیف و پایدار در محیط بیرون جهت تقویت وجود داشته باشد.لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد ویا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب واستفاده از تقویت کننده موبایل موجود نمی باشد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

محل نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل

محل نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل ،نکاتی که در نصب یک دستگاه تقویت کننده انتن موبایل در نظر گرفته می شود :

1 – دستگاه های وارداتی این شرکت با حداقل اندازه و زیبایی ظاهری انتخاب شده اند.

2 – توان سیگنال موبایل و فرکانس و امواج موبایل در محیط قبل و پس از نصب آنتن موبایل با استفاده از نرم افزار تخصصی اندازه گیری و به مشتریان محترم اعلام می گردد. (تست سلامت سیگنال)

برخی از ویژه گی های خاص دستگاه های وارداتی

1- امکان پوشش آنتن موبایل تا شعاع 20 کیلومتر از محل سیگنال

2- طراحی و نصب سیستم ibs

3 – تنظیم خودکار توان خروجی برای جلوگیری از آسیب تشعشع امواج موبایل به انسان.
خدمات ویژه شرکت فراموج به مشتریان

1 – یکسال گارانتی تمام قطعات

2 – انعقاد قرارداد نگهداری جهت پروژه های شهرستان ها

راه اندازی تقویت کننده آنتن موبایل

تقویت کننده آنتن دهی موبایل ، تقویت آنتن موبایل ، تقویت امواج موبایل ، تقویت سیگنال موبایل ، تقویت فرکانس موبایل ، تقویت آنتن دهی موبایل دارای یک سیستم راه اندازی هوشمند است، راه اندازی تقویت کننده یک فرآیند اتوماتیک است که می تواند عملکرد مطلوب سیستم را تضمین کند. به محض اینکه نصب سیستم تقویت کننده را تمام کنید، آن را در یک منبع تغذیه برای روشن کردن تقویت کننده قرار دهید. بلافاصله شروع به کار و چک کردن دریافت سیگنال و انزوا برای اطمینان از عملکرد سیستم می کند. تنظیم خودکار مورد 3/5 ثانیه طول می کشد. پس از شروع تقویت کننده، بررسی کنید که پوشش بهبود یافته است یا خیر. اگر خوب است، راه اندازی تقویت کننده تکمیل می شود. ولی اگر خوب نبود رنگ LED ISO و Alarm LED را بررسی کنید.

چراغ ایزو نشان می دهد اگر تقویت کننده انتن موبایل به اندازه کافی انزوا بین آنتن های فضای باز و داخلی به منظور جلوگیری از حلقه به عقب یا به اصطلاح خود-نوسان است. با تشکر از نرم افزار هوشمند تقویت کننده آنتن موبایل که به طور کامل از تداخل با اپراتورهای تلفن همراه محافظت می کند. فلاش LED ISO به این معنی است که عملکرد ISO کار بزرگی است و نوسانات خود را از بین برده است. ایزو چراغ باید باقی بماند “سبز” یا “فلاش آهسته سبز”.

نکته: ISO پوشش را افزایش نمی دهد، اما اجباری است که از تداخل با شبکه های تلفن همراه بر اساس مقررات مخابراتی اجتناب شود.

چگونه تقویت کننده سیگنال موبایل را در خانه یا محل کار خود نصب کنیم؟

فناوری تقویت شبکه را مشاهده خواهید کرد که می توانید آن را در منزل یا محل کار خود که سیگنال ضعیف است خریداری و نصب کنید. نصب آن بسیار آسان است. توانایی پوشش دهی حدود 2000 متر مربع را دارد. پس از نصب تقویت کننده سیگنال تلفن همراه ، دیگر لازم نیست نگران از دست دادن تماس مهم باشید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

لوازم جانبی نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل

لوازم جانبی نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل،

راه اندازی تکرار کننده آنتن موبایل یا تقویت کننده آنتن موبایل برای محیط های بیرونی (فضای باز) امری بسیار مهم و تخصصی می باشد.که بعد از کارشناسی محل و تست سیگنال عواملی از جمله:

ارتفاع دکل

نوع آنتن های سکتور

آنتن گیرنده یا همان آنتن لوگاریتمیو دستگاه تقویت آنتن مناسب برای محل بررسی و پیشنهاد می شود.نصب دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل برای محیط های سرپوشیده (منزل، محل کار) حتما نیاز به تخصص کافی نیست حتی با کمی دقت میتوان هر فردی آن را نصب نماید.

لوازم جانبی مورد مصرف برای افزایش امواج موبایل

تمامی دستگاه های تقویت کننده سیگنال موبایل برای نصب و راه اندازی نیاز به لوازم جانبی دارند.

Cell Phone Signal Booster Accessories

  • آنتن گیرنده outdoor antenna
  • آنتن فرستنده indoor antenna
  • کانکتور conector n type
  • کابل کواکسیال  Coaxial cable

مراحل نصب تجهیزات دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

اولین مرحله برای نصب تقویت کننده آنتن تلفن همراه نصب آنتن گیرنده می باشد.

شما باید آنتن گیرنده را در بهترین حالت برای دریافتی پایدار قرار دهید.

برای این کار می توانید از برنامه های کاربردی تست سیگنال موبایل مانند gsm signal monnitoring استفاده کنید.

بعد از نصب آنتن خارجی، فرکانس های دریافت شده توسط کابل کواکسیال به دستگاه  amplifiers یا تقویت کننده هدایت می شود.

فرکانس ها بعد از فیلتر  تقویت شدن با توجه به محیط  توسط آنتن فرستنده در محیط انتشار پیدا می کند.

نکاتی که در نصب دستگاه های تقویت آنتن تلفن همراه باید به آن توجه داشت:

۱٫ کابل ها را به اندازه و طول مورد نظر پرس کرده و استفاده کنید تا از افت سیگنال در طول مسیر جلوگیری شود.

۲٫ تمامی اتصالات کانکتورها را به خوبی عایق کرده تا از ایجاد نویز و افت فرکانس جلوگیری گردد.

۳٫ آنتن گیرنده را در پایه چوبی نصب کنید یا میله فلزی خود را به خوبی عایق کنید.

۴٫ دستگاه تقویت امواج موبایل را بعد از نصب تمام اتصالات و کانکتورها به برق بزنید و راه اندازی کنید.

توضیحات تقویت کننده آنتن موبایل مدل 980:

تک باند مدل 980 گزینه ای بسیار مناسب جهت رفع مشکل انتن دهی موبایل می باشد.
توان خروجی دستگاه 27 dbm می باشد که قابلیت پوشش دهی تا فضای 2000 متر مربع را دارا می باشد دستگاه افزایش آنتن موبایل از قدرت خوبی برخوردار است ولی توانایی ساپورت 3g و 4g را دارا نمی باشد.

سیگنال بوستر با اتکا بر دانش فنی مهندسین و متخصصین و با سابقه درخشان در عرصه ارتباطات و با هدف ارائه محصولات تقویت کننده و مسدود کننده آنتن موبایل راه اندازی شده است.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

نصب و فروش دستگاه تقویت آنتن در شهر کرج

نصب و فروش دستگاه تقویت آنتن در شهر کرج ،در سالیان اخیر با گسترش کاربران شبکه های تلفن همراه و همچنین توسعه ای که اپراتورها برای پوشش دهی نسل های مختلف شبکه های موبایلی انجام داده اند ، همچنان نقاط مختلفی در شهرها هستند که قادر به دریافت سیگنال های مناسب جهت برقراری مکالمه و دیتای همراه نمیباشند . نسل های قدیم شبکه ارتباطات که همان نسل توجی است ، دارای برد بالای فرکانسی بوده ولی ضریب نفوذ پایین تری نسبت به نسل های بالاتر داشتند و اپراتورها با اینحال که اکثر دکل ها به نسلهای جدید تجهیز کرده اند ، همچنان نقاط کور آنتن دهی بالایی در شهرهاست .

دلایل متعددی نیز وجود دارد که سبب میشود سیگنال به برخی مناطق بسیار ضعیف برسد . سازه های جدید که عمدتا بصورت سازه های مسلح میباشند که وجود میلگرد و آهن در اواسط سازه ها ، سبب جذب سیگنال شده و یا برخی دیگر از اماکن در راستای آنتن های فرستنده مخابرات قرار نگرفته و سیگنال بطور بی واسطه و مستقیم به برخی نقاط نمیرسد .

روش نصب تقویت آنتن موبایل کرج

حال برای اینکه بتوان یک بوستر تقویت آنتن دهی موبایل را در شهر کرج نصب نمود نیازمند آنیم که بر روی تلفن همراه خود یک نرم افزار تست سیگنال موبایل را نصب کنیم و به پشت بام منزل و یا محلی که نیازمند پوشش دهی موبایل است برویم . با فعال سازی نرم افزار  ، تمامی نقاط بر روی بام را بررسی کرده و بهترین نقطه را که از لحاظ میزان انتن دهی قویتر است را به عنوان مکان قرارگیری انتن گیرنده تعیین نماییم . سپس در آن نقطه اقدام به برقراری تماس و انجام مکالمه میکنیم که مطمئن شویم که امواج موبایل سالمی را به دستگاه ارسال میکنیم . کابل را از یک سمت بطرف دستگاه تقویت انتن دهی موبایل رسانده و سمت دیگر را به گیرنده امواج موبایل وصل مینماییم .

مناسب ترین بوسترهایی که مناسب تقویت آنتن موبایل کرج میباشد ، بوسترهای دوباند است که همزمان امواج DCS و GSM را تقویت میکنند.

برایتان سوال پیش امده چگونه انتن موبایل را تقویت نماییم؟

دو راه حل وجود دارد :یا با دانلود نرم افزارهای تقویت انتن گوشی که اثر گذاری تقریبا ناچیزی دارد وراه حل صد درصد موثرنصب و راه اندازی دستگاه تقویت کننده انتن موبایل دوباند می باشد .دستگاه تقویت کننده انتن موبایل دوباند دارای مزیتی مهم و اساسی نسبت به دستگاه تقویت موبایل تک باند هستش و این مزیت هم پشتیبانی همزمان از باند فرکانسی 900 مگاهرتز و 1800 مگاهرنز می باشد.

LED Gold 2G 4G Repeater GSM dcs Signal Booster تقویت کننده انتن با قابلیت پوشش دهیفرکانس gsm 900 (همراه اول) و dcs 1800 (ایرانسل)این تقویت انتن موبایل جهت تقویت انتن دهی بافت شهری کاربرد دارد و از توان خروجی(23 dbm) برخوردار است .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

 

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت کننده آنتن موبایل قابل تنظیم تک باند

تقویت کننده آنتن موبایل قابل تنظیم تک باند ،دستگاه تقویت کننده انتن موبایل قابل تنظیم تک باند راه حل نهایی را در هر منطقه ای که ارتباطات سلولی امواج موبایل وجود ندارد ، فراهم می کند. تکرار کننده امواج ویژگی هایی قابل توجهی دارد که ارزش خرید آنرا بالا میبرد مانند :  نصب و راه اندازی آسان،  طول عمر باتری را افزایش می دهد و ضررهای تابش تلفن همراه را کاهش می دهد . تکرار کننده تلفن همراه ایده آل برای استفاده در خانه، دفتر کار است .  صفحه نمایش که کمک به تشخیص عملکرد صحیح دستگاه میکند ، در این تقویت کننده موبایل بکاررفته است .

ویژگی های دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل قابل تنظیم تک باند

  1. تقویت فرکانس موبایل در باند gsm/900
  2. بالا بردن سرعت اینترنت در حالت 2G
  3. بالا بردن وضوح مکالمات
  4. بالا بردن سرعت انتقال پیام
  5. محدود های فرکانسی که این بوستر امواج موبایل انرا پشتیبانی میکند شامل : gsm است که بازه های فرکانسی زیر را شامل میشود890-915 و 935-960 در حالت uplink  و  890-915 و 935-960و 1920مگاهرتز در حالت downlink

محتوای پکیج تقویت کننده آنتن موبایل قابل تنظیم تک باند

  1. آداپتور 12 ولت1 آمپر
  2. کتابچه راهنمای کاربر جهت نصب راحت سیستم
لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل قابل تنظیم تک باند
  1. فرستنده  یا امنی
  2. (انتن گیرنده) آنتن یاگی
  3. کانکتور متناسب با کابل خریداری شده
  4. رابط دو سر نری
  5. نرم افزار تست و اندازه گیری سیگنال

مشکل آنتن دهی  ، غالبا برای مدیران و مالکان موسسات و شرکت ها دارای اهمیت زیادی است که بوسیله نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل قابل حل شدن است ،

این مشکل براحتی مرتفع میگردد .

 راهنمای خرید تقویت کننده موبایل

پرسش: طبقه چندم ساختمان با مشکل آنتن دهی مواجه است و نیاز به نصب سیستم تقویت کننده موبایل دارد ؟

پاسخ : هر چه طبقات بالاتر باشد ، جهت رفع مشکل آنتن دهی باید از دستگاه تقویت کننده انتن موبایل قویتری استفاده نمود و بر همین مبنا در طبقات پایین امکان حل و تقویت مکالمه بمراتب راحتتر است .

پرسش: با کدام اپراتور موبایل در سازمان مورد نظر مشکل دارید و ضعف سیگنال موبایل در کدام حالت از شبکه آن اپراتور است(3g، 4g، 2g)؟

پاسخ : بر حسب اپراتوری که مورد نیاز است و نوع مشکل که مکالمه و یا دیتاست ، دستگاه تقویت امواج تلفن همراه مناسب انتخاب میگردد  که این بوستر امواج همراه اول و سیگنال ایرانسل را بهبود میبخشد.

پرسش: مشکل کیفیت مکالمه دارید یا کیفیت اینترنت گوشی موبایل در سازمان مد نظر وجود دارد و بوستر آنتن تلفن همراه به چه منظور مورد نیاز است؟

پاسخ :اینترنت موبایل بوسیله این دستگاه تنها در باند 2Gتقویت میگردد و قادر به افزایش اینترنت در حالات 3g  و 4g نیست

پرسش: چه مساحتی رو میخواهید آنتن تقویت موبایل نصب و  تقویت سینگال کنید  و دارای متراژی است؟(متر مربع)

پاسخ : متراژ250 متری را میتوان بوسیله این سیستم آنتن دهی موبایل براحتی تقویت نمود

پرسش: مشکل قطعی کامل آنتن دهی موبایل دارید یا آنتن دهی ضعیف و یا آنتن به یکباره پرش دارد؟

پاسخ : پرش آنتن دهی بدلیل کمبود قدرت امواج است که با این دستگاه قابل حل است .

پرسش: کاملترین دستگاه تقویت کننده موبایل در ایران چیست؟

پاسخ : کاملترین دستگاه های تقویت کننده امواج موبایل ، سیستم های تقویت کننده موبایل فول باند میباشند که توانایی تقویت تمام بازه های فرکانسی را دارا هستند .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق مسکونی

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق مسکونی ،برای تقویت آنتن موبایل دستگاهی طراحی و تولید شده که می‌تواند آنتن گوشی را افزایش دهد. این دستگاه در واقع سیگنال‌های ضعیف موبایل را تقویت کرده و سوار بر امواج استاندارد باز‌نشر می‌کند. همچنین می‌تواند سرعت اینترنت را افزایش داده و شرایط را برای برقراری یک مکالمه سالم فراهم کند. برای این که بتوانید بهتر با این دستگاه آشنا شوید، باید بدانید که موبایل چگونه کار می‌کند. موبایل در حقیقت یک وسیله ارتباطی است که در هر نقطه‌ای برای برقراری ارتباط به یک بستر ارتباط و یک بستر انتقال احتیاج دارد. در مواقعی که این شرایط برقرار نباشد، دستگاه تقویت تلفن همراه روی کار می‌آید.

انواع تقویت کننده موبایل

1.تقویت کننده تک باند: این تقویت کننده در مناطقی که از یک بازه فرکانسی برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود، سیگنال‌های استاندارد را تقویت می‌کند. به تقویت کننده تک باند در روستاها یا حاشیه شهرها که تنها یک اپراتور یا باند فرکانسی  استفاده می‌شود و از سیگنال کمتری نیز برخوردارند، کاربرد دارد.

2.تقویت کننده دو باند:در مناطق و شهرهای کوچک که دو باند فرکانسی یا دو اپراتور  به سیگنال موبایل سرویس می‌دهند، تقویت کننده تک باند در تقویت سیگنال دچار اختلال می‌شود و مشترک با هر سیم کارتی که بخواهد تماس برقرار کند یا از اینترنت آن استفاده کند، به مشکل بر می‌خورد. در این مواقع تقویت کننده دو باند مورد استفاده قرار می‌گیرد چون می‌تواند دو باند فرکانسی را به صورت هم‌زمان تقویت کند.

3.تقویت کننده سه باند:تقویت آنتن سه باند یا فول باند را می‌توان مناسب‌ترین گزینه برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری، فروشگاهی و غیره در سطح شهرها در نظر گرفت. معمولاً در سطح شهرهای بزرگ دکل‌های مخابراتی تمام اپراتورها از قبیل ایرانسل، رایتل، همراه اول، آذرتل و غیره وجود دارد.  تمام باندهای فرکانسی یا اپراتورها را پشتیبانی کرده و پوشش مناسبی برای شبکه آن‌ها در موبایل‌های مختلف ایجاد می‌کند. این سیستم تقویت آنتن موبایل کابردهای بسیاری دارد. این سیستم به مراتب سیگنال‌های  تری جی، فور جی و ال تی ای را افزایش می‌دهد و باعث افزایش و بهبود آنتن دهی در زیر زمین، برج‌ها و مناطق آزاد مانند کوه و تپه می‌شود. همچنین برخی از گوشی‌های ارزان و مدل پایین که از سرعت اینترنت ضعیفی برخوردار هستند را پشتیبانی می‌کند .

استفاده از تقویت کننده های آنتن موبایل در خانه

اگر شما در یک منطقه زندگی می کنید که سیگنال موبایل به خوبی دریافت نمی شود می توانید شروع به ساخت تقویت کننده آنتن موبایل در خانه کنید. در برخی از مناطق روستایی آنتن موبایل نهایتا تا ۲ خط پر می شود.تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که سیگنال موبایل را دریافت و پس از تقویت آن را منتشر میکند.
این مکان میتواند جایی مصل زیرزمین، طبقه اول یا یک اتاق یا یک سالن ورزش باشد. در این نقاط به صرفه ترین روش استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد

این تقویت کننده انتن موبایل با همه انچه برای تقویت سیگنالهای مرده نیاز دارید ارائه میشود.همچنین نصب این محصول نیز ساده است..البته سطح پوشش موثر این کیت تقویت کننده و هر کیت دیگری بستگی به سیگنال ورودی ارائه شده دارد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi