antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تقویت کننده آنتن موبایل دو باند

تقویت کننده آنتن موبایل دو باند ،باند در تقویت آنتن موبایل دو باند نقشی همانند یک جاده را ایفا کرده که در آن سیگنال‌ها از باند عبور می‌کنند. حال اگر یک جاده دو طرف در اختیار داشته باشید به معنای آن است که دو راه مستقل ( دو باند مستقل) در اختیار دارید. در عصر تکنولوژی های مخابراتی، دستگاه های تقویت کننده متداولی تولید شده اند که میتواند تمامی نیاز های کاربران را برطرف کند. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تقویت کننده آنتن موبایل دو باند

باند دوم متداول ترین فرکانس مخابراتی جهان است که بیش ازهشتاد درصد و بالای پنجاه و پنج میلیارد نفر را شامل می شود. در ایران نیز همراه اول بر روی این باند سوار می شوند که باند 900 این اپراتور را پشتبانی می کند. تقویت کننده های دو باند یا دوآل باند فرکانس های 900و 1800 دی سی اس هرتز را ساپورت می کنند.

تقویت اینترنت 3G و 4G

جهت استفاده از اینترنت فورجی و تری جی ، غالبا دستگاههای دو باند ، این قابلیت را برای مصرف کنندگان فراهم مینماید، البته در برخی البته د ر برخی از مناطق باند 3جی برو روی باند 2100 ارایه می گرددکه دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل باید باند 2100 را نیز ساپورت کند.تقویت کننده های تک بانده روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کنند و به‌طور معمول جزء ارزان‌ترین تکرار کننده های بازار به شمار می‌روند. دستگاه های تک باند تنها سیگنال های وردی 900 و یا همان جی اس ام را ساپورت می کند.

تقویت کننده آنتن چگونه کار می‌کند؟

یک تقویت کننده آنتن تلفن همراه با دریافت سیگنال ضعیف، تقویت آن و ارسال سیگنال قوی کار می‌کند. در ادامه با اجزای یک تقویت کننده آنتن آشنا می‌شویم.

آنتن خارجی معمولا روی پشت بام خانه نصب می‌شود و سیگنال‌های ضعیف 3G و 4G LTE را دریافت می‌کند. این آنتن‌ها معمولا دو نوع هستند:

  1. آنتن با زاویه 360 درجه که از همه طرف می‌تواند سیگنال دریافت کند و مناسب کسانی است که از چندین حامل آنتن مخابراتی استفاده می‌کنند.
  2. آنتن یک جهتی با زاویه 45 درجه که مسیرهای طولانی‌تری را نسبت به آنتن 360 درجه‌ای پوشش می‌دهد و مناسب مناطقی است که سیگنال خیلی ضعیف است و کسانی که تنها از یک حامل استفاده می‌کنند.
آمپلی فایر

تقویت کننده آنتن

سیگنالی که به وسیله آنتن خارجی دریافت شده است وارد آمپلی فایر می‌شود و در آنجا تقویت می‌شود. قدرت آمپلی فایرها با دسی‌بل سنجیده می‌شود. یک آمپلی فایر خوب خانگی باید حداقل قدرت 60+ دسی‌بل داشته باشد. قوی‌ترین مدل آمپلی فایرها هم بیشتر از 70 دسی‌بل قدرت دارند. برای ماشین و یا سایر وسایل متحرک بهتر است آمپلی فایر حداقل 25+ دسی‌بل باشد و بهترین نوع آن نیز تا 50+ دسی‌بل است.

آنتن داخلی

سیگنال تقویت شده وارد آنتن داخلی می‌شود. این آنتن سیگنال را در فضای داخلی ساختمان پخش می‌کند. آنتن داخلی معمولا دو نوع دارد:

  1. آنتن پنل: این مدل آنتن معمولا روی دیوار نصب می‌شود و سیگنال قوی را نزدیک خودش پخش می‌کند.
  2. آنتن گنبدی: این مدل معمولا در سقف اتاق نصب می‌شود و سیگنال را در همه جهات به طور مساوی پخش می‌کند

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

 

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت کننده آنتن موبایل مسکونی تک باند

تقویت کننده آنتن موبایل مسکونی تک باند ،دستگاه تقویت کننده تک باند ،قابلیت پشتیبانی از اپراتورهای فعال را دارا می باشد.این دستگاه سیگنال تلفن همراه قابلیت دارد که در هر منطقه که در آن ارتباطات تلفن همراه نمی توانند به خوبی کار کند را با توجه به نشت سیگنال ساپورت کند.از مزایای این تقویت کننده انتن موبایل خانگی بهبود بخشیدن به کیفیت ارتباط و مکالمه با بهربرداری اسان است به دلیل ارتقا کیفیت سیگنال باعث افزایش عمر باطری تلفن همراه می شود.

نصب و راه اندازی این تقویت کننده انتن تلفن همراه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید به راحتی این دستگاه تقویت کننده انتن موبایل را نصب و راه اندازی کنید . تقویت کننده انتن تک باند دارای قدرت خروجی 37 dbm و تا فضایی به مساحت 5000 m2 را پوشش می دهد. جنس بدنه تقویت کننده تلفن همراه بسیار مستحکم بوده و سطح سیگنال را به صورت پایدار ارتقا می دهد.

 محصول تقویت کننده سیگنال خانگی چیست؟

امواج ضعیف را از طریق یک آنتن گیرنده مدل لگاریتمی دریافت کرده و پس از تقویت آن بوسیله بوستر موبایل فوق، پوشش سیگنال را برای مناطق تا 1000 متر مربع فراهم می آورد. شما برای خانه و یا دفتر بهبود سیگنال موبایل را نصب می کنید که میتواند همه ی سرویسدهندگان شبکه GSM 900 را تقویت کند.

امواچ تقویت شده تا 70dB باعث انتقال یک سیگنال کاملا کالیبراسیون شده میگردد که بهترین تجربه تماس تلفنی را ارائه می دهد و کیفیت سیگنال را برای دستیابی به عملکرد تلفن همراه بطور ایده آل افزایش می دهد.

این تقویت کننده سیگنال دارای کنترل دیجیتال قابل تنظیم (خودکار یا دستی) و حفاظت در برابر تداخلات فرکانسی است. این ویژگی های منحصر این تقویت کننده موبایل خانگی به ما مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه بوستر ساخته شده در برابر تداخلات الکترونیکی بیش از حد سیگنال و نوسان را ارایه میدهد .

نحوه سفارش تقویت آنتن موبایل خانگی

لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد و یا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب و استفاده از تقویت آنتن موبایل نمی باشد. انواع مختلف تقویت کننده های آنتن موبایل انواع مختلفی برای تقویت آنتن موبایل با توان های متفاوت جهت استقاده در مکانهای مختلف وجود دارد. تقویت کننده های موجود قابل ارائه با انواع آنتن های بیرونی و داخلی و انواع کابل ها و کانکتور ها می باشد.

متراژ محلی را که در آن قصد تقویت آنتن موبایل را دارید مشخص نمایید. اندازه سیگنال (rx levele) و آنتن دهی امواج تلفن همراه را در محیط خارج آن محل بررسی نمایید. تقویت کننده انتن موبایل در جاهایی کاربرد دارند که حداقل یک سیگنال ضعیف و پایدار در محیط بیرون جهت تقویت وجود داشته باشد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

ترفند های پرکاربرد موبایل

ترفند های پرکاربرد موبایل ، گوشی همراه‌تان قادر به انجام کارهایی است که شاید در مورد آن‌ها اطلاعی نداشتید. به‌طور مثال، این امکان فراهم است تا با استفاده از یک قطره آب عکس‌هایی با جزییات بسیار ریز تهیه کنید، در حالی که لنز دوربین گوشی ماکرو نیست، یا حتا این امکان فراهم است تا یک فلم استایلوس برای تمامی گوشی‌ها طراحی کرد.

فیلترسازی برای دوربین

تاکنون با این مشکل روبرو شده‌اید که تمایل داشته باشید از یک شی به شدت نورانی عکاسی کنید، اما نور شی به اندازه‌ای زیاد است که امکان عکاسی مطلوب فراهم نمی‌شود. برای حل این مشکل یک ترفند ساده وجود دارد. کافی است عینک آفتابی خود را مقابل دوربین گوشی قرار دهید و عکاسی کنید تا نور لطیف‌تر شده و عکاسی بهتری انجام دهید. جالب آن‌که اگر از عینک‌های آفتابی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید در عمل به فیلترهای رنگی مختلفی دسترسی دارید که اجازه عکس‌برداری‌های جالبی را می‌دهند.

خالی کردن گوشی پرشده

از قسمت تنظیمات وارد بخش حافظه یا به عبارتی " Device Storage" شوید و با میزان حافظه پرشده توسط فایل های مختلف آشنا شوید.

از این رو برای حذف برنامه هایی که تاکنون حتی یکبار هم از آن استفاده نکرده اید، می توانید از طریق منو گوشی وارد " Settings" شوید و سپس از قسمت " APPS" اقدام به حذف کنید. این گونه حافظه گوشی شما به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

تمامی تصاویر و ویدیوهایی که در این برنامه در طول روز مشاهده می کنید، بصورت فایل کش در گوشی شما ذخیره می شوند و می توانند به مرور زمان میزان حافظه زیادی را اشغال کنند.

برای حذف آنها ابتدا وارد برنامه " My Files " شوید و سپس وارد حافظه داخلی شده و پوشه " Android" را برگزینید. در ادامه بر روی پوشه " Data" کلیک کنید و سپس "com.instagram.android " را انتخاب کنید. از پوشه باز شده باید گزینه cacheرا انتخاب کنید و فایل های درون آن را حذف کنید.

فعال کردن System UI Tuner

اگر دارنده‌ی گوشی‌های هوشمند جدید نکسوس یا موتورولا که دارای اندروید 6 خالص است هستید، می‌توانید به قابلیت جالبی به نام System UI Tuner دسترسی داشته باشید. این ویژگی فعلا آزمایشی بوده و از دید کاربران عادی پنهان است! با استفاده از این ابزار می‌توانید تغییراتی در رابط کاربری نوار گزارش (Status bar) و تنظیمات سریع (Quick settings) اعمال کنید. برای فعال کردن این قابلیت بایستی آیکون چرخ دنده (Settings) موجود در نوار اعلانیه را برای چند ثانیه لمس کنید تا منویی با عنوان System UI Tuner در مسیر Settings→ System ایجاد شود.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

فروش ونصب دستگاه تقویت آنتن موبایل

فروش ونصب دستگاه تقویت آنتن موبایل ،تقویت کننده سیگنال موبایل دستگاهی است که در مکانهایی که سیگنال موبایل ضعیف یا پوشش آنتن دهی ضعیف تری دارند استفاده میشود. در صورتی که سیگنال موبایلتان ضعیف است یکی از بد ترین راه حل ها این است که منتظر بمانید تا اپراتور مشکل شما را حل کند. بدلیل قیمت بالای تجهیزات مخابراتی اپراتور ها نمیتوانند تمامی نقاطی که ضعف پوشش انتن را دارند برطرف کنند.

نصب و راه اندازی تقویت کننده سیگنال موبایل

شیوه نصب و عملکرد سیستم تقویت آنتن موبایل به این صورت است که یک آنتن لگاریتمی که بعنوان آنتن گیرنده میشناسیم در محلی مناسب که سیگنال با کیفیتی داریم نصب میگردد. سپس سیگنال دریافت شده توسط کابلی که مناسب بازه فرکانسی موبایل هست تا محل ایجاد پوشش منتقل میگردد. تقویت کننده سیگنال موبایل دارای مدل ها و توانهای مختلفی میباشند. تک باند، دو باند و سه باند یا فول باند از دسته بندی های کلی این تجهیزات میباشد. دقت داشته باشید منظور اصلی تعداد باند های فرکانسی تقویت شده در تقویت کننده آنتن موبایل میباشد و ربطی به اپراتور های همراه ندارد.

تقویت سیگنال موبایل خارج از شهر

در واقع تقویت کننده سیگنال میتواند همه اپراتورها را تقویت کند و محدودیتی در تعداد استفاده کننده ندارد. معمولا در مناطق کم جمعیت و روستا ها و محیط های بیرون شهر تقویت کننده تک باند مناسب میباشد. بدلیل تعداد کم استفاده کننده تلفن همراه در این نقاط اپراتورها (ایرانسل و همراه اول و رایتل ) از باند فرکانسی 900mhz استفاده میکنند. چنانچه یک تقویت تک باند که باند فرکانسی 900 را تقویت میکند داشته باشید جهت ایجاد پوشش آنتن موبایل مناسب میباشد. بسته به ترافیک و تعداد استفاده کننده در دیگر مناطق شما میتوانید از بوسترهای دوباند یا سه باند استفاده کنید.

تعیین مکان آنتن گیرنده

پس از تعیین این نقطه اقدام به بستن آنتن گیرنده در آن نقطه می نماییم . طول فاصله مسیر آنتن گیرنده تا محلی که ریپیتر موبایل در آنجا نصب میگردد را سنجیده و کابل متناسب با این مسیر را کانکتور میزنیم .دقت کنید که آنتن گیرنده و دستگاه ریپیتر باید دارای اختلاف ارتفاع حداقل پنج متری باشند . اختلاف عرضی مناسب نیز باید رعایت گردد که حداقل 10 متر است . این امر به این دلیل است که با رعایت این فواصل ، سیستم پس از راه اندازی به حالت لوپ و ایجاد تداخل فرکانسی که موجب عدم امکان برقراری تماس میباشد نمی رود.

عیب یابی و رفع ایراد در نصب تقویت کننده انتن موبایل

در این مرحله پس از آنکه سیستم را بطور کامل نصب نمودیم . با نصب آنتن فرستنده و روشن نمودن ریپیتر موبایل در محل ، اقدام به برقراری تماس در آن محیط مینماییم . در صورت عدم امکان برقراری تماس مناسب ، اعمال زیر را انجام داده و از صحت انجام عملیات اطمینان حاصل مینماییم :

1-کانکتورهای نصب شده را بررسی مینماییم تا مطمئن گردیم سیگنال با مشکل به ریپیتر نمیرسد.

2-آنتن گیرنده را در حول محور نصب شده با زاویه های سی درجه میچرخانیم و پس از هر بار حرکت ، اقدام به تست تماس میکنیم

3-جهت آنتن فرستنده را تغییر میدهیم تا از عدم ایجاد اختلال فرکانسی مطمئن گردیم.

4-دقت نماییم که آنتن فرستنده را پشت اجسام فلزی و یا ستون و موانع قرار ندهیم تا امواج تقویت شده بخوبی ارسال گردد و محیط را تحت پوشش قرار دهد .

5-ممکن است بدلیل ضعف سیگنال دریافتی و بلند بودن طول مسیر ، سیگنال قوی و مناسب به ریپیتر نرسد که استفاده از کابل باکیفیت بالاتر میتواند در این مورد راهگشا باشد

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

 
  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت کننده موبایل اداری

تقویت کننده موبایل اداری ،اگر انتن تلفن همراه شما بین 2 یا چند برج مخابراتی (بی تی اس) با قدرت سیگنالهای برابر باشد ،سیگنال برج های مخابراتی دیگر باعث تداخل بین سلولی می شود و باعث ضعف سیگنال در مناطق شهری و پر جمعیت می شود.

ضعف سیگنال موبایل در نقاط کور.سیگنالهای تلفن همراه از طریق فضا حرکت می کند .اگر شما از نزدیکترین دکل تلفن همراه دور

هستید سیگنال های دریافتی شما بسیار ضعیف خواهند بود.گیرنده داخلی تلفن همراه زمان زیادی را برای (شنیدن )سیگنال از برج مخابراتی (sinal  down link) خواهد داشت و به همین

ترتیب برج مخابراتی ، در زمان مکالمه(صحبت کردن)  به سختی سیگنال تلفن همراه شما را خواهد داشت.(up  link signal).

دستگاه تقویت کننده امواج تلفن همراه دوباند ( ایرانسل/ همراه اول)

 قیمت تقویت سیگنال تلفن همراه با توجه به نوع کاربری و متراژ و قرار گیری مکان از نظر انتن دهی متفاوت می باشد. 

سیستم تقویت کننده سیگنال موبایل زیمنس شبکه های 2G، و 4G LTE را در تمامی اپراتورها در ایران تقویت می کند و دارای حداکثر قدرت در برقراری ارتباط است و امکان برقراری تماس را برای پوشش دادن تا 500 متر مربع در ساختمان با سیگنال موجود ضعیف دارد . اگر سیگنال خارجی موجود ضعیف باشد، منطقه پوشش دهی آنتن کوچکتر خواهد شد.

ویژگی های دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل رومیزی ارزان قیمت

  1. ابعاد متوسط و وزن کم و مناسب همچنین کم مصرف
  2. قدرت خروجی: آپلینک: 23dBm، دانلینک : 23dBm
  3. امپدانس: 50 اهم
  4. میزان پوشش دهی: 60متر مربع
  5. محدود های فرکانسی Up Link: 890-915 Mhz Down Link: 935-960MHzdownlink
  6. مناسب تقویت آنتن موبایل در زیرزمین ها میباشد
لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل رومیزی ارزان قیمت :
  1.  تقویت کننده سیگنال
  2. آنتن بیرونی
  3. آنتن داخلی
  4. کابل کواکسیال
  5. نرم افزار تست و اندازه گیری سیگنال
  6. آداپتور برق
تقویت کننده آنتن موبایل سه باند

تقویت کننده موبایل  سه باند ، دارای قدرت خروجی 27 dbi و توان پوشش فضاهایی که علاوه بر مکالمه ، مشکل کمبود اینترنت نیز وجود دارد . تقویت کننده های سه باند سیگنال موبایل در محدوده فرکانسی 2g 3g 4g عمل کرده و میتوان این مدل از سیستم های آنتن دهی موبایل را ، کاملترین نوع تقویت کننده های موبایل نامید که توان ساپورت تمامی بازه های فرکانسی را داراست . جهت سفارش و خرید این سیستم تقویت امواج موبایل ، با کارشناسان شرکت موبایل آمپلی فایرز در تماس باشید . .

ویژگی های دستگاه تقویت کننده آنتن دهی موبایل سه اند:

  1. ابعاد متوسط و وزن کم و مناسب همچنین کم مصرف
  2. طراحی مخصوص جهت استفاده برای تقویت امواج سینگال در محیط های مسکونی و اداری
  3. جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری گوشی موبایل ، زیرا در فضاهایی که دارای ضعف سیگنال میباشند گوشی موبایل شما همواره در حال جستجو برای دریافت  فرکانس موبایل بهتر است .
  4. مناسب برای استفاده مناطق جنگلی، کوهستانی و مناطق با ساختمان های بلند

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تاثیر تقویت آنتن موبایل درشرکت های تجاری

تاثیر تقویت آنتن موبایل درشرکت های تجاری،مروزه نسل های جدید گوشی های همراه را با تقویت کننده انتن موبایل تقویت بخشیده اند. به طوری که موانع را با گسترش تکنولوژی در حوزه های مختلف رفع کرده و مشکل اختصاص تلفن همراه را از یک مکان خاص رفع کرده اند.

بسیاری از استفاده کنندگان تلفن های همراه از قطع شدن تماس های ضروری در حین مکالمه به علت آنتن دهی ضعیف ناشی از عدم وجود ابزار تقویت کننده آنتن موبایل ناراضی هستند. لذا بدنبال تقویت آنتن مویابل خود برآمده اند. از آنجایی یکه تقویت کننده آنتن موبایل یاری شایانی به این نقیصه نموده است. همین امر باعث شده که کاربران، از افزایش آنتن دهی موبایل استقبال نموده. و با نصب دستگاه های تقویت آنتن دهی موبایل در منازل و یا بعضی واحدهای تجاری و همچنین روستاها و خارج شهرها به تقویت سیگنال موبایل روی آورده اند.

علت ضعف و نویز سیگنال تلفن همراه چیست؟

چند عامل است که باعث عدم پوشش آنتن دهی موبایل در یک مکان خاص می شود.

پدیده پینگ پنگ: از آنجایی که دریافت هم زمان موج های سیگنالی از چند ایستگاه فرستنده برای تلفن همراه وجود دارد این اصطلاح بکاربرده می شود. در پی وجود این پدیده، تماس برقرار شده بلافاصله قطع خواهد شد.

اکو: اصطلاح تشدید صدا می باشد و یا اینکه در مکان مورد نظر، تداخل امواج بوده و نویزهای زیادی وجود دارد.

تداخل بین سلولی: این اصطلاح زمانی بکار می رود. که تلفن همراه بین دو یا چند BTS با قدرت سیگنال های یکسان قرار گرفته باشد .و امواج سایر برج های مخابراتی، باعث تضعیف سیگنال ها در شهرهای با جمعیت بالا می شود.

فاصله تا دکل مخابراتی (BTS): همانگونه که می دانیم امواج تلفن همراه به وسیله فضا حرکت و منتشر می شود. و اگر از دکل دریافت کننده امواج دور باشد، سیگنال های دریافت شده ضعیف خواهد شد.

آیا نصب سیستم تقویت کننده آنتن موبایل برای سلامتی ضرری دارد؟

با توجه به اینکه این سیستمها بر اساس استانداردهای جهانی و تحت نظر سازمان های FCC یا ICNIR فراوری می شوند. این سیستم ها از نظر تشعع امواج RF آنالیز شده و دارای تاییدیه های مورد نظر می باشند.

3 مورد از بهترین دستگاه ها برای افزایش آنتن دهی موبایل
  • تقویت کننده تک باند: مناسب تقویت سیگنال موبایل در استانداردهایی است که در فاصله ای از فرکانس جهت ارتباط استفاده می کنند. این تقویت کننده باند 900 و 2100 را می تواند تقویت کند و با توجه به گین و توان دستگاه این مدل برای پوشش کانکس یا اتاق هایی که در بیرون شهر وجود دارند، بهترین گزینه است.
  • تقویت کننده دو باند: دو باند فرکانسی همزمان تقویت شده و به وسیله دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل به مشترک اجازه می دهند. که مکالمه سالم و بدون نویزی داشته باشد.
  • تقویت کننده سه باند: تقویت کننده آنتن گوشی سه باند بهترین گزینه برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری و فروشگاهی است. زیرا این دستگاه می تواند پوشش مناسب و پشتیبانی همزمان تمام اپراتورهای کشور را داشته باشد. همچنین این دستگاه می تواند به افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه در پروتکل های جدید بیفزاید.
ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

مزیت استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل در بازی

مزیت استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل در بازی ،آغاز کار تقویت کننده های تلفن همراه متفاوت است و بعضی با میزان 55 دسی بل، بعضی 65 و 75 دسی بل کار می کنند، هرچه این میزان بیشتر باشد، تقویت کننده با میزان سیگنال اولیه کتری فعالیت خودرا شروع می کند که برای سیستم های تقویت کننده تلفن همراه قابلیت مثبت محسوب می شود. آمپلی فایر های تلفن همراه به طور معمول از آداپتور های 5 ولت یا 12 می باشند که میزان قدرت خروجی آن بین 2 تا 5 آمپر تغییر می کند. همچنین استفاده از تقویت آنتن موبایل بهتر نتیجه بالاتری در افزایش آنتن دهی موبایل و سرعت اینترنت تلفن همراه خود دارد.

چگونه می فهمید که به تقویت کننده آنتن موبایل نیاز دارید؟

، سعی کنید در خارج از کشور تماس بگیرید. اگر اتصال به دلیل ضعیف بودن سیگنال امکان پذیر نیست ، به مکان دیگری خارج بروید.
هنگامی که مکانی را پیدا کردید که می توانید با موفقیت تماس بگیرید ، آنتن لگاریتمی باید در همان مکان ، در آن سمت ساختمان قرار گیرد. اگر امکان برقراری تماس در فضای باز وجود دارد ، این احتمال وجود دارد که سیگنال به اندازه کافی قوی باشد که تقویت آنتن موبایل ارزان را تقویت کند تا بتواند از آن در داخل ساختمان استفاده شود.

چرا دسی بل مهم است؟

اگر فکر می کنید دسی بل بر روی تلفن به عنوان اطلاعات دقیق برای به دست آوردن بهترین سیگنال است ، در این صورت خواهید فهمید که واقعا میله ها برای درک نحوه کارکرد تلفن شما زائد است. به عنوان مثال: اگر یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه خریداری کنید که ادعا می کند می تواند دسی بل تلفن های شما را تا 50 امتیاز افزایش دهد ، اما قدرت سیگنال شما در -157 است ، سیگنال شما هنوز ضعیف خواهد بود. با این حال ، اگر تلفن شما در -100 است و شما همان تقویت کننده را دریافت می کنید ، یک سیگنال بسیار قوی دریافت خواهید کرد (علاوه بر این ، تلفن هرگز چیزی بالاتر از -50 را در تلفن نشان نمی دهد).
قدرت سیگنال سلولی در دسی بل (دسی بل) اندازه گیری می شود و به طور معمول از -50 دسی بل تا -110 دسی بل است.

قدرت سیگنال تلفن همراه خوب (3G و 4G) چیست؟

نحوه ورود به حالت تست درست برای آیفون هایی که iOS 11 را اجرا نمی کنند:
وارد تنظیمات / WiFi / WiFi خاموش شوید.
برای iOS 9.3 و بالاتر به تنظیمات> تلفن همراه> گزینه های داده تلفن همراه> فعال کردن LTE> خاموش کردن LTE بروید.
برای iOS 9.2 و نسخه های قبلی تنظیمات> تلفن همراه> فعال کردن LTE> خاموش کردن LTE.
با * 3001 # 12345 # * تماس تلفنی برقرار کرده و تماس را فشار دهید.

نحوه ورود به حالت تست درست برای آیفون های دارای iOS 11:

وارد تنظیمات / WiFi / WiFi خاموش شوید. iOS خود را بررسی کنید و:
برای iOS 11 و بالاتر به تنظیمات / تلفن همراه / گزینه های داده تلفن همراه / فعال کردن LTE / خاموش کردن LTE بروید.
با * 3001 # 12345 # * تماس تلفنی برقرار کرده و تماس را فشار دهید.
Serving Cell Measurements را انتخاب کرده و به مورد برتر با عنوان Measured RSSI مراجعه کنید.
نحوه ورود به حالت تست درست برای آندروید
تنظیمات> گزینه های بیشتر یا تنظیمات بیشتر.
روی درباره تلفن> شبکه های تلفن همراه> قدرت سیگنال ضربه بزنید
در زیر قدرت سیگنال ، خواندن dB خود را مشاهده خواهید کرد. اگر آن را در آنجا مشاهده نکنید ، آن را در زیر نوع شبکه یا وضعیت سیم کارت مشاهده خواهید کرد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تفاوت دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل

تفاوت دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل ،دستگاه تقویت آنتن موبایل با توجه به محیط پوشش میتواند توان های متفاوتی داشته باشد. همزمان با تغییر نسل های ارتباط همراه تقویت کننده ها نیز متحول شده اند. دستگاه های تقویت آنتن موبایل تفاوت های بسیاری با هم دارند. تقویت آنتن موبایل را بطور کلی به تک باند ، دو باند و سه باند میتوان تقسیم بندی کرد. هر کدام از این دستگاه ها میتوانند توانی مابین 10 میلی وات تا 100 وات داشته باشند. همچنین ضریب تقویت (گین) این دستگاه ها معادل 30 تا 120 دی بی متغیر میباشد.

تفاوت تقویت کننده های تک باند و دو باند و سه باند

بسته به توان ورودی سیگنال موبایل و مساحت محیط تحت پوشش، توان و گین دستگاه مشخص میشود. همچنین در نقاط مختلف سیگنال هایی در باند فرکانسی موبایل وجود دارند که معادل آنها تقویت کننده تک باند، تقویت کننده دوباند و تقویت کننده سه باند انتخاب شود. بطور کلی تقویت همزمان یک، دو یا سه باند فرکانسی تفاوت تقویت کننده آنتن موبایل می باشند.

نسل های اولیه ارتباطات همراه (GSM) بر روی یک بازه استاندارد از فرکانس موبایل متمرکز بود. این بازه فرکانسی در باند 900 مگاهرتز بین 935 تا960 مگاهرتز در Down link و 890 تا 915 مگاهرتز در UP link محدود میباشد . در ایران نسل 2 ارتباط همراه در این پرتکل استاندار آغاز به کار کرد. در تقسیم بندی های جهانی به این بازه فرکانسی، باند 8 گفته میشود. در ابتدای کار بدلیل تعداد محدود کاربر و استفاده کننده از تلفن همراه اپراتورهای مانند همراه اول اقدام به راه اندازی سایت های BTS با ارتفاع بلند مینمود. در این روش پوشش بیشتری را در سطح شهر ایجاد میکرد ولی بدلیل نفوذ سیگنال در مساحت بیشتر ظرفیت بیشتری را از آن سایت اشغال میکرد که با توجه به محدود بودن کاربران در آن زمان مشکل خاصی بوجود نمی آمد.

تفاوت دستگاههای تقویت کننده

تقویت کننده آنتن موبایل در چند مدل تک باند، دو باند و سه باند عرضه می شوند. در این مقاله به تفاوت های این دستگاها می پردازیم. در زمانی که تلفن همراه در ایران شروع به کار کرد از BTS های نسل2 استفاده می شد. در این نسل از GSM اپراتورهای تلفن همراه از باند فرکانسی 900 MHZ استفاده کردند.

در اینجا به مطلب مهمی اشاره می کنیم که بسیار حائز اهمیت است و غالبا خریداران راجع به آن دچار اشتباه می شوند. تک باند ، دو باند و یا سه باند بودن دستگاه هیچ ربطی به اپراتورهای تلفن همراه ندارد و معنی آن این نیست که دستگاه تقویت آنتن تک باند فقط همراه اول و یا دستگاه دو باند 2 اپراتور را تقویت می کند. بلکه تک باند ، دو باند و سه باند به نحوه عملکرد BTS ها مربوط می شوند.

تعداد باندهای فرکانسی به چه چیزی بستگی دارد؟

تقویت کننده تعداد باندهای فرکانسی تقویت شده در دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل به نخوه عملکرد BTS ها بستگی دارد. BTS موبایل دستگاهی می باشد که بعنوان دکل مخابراتی سیگنال های موبایل را تولید و پخش می کند و باعث ایجاد ارتباط بین موبایل و مراکز سوئیچ مخابراتی بصورت بی سیم می شوند.

در نتیجه معلوم شد که تقویت کننده سیگنال موبایل دریک بازه استاندارد کار می کند و همه اپراتورها را تقویت می کنند. در ادامه اشاره می کنیم که در ابتدا BTS ها فقط در یک باند فرکانسی (960 MHZ) کار می کردند و در نتیجه شما برای تقویت سیگنال موبایل فقط به یک دستگاه تک باند 960 MHZ احتیاج داشتید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

جمرآنتن موبایل چیست؟

جمرآنتن موبایل چیست؟،در اصطلاح به دستگاهی که بتونه اواج رو مختل کنه :نوفه ساز ،جمر موبایل ،پارازیت انداز سیگنال،مختل کننده امواج ،کور کن سیگنال،دستگاه جمر نظامی گفته می شود .

انواع دستگاه جمر

1.دستگاه جمر موبایل با کاربری عمومی .
در محیط هایی مثل منزل شخصی ،مساجد، دانشگاه ها ، سالن های کنفرانس ،سالن های مطالعه ،اداراتو…مورد استفاده قرار میگیرد انواع مختلف جمر تلفن همراه در دسترس عموم است .
2.دستگاه جمر نظامی که همین طور که از اسمش پیداست برای کاربری های مختلف نظامی استفاده می شود.جمر نظامی برای کاربری های خاصی در مدل های متنوع طراحی و تولید شده است.برای درک بهتر می توان
به مسدود کننده امواج بیسیم و مختل کننده رادار پهپاد و جمر بمب اشاره کرد که در جنگ الکترونیک بکار میرود و ضروری میباشد.

جمرچیست ؟

جمر یا مسدود کننده سیگنال یک سیستم منتشر کننده فرکانس با مقاصد گوناگون هست ، این سیستم با ایجاد سیگنالی هم فرکانس باسیگنال هدف باعث اختلال در کار تجهیزات هدف میشود.Jammer   برای اینکه بتواند به درستی کار کند ابتدا باید محدوده فرکانسی خود را به درستی شناسایی کند سپس با توجه به این محدوده فرکانسی و توان سیگنال هدف اقدام به سیگنالی قویتر با همان طول موج نماید.به عنوان مثال زمانی که قصد مسدود کردن سیگنال موبایل را دارید منبع ایجاد پارازیت شما باید در یک زمان بندی مشخص ( در حدود چند میلی ثانیه ) بتواند کل باند فرکانسی را با توانی بیشتر از سیگنال موبایل موجود در منطقه هدف جاروب نماید.

دستگاه جمر موبایل دستی چه مترازی را تحت پوشش قرار می دهد؟

جمر پرتابل و دستی با توان خروجی  0.9 w قابلیت مسدود کردن امواج موبایل برای اتاق 20 متری را دارا می باشد .شما به راحتی و بعد از نصب انتن های امنی دایرکشنال می توانید دستگاه را اماده به کار کنید .البته مهمترین عامل تاثیر گذار برای فضای تحت پوشش ،فاصله از برج مخابراتی می باشد و اگر هر چقدرفاصله شما از دکل مخابراتی بیشتر باشد فضای تحت پوشش بیشتر می باشد .همچنین جمر موبایل جیبی قابلیت فعال سازی هر باند فرکانس را به صورت مجزا(کلید ON/OFF) دارا می باشد .
دستگاه مسدودکننده تلفن همراه چگونه کار می‌کند؟

دستگاه مسدودکننده تلفن همراه با ارسال سیگنالی با همان فرکانس تلفن همراه و انرژی زیاد می‌تواند بر تلفن همراه غلبه پیدا کند. در واقع این سیگنال ارسالی با 2 سیگنال تلفن همراه برخورد می‌کند و آنها را از کار می‌اندازد. تلفن‌ همراه به گونه‌ای طراحی شده‌ است که اگر تداخلی در سیگنالشان در سطح پایین ایجاد شود، بتواند انرژی سیگنال خود را افزایش دهد، از این رو مسدودکننده باید با تشخیص این تغییر، میزان انرژی سیگنال خود را مطابق با سیگنال تلفن همراه افزایش دهد.

تلفن همراه، دستگاهی کاملا دوسویه (full-duplex devices) است، به این معنا که از 2 فرکانس جداگانه استفاده می‌کند، به طور همزمان یکی برای صحبت‌کردن و دیگری برای شنیدن. برخی از مسدودکنندگان تلفن همراه فقط یکی از این دو فرکانس را که توسط تلفن همراه استفاده می‌شود مسدود می‌کند که نتیجه آن قطع شدن هر دوی آنهاست. در واقع تلفن همراه فریب می‌خورد و فکر می‌کند سرویسی وجود ندارد، زیرا فقط می‌تواند یک فرکانس را دریافت کند.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

فروش تقویت آنتن موبایل در اصفهان

فروش تقویت آنتن موبایل در اصفهان ،جهت پوشش سیگنال در فضاهای باز و نقاط خارج از شهر، سالنها، طبقات زیر زمین و پارکینگها آنتن سکتور باند 900 مگاهرتز آنتن فرستنده موبایل مدل سکتور باند 1800 و 2100 مگاهرتز آنتن پخش سکتور مناسب جهت پوشش و تقویت سیگنال 2G 3G و 4G آنتن سکتور موبایل با پوشش سیگنال تلفن همراه بر روی تمامی باندهای فرکانسی مناسب جهت تقویت سیگنال موبایل در تمامی نقاط و فضاهای باز ایجاد پوشش سیگنال در معادن، سدها، کارگاه های راه سازی، جاده ها، روستاها، باغات، ویلاها، سوله ها، صنایع پتروشیمی و نفت و تمامی نقاطی که به شکل وسیع نیاز به تقویت آنتن دهی موبایل دارند .

تقویت کننده موبایل در اصفهان کارایی دارد؟

دربسیاری از نقاط کشور شبکه های تلفن همراه قادر به ارائه خدمات نمی باشند  و به همین دلیل شما با ضعف سیگنال موبایل مواجه میشوید از این رو ما برای بهبود شبکه موبایل و رسیدن به هدف مشتریان تلاش نموده ایم تا با ارائه سیستم های تقویت کننده انتن موبایل پوشش آنتن دهی موبایل را در تمام محدوده ها به حداقل برسانیم این سیستم ها شامل تقویت کننده آنتن موبایل همراه اول،ایرانسل،رایتل،۳G.4G.

واین دستگاه به خوبی در تمام نقاط ایران کارایی بالایی دارد.

8 مزیت استفاده از تقویت آنتن موبایل

  • تقویت اینترنت و آنتن موبایل
  • پوشش آنتن دهی موبایل در نقاط کور
  • رفع مشکل قطع شدن تماس و ارسال پیامک ها
  • پشتیبانی از تمامی اپراتور ایرانسل و همراه اول
  • جذب مشتری در مراکز تجاری و شرکتی
  • تقویت فرکانس موبایل
  • رفع سیگنال دهی موبایل
  • استفاده در تمامی نقاط
افزایش آنتن موبایل در استان های مختلف کشور

دستگاه های تقویت کننده موبایل این امکان را فراهم کرده که کاربرانی که مشکل ضعیف بودن سیگنال موبایل دارند، با خرید و نصب و راه اندازی این دستگاه مشکل پوشش آنتن دهی گوشی خود را برطرف کنند. کارشناسان ما در شهر مختلفی همچون: تهران، اراک، شیراز، اهواز، مشهد، قم و اکثر تمامی استان های کشور با استفاده از نصب و راه اندازی این دستگاه مشکل آنتن دهی موبایل را به خوبی برطرف کرده اند.

انواع دستگاه های تقویت آنتن موبایل

سیستم تقویت آنتن دهی موبایل دستگاهی است که متناسب با شرایط محیط انواع مختلفی تولید شده اند. این دستگاه ها علاوه بر سایز و توان و گین، مدل هایی همچون 900 تا 2100 پوشش فرکانسی مختلفی دارند. دستگاه های تقویت کننده 900 میتوانند گوشی های 2g و 3g را تقویت کنند.

نوعی دیگر از این دستگاه ها که 2100 نام دارد، به فول باند یا سه باند شناخته میشنوند چرا که این نوع دستگاه امکان پوشش دهی تمامی اپراتورهای مخابرات را دارد .

آنتن موبایل چگونه افزایش داده میشود؟

تلفن همراه (Mobile) یک سیستم ارتباطی سیار بسیار پرکاربردی است که امروزه به اصلی‌ترین وسیله برقراری ارتباط از راه دور تبدیل شده است. علاوه بر برقراری تماس، آپشن‌های دیگری مانند اتصال به اینترنت و شبکه‌های مجازی جهانی را نیز دارد. تمام این موارد تنها از طریق برقراری و دریافت سیگنال توسط سیم‌کارت داخل گوشی و افزایش آنتن موبایل امکان‌پذیر است.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi