antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش تقویت آنتن موبایل در مشهد

فروش تقویت آنتن موبایل در مشهد ،روش کلی کار دستگاه تقویت سیگنال موبایل هم به اینصورت است .که بصورت یک آنتن گیرنده که عموما از آنتن های پارابولیک که قدرت جذب سیگنال موبایل بیشتری دارند . جهت گیرندگی آنتن موبایل استفاده می کنند .

سپس آنتن گیرنده را در قوی ترین نقطه در محدوده مورد نظر قرار میدهند .( که تشخیص آن بوسیله دستگاههای تست و اندازه گیری سیگنال انجام میشود ، صورت میگیرد . سپس بوسیله کابلهای مخصوص ، این سیگنال را به دستگاه تقویت آنتن موبایل رسانده .و در این دستگاه  تویت شده و بوسیله انتن های فرستنده در محیط منتشر میگردد . سیستم های تقویت انتن موبایل میتواند مشکلات متعددی شامل 1- نبود سیگنال موبایل 2- ضعیف بودن سیگنال موبایل 3-قطع شدن تماس حین مکالمه  4-اختلال در آنتن دهی و پرش آنتن موبایل 5- نبود اینترنت همراه در محل را مرتفع نماید .

 

دستگاه تقویت آنتن موبایل در ساختمان

 

معمولا در ساختمانهای چندین طبقه و برجهای اداری و مسکونی و هتل ها ، بالاتر از طبقات 7 یا 8 ، سیگنال موبایل دارای پرش و اختلال میباشد که در اینحالت ، گوشی تلفن همراه افراد دارای انتن موبایل پر است ، ولی پیام تماسهای از دست رفته مرتبا بدست آنها میرسد و یا در صورت پر بودن آنتن گوشی قادر به شماره گیری و برقراری تماس نیستند .

دلیل این اتفاق اینست که در طبقات بالایی ساختمان ها ، ارتفاع بالاتر از دکل های مخابراتی است و از دکل های متعددی ، سیگنال به گوشی شما میرسد و در آن ارتفاع ها ، دستوراتی که به دکلها جهت همپوشانی انتن داده شده به درستی اجرا نمیشود و موبایل شما بین دکلهای مختلف سوییچ میشود . معمولا ایراد آنتن کاذب ، براحتی قابل حل نمی باشد و تنها یک تیم متخصص قادر به رفع این مشکل هستند . شرکت سیگنال بوستر با اعزام تیم های کارشناسی مجرب به این مناطق و بررسی های میدانی دقیق ، اقدام به ارایه راهکارهای علمی مینماید.

 

چه مواقعی از تقویت کننده موبایل باید استفاده کرد؟

 

عموما مناطقی که با مشکل انتن کاذب موبایل مواجه هستند ، باید از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل قوی استفاده کنند .و دستگاههای ضعیف قادر به حل مشکل در این مناطق نیست ، دلیل آنهم این موضوع است که سیگنال تقویت شده .توسط بوستر موبایل باید از لحاظ قدرت در حدی باشد. که بتواند بر سایر سیگنالهای موجود غلبه کند و از لحاظ شدت سیگنال باید سطح سیگنال قوی تری داشته باشد تا تلفن همراه شما تنها بر روی سیگنال موبایل تقویت شده شما رجیستر شود .

برخی مناطق نیز بدلیل اینکه از bts ها بدور هستند و فاصله زیادی دارند و یا موانع متعددی مانند ساختمانهای پرتعداد ، بین دکلها و مکان مورد نظر قرار گرفته اند دارای سطح سیگنال پایینی هستند . در اینگونه مکانها که به نقطه کور آنتن دهی مشهور هستند با نصب تقویت کننده آنتن موبایل که دارای قدرت خروجی ضعیفی نیز هست ، میتوان مشکل را مرتفع نمود و میزان آنتن دهی موبایل را به سطح مطلوب جهت برقراری تماس و پیام رساند .

 انتخاب دستگاه تقویت آنتن موبایل :

می بایست دقت لازم بعمل آید که چه نیازی را میخواهیم برآورده کند و یا دستگاه را صرفا برای رفع مشکل مکالمه می خواهیم و یا از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل انتظار  رفع مشکل اینترنت را نیز داریم . بوستر موبایل تک باند یا تک کاناله تنها قادرند که باند فرکانسی 860 مگاهرتز تا 980 مگاهرتز را شامل شود . اینترنتی که این دستگاهها قادر به پشتیبانی از آن هستند ، نسل اول اینترنت  یا همان توجی است

دستگاه دو باند چیست؟

تقویت آنتن دوباند دوباند قادر است که باند 900 و همچنین باند 1800 (1760-1830) را ساپورت نماید . این بدان معناست که علاوه بر تقویت سیگنال موبایل در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل ، شما قادرید که اینترنت 4جی را بوسیله این دستگاه تقویت سیگنال موبایل انتقال دهد ولی قادر به انتقال اینترنت تری جی نیستید ، دلیل این امر نیز این است که اینترنت فورجی بر توسط اپراتورها بر روی باند 1800 انتقال داده میشود ولی که دستگاه تقویت انتن دوکانال قادر به ساپورت آن نیست

دسته دیگر تقویت کننده های موبایل ، سیستم های سه کانال هستند که فرکانس 900/1800/2100 را پشتیبانی کرده ، یعنی باند 2100 را نسبت به به دستگاههای دوکاناله اضافه تر دارند  . بوسیله این سیستم های آنتن دهی شما می توانید مکالمه روی کلیه باندها ، اینترنت تری جی و اینترنت فورجی را در دسترس داشته باشید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت آنتن موبایل در کارخانه ها

تقویت آنتن موبایل در کارخانه ها،تنوع تقویت کننده ها با تکنولوژیهای مختلف و در توانهای وسیع با توانایی پوشش چند صد متر مربع تا چند ده کیلومتر مربع نیاز تمام مشتریان را در تمامی پروژه های پوشش برآورده می سازد.افزایش و توسعه ناحیه تحت پوشش شبکه GSM (آنتن موبایل) و پوشش دهی نقاط کور با هزینه کم و بغیر از روش نصب BTS جدید امری غیر ممکن نیست.

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل در تمامی نقاط ایران تنهابا نصب تقویت کننده آنتن موبایل امکان پذیر میباشد.
بازدید از محل , مشاوره , طراحی , نصب و راه اندازی تقویت کننده آنتن موبایل با فرکانس های 900MHz-1800MHz-2100MHz .جهت پوشش تمامی اپراتورهای همراه اول, ایرانسل, رایتل

مناسب ترین روش جهت ارتقاء کیفیت مکالمه , تقویت و ایجاد سیگنال شبکه تلفن همراه در مناطق کوهستانی و دورافتاده . طبقات زیرین ساختمان ها مانند فروشگاه ها و بیمارستان ها . پارکینگ ها , هتل ها , آسانسورها . ساختمان های معادن . کارگاه ها و کارخانجات , واحدها و مجتمع های مسکونی . اداری و تجاری  استفاده از تقویت کننده GSM است.

تقویت آنتن موبایل Outdoor

برای تأمین پوشش تلفن همراه در مناطقی که کاملاً خارج از پوشش شبکه قرار گرفته اند .استفاده از تقویت کننده و تکرارکننده (Repeater) ضروری است. این دستگاه نقاط خارج از پوشش شبکه تلفن همراه را به شبکه متصل کرده. و بسیار مناسب برای نقاط خارج از شهر و دور از ایستگاه های موبایل (BTS) می باشد.

این تجهیزات برای پوشش شبکه در داخل ساختمان های بزرگ. برج ها و مجتمع ها با تعداد واحدها و مساحت زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با این دستگاه ها بسته به شرایط جغرافیایی می توان امواج تلفن همراه را تا فاصله 20 کیلومتر دورتر انتقال داده .و سپس یک محوطه باز به شعاع چند کیلومتری را تحت پوشش قرار داد.این دستگاه ها  مراکز دور از شهر و خارج از سرویس دهی شبکه تلفن همراه , ارتباطی با کیفیتی بالا به ارمغان می آورد. این تجهیزات با توجه به نوع محیط . شرایط سیگنال و محوطه تحت پوشش شامل انواع متفاوتی است.

مهمترین موارد کاربرد GSM Repeaters در طرحهای Indoor داخل ساختمانها,محیطهای بسته و Outdoor فضای باز:

تقویت پوشش موبایل در ساختمان ها و واحدهای مسکونی , اداری , تجاری , هتل ها , دیتاسنترها . داخل کارگاه ها و کارخانه ها و … . پوشش GSM برج ها, ساختمان های بلند. زیرزمین ها و پارکینگ ها – پوشش GSM مترو و داخل تونل ها. برای اصلاح پوشش GSM مناطق شهری و از بین بردن نقاط کور در شهرها .

پوشش GSM WLL برای مناطق روستایی و پوشش GSM شهرک ها . پوشش GSM جاده های خارج شهر و بزرگراه ها – تقویت پوشش GSM مراکز صنعتی و تجاری .پوشش GSM سدها , نیروگاه ها و کارگاه های جدیدالاحداث  مناطقی که در گودی و نقاط پست و یا در بلندی قرار گرفته اند.

قابل اجرا بصورت Indoor و Outdoor در کلیه مکان هایی که فاقد سیگنال یا به اصطلاح نقطه کور و یا دارای سیگنال ضعیف و ناپایدار و یا دچار پدیده پینگ پنگ یا تداخل شده باشند. پشتیبانی و پوشش هزمان برای کلیه اپراتورهای تلفن همراه و حتی قابل اجرا برای یک اپراتور. همچنین از این راه کارها برای اپراتورهای تلفن همراه و مخابرات جهت افزایش محدوده پوشش و رفع مشکلات سیگنال موبایل نیز استفاده می شود .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن موبایل در خانه

دستگاه تقویت آنتن موبایل در خانه،برای تقویت آنتن موبایل دستگاهی طراحی و تولید شده که می‌تواند آنتن گوشی را افزایش دهد. این دستگاه در واقع سیگنال‌های ضعیف موبایل را تقویت کرده و سوار بر امواج استاندارد باز‌نشر می‌کند. همچنین می‌تواند سرعت اینترنت را افزایش داده و شرایط را برای برقراری یک مکالمه سالم فراهم کند. برای این که بتوانید بهتر با این دستگاه آشنا شوید، باید بدانید که موبایل چگونه کار می‌کند. موبایل در حقیقت یک وسیله ارتباطی است که در هر نقطه‌ای برای برقراری ارتباط به یک بستر ارتباط و یک بستر انتقال احتیاج دارد. در مواقعی که این شرایط برقرار نباشد، دستگاه تقویت تلفن همراه روی کار می‌آید.

انواع تقویت کننده موبایل

1.تقویت کننده تک باند: این تقویت کننده در مناطقی که از یک بازه فرکانسی برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود، سیگنال‌های استاندارد را تقویت می‌کند. به تقویت کننده تک باند در روستاها یا حاشیه شهرها که تنها یک اپراتور یا باند فرکانسی  استفاده می‌شود و از سیگنال کمتری نیز برخوردارند، کاربرد دارد.

2.تقویت کننده دو باند:در مناطق و شهرهای کوچک که دو باند فرکانسی یا دو اپراتور  به سیگنال موبایل سرویس می‌دهند، تقویت کننده تک باند در تقویت سیگنال دچار اختلال می‌شود و مشترک با هر سیم کارتی که بخواهد تماس برقرار کند یا از اینترنت آن استفاده کند، به مشکل بر می‌خورد. در این مواقع تقویت کننده دو باند مورد استفاده قرار می‌گیرد چون می‌تواند دو باند فرکانسی را به صورت هم‌زمان تقویت کند.

3.تقویت کننده سه باند:تقویت آنتن سه باند یا فول باند را می‌توان مناسب‌ترین گزینه برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری، فروشگاهی و غیره در سطح شهرها در نظر گرفت. معمولاً در سطح شهرهای بزرگ دکل‌های مخابراتی تمام اپراتورها از قبیل ایرانسل، رایتل، همراه اول، آذرتل و غیره وجود دارد.  تمام باندهای فرکانسی یا اپراتورها را پشتیبانی کرده و پوشش مناسبی برای شبکه آن‌ها در موبایل‌های مختلف ایجاد می‌کند. این سیستم تقویت آنتن موبایل کابردهای بسیاری دارد. این سیستم به مراتب سیگنال‌های  تری جی، فور جی و ال تی ای را افزایش می‌دهد و باعث افزایش و بهبود آنتن دهی در زیر زمین، برج‌ها و مناطق آزاد مانند کوه و تپه می‌شود. همچنین برخی از گوشی‌های ارزان و مدل پایین که از سرعت اینترنت ضعیفی برخوردار هستند را پشتیبانی می‌کند .

استفاده از تقویت کننده های آنتن موبایل در خانه

اگر شما در یک منطقه زندگی می کنید که سیگنال موبایل به خوبی دریافت نمی شود می توانید شروع به ساخت تقویت کننده آنتن موبایل در خانه کنید. در برخی از مناطق روستایی آنتن موبایل نهایتا تا ۲ خط پر می شود.تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که سیگنال موبایل را دریافت و پس از تقویت آن را منتشر میکند.
این مکان میتواند جایی مصل زیرزمین، طبقه اول یا یک اتاق یا یک سالن ورزش باشد. در این نقاط به صرفه ترین روش استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد

این تقویت کننده انتن موبایل با همه انچه برای تقویت سیگنالهای مرده نیاز دارید ارائه میشود.همچنین نصب این محصول نیز ساده است..البته سطح پوشش موثر این کیت تقویت کننده و هر کیت دیگری بستگی به سیگنال ورودی ارائه شده دارد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

چگونه مشکل عدم آنتن دهی موبایل را رفع کنیم

چگونه مشکل عدم آنتن دهی موبایل را رفع کنیم،با وجود اینکه تلفنهای همراه به نسبت سالهای گذشته پیشرفت زیادی داشته‌اند اما باز هم با مشکل آنتن دهی در آنها روبرو هستیم. نکته‌ی مورد بحث این است که، آیا این مشکل به ساختار تلفنهای همراه مربوط است یا تمامی تقصیر به گردن اپراتورها و دکلهای آنتن دهی است؟ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای برقراری تماس دچار مشکل آنتن دهی شوید، در بیشتر موارد پس از ضربه خوردن گوشی و یا بدون هیچ دلیل خاصی آنتن گوشی می‌پرد و یا ضعیف می‌شود.

گوشی های غیر فعال در شبکه

عملکرد نامناسب آنتن دهی موبایل به معنی این است که سیم کارت موجود در گوشی نمی‌تواند از پوشش شبکه‌ای استفاده کند. زمانی که گوشی آنتن نمی‌دهد قدم اول چک کردن شماره سریال imei است برای این منظور شما می‌بایست شماره #06#* را شماره گیری نمایید.

اگر ایراد از آنتن گوشی باشد به جای نمایش کد انحصاری گوشی، علامت سوال یا عددهای 12345، یا 00000 یا no serial نمایش داده می‌شود. اصطلاحا در این حالت گفته می‌شود که گوشی rpl پرانده است و باید imei ترمیم گردد.

اگر پس از کنترل imei سریال گوشی وجود داشت و نمایش داده شود و همچنین آنتن نداشته باشید می‌بایست به مرحله بعدی بروید. به قسمت شبکه network رفته و در قسمت جستجو، حالت دستی Manual را انتخاب کنید.

گوشی‌هایی که شماره سریال یعنی همان imei آنها دچار مشکل شده است و مورد تایید شبکه نیست. با این حال گوشی روشن می‌شود ولی آنتن ندارد.عمدتا در صورتی که این گوشی‌ها با سیم کارت روشن شوند، پیامی به مضمون failed sim card registration بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

در این حالت باید شماره سریال گوشی، باید توسط شرکت مخابرات وارد شبکه شود و یا آن را توسط باکس‌های نرم افزاری موبایل است تعمیر کنید.

آنتن دهی ظاهری

این مورد را با عنوان آنتن دهی کاذب می‌شناسند. در این حالت گوشی به ظاهر آنتن دارد ولی نه می‌توان با آن تماس برقرار کرد و نه می‌توان شماره‌ای با موبایل گرفت.

مشکل آنتن کاذب بیشتر در گوشی‌های برند سامسونگ دیده می‌شود. در صورت بروز این مشکل، می‌توان با استفاده از تعویض آی سی pf و گاهی اوقات با استفاده از گرفتن هیتر، مشکل آی سی را برطرف کرد.در صورتی که مشکل آنتن کاذب روی گوشی‌های نوکیا بروز کرد، می‌بایست مشکل را از طریق تعمیرات نرم افزاری حل کرد.

چرا گوشی آنتن ندارد؟
  • تغییر رام گوشی
  • مشکلات مقطعی از سوی اپراتور
  • بهم خوردن تنظیمات شبکه گوشی
  • تنظیمات و سوئیچ بین شبکه‌های 2g,3g,4g
  • فرسوده شدن سیم کارت، تمیز کردن یا تعویض آن
  • فشار وارد شدن به سیم کارت و ضربه خوردن موبایل
  • قرار گرفتن در کنار اشیایی که آنتن دهی را مختل می‌کنند
  • قرار گرفتن در نقطه جغرافیایی که از نظر آنتن دهی دچار مشکل است
  • مشکل سخت افزار مخصوص آنتن دهی موبایل و عدم شناسایی سیم کارت
ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت کننده سیگنال موبایل دو باند

تقویت کننده سیگنال موبایل دو باند،باند در تقویت آنتن موبایل دو باند نقشی همانند یک جاده را ایفا کرده که در آن سیگنال‌ها از باند عبور می‌کنند. حال اگر یک جاده دو طرف در اختیار داشته باشید به معنای آن است که دو راه مستقل ( دو باند مستقل) در اختیار دارید. در عصر تکنولوژی های مخابراتی، دستگاه های تقویت کننده متداولی تولید شده اند که میتواند تمامی نیاز های کاربران را برطرف کند. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تقویت کننده آنتن موبایل دو باند

باند دوم متداول ترین فرکانس مخابراتی جهان است که بیش ازهشتاد درصد و بالای پنجاه و پنج میلیارد نفر را شامل می شود. در ایران نیز همراه اول بر روی این باند سوار می شوند که باند 900 این اپراتور را پشتبانی می کند. تقویت کننده های دو باند یا دوآل باند فرکانس های 900و 1800 دی سی اس هرتز را ساپورت می کنند.

تقویت اینترنت 3G و 4G

جهت استفاده از اینترنت فورجی و تری جی ، غالبا دستگاههای دو باند ، این قابلیت را برای مصرف کنندگان فراهم مینماید، البته در برخی البته د ر برخی از مناطق باند 3جی برو روی باند 2100 ارایه می گرددکه دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل باید باند 2100 را نیز ساپورت کند.تقویت کننده های تک بانده روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کنند و به‌طور معمول جزء ارزان‌ترین تکرار کننده های بازار به شمار می‌روند. دستگاه های تک باند تنها سیگنال های وردی 900 و یا همان جی اس ام را ساپورت می کند.

تقویت کننده آنتن چگونه کار می‌کند؟

یک تقویت کننده آنتن تلفن همراه با دریافت سیگنال ضعیف، تقویت آن و ارسال سیگنال قوی کار می‌کند. در ادامه با اجزای یک تقویت کننده آنتن آشنا می‌شویم.

آنتن خارجی معمولا روی پشت بام خانه نصب می‌شود و سیگنال‌های ضعیف 3G و 4G LTE را دریافت می‌کند. این آنتن‌ها معمولا دو نوع هستند:

  1. آنتن با زاویه 360 درجه که از همه طرف می‌تواند سیگنال دریافت کند و مناسب کسانی است که از چندین حامل آنتن مخابراتی استفاده می‌کنند.
  2. آنتن یک جهتی با زاویه 45 درجه که مسیرهای طولانی‌تری را نسبت به آنتن 360 درجه‌ای پوشش می‌دهد و مناسب مناطقی است که سیگنال خیلی ضعیف است و کسانی که تنها از یک حامل استفاده می‌کنند.
آمپلی فایر

 

سیگنالی که به وسیله آنتن خارجی دریافت شده است وارد آمپلی فایر می‌شود و در آنجا تقویت می‌شود. قدرت آمپلی فایرها با دسی‌بل سنجیده می‌شود. یک آمپلی فایر خوب خانگی باید حداقل قدرت 60+ دسی‌بل داشته باشد. قوی‌ترین مدل آمپلی فایرها هم بیشتر از 70 دسی‌بل قدرت دارند. برای ماشین و یا سایر وسایل متحرک بهتر است آمپلی فایر حداقل 25+ دسی‌بل باشد و بهترین نوع آن نیز تا 50+ دسی‌بل است.

آنتن داخلی

سیگنال تقویت شده وارد آنتن داخلی می‌شود. این آنتن سیگنال را در فضای داخلی ساختمان پخش می‌کند. آنتن داخلی معمولا دو نوع دارد:

  1. آنتن پنل: این مدل آنتن معمولا روی دیوار نصب می‌شود و سیگنال قوی را نزدیک خودش پخش می‌کند.
  2. آنتن گنبدی: این مدل معمولا در سقف اتاق نصب می‌شود و سیگنال را در همه جهات به طور مساوی پخش می‌کند

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه سه باندتقویت آنتن موبایل در منزل

دستگاه سه باندتقویت آنتن موبایل در منزل ، در برخی اماکن کاربران ، با مشکل آنتن ندادن همراه اول و آنتن ندادن ایرانسل و گاها آنتن ندادن رایتل مواجه هستند که با نصب دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل مرتفع میگردد .
در این مواقع کاربران به اشتباه بدنبال ترفند آنتن ندادن گوشی موبایل میگردند و یا کد آنتن ندادن موبایل را در اینترنت سرچ میکنند . علت آنتن ندادن موبایل انها و یا روش افزایش سرعت اینترنت ایرانسل و یا افزایش سرعت اینترنت همراه اول تنها و تنها یک راه حل دارد .

و آن افزایش سرعت اینترنت گوشی بوسیله نصب یک دستگاه تقویت کننده اینترنت موبایل است .
در مکان هایی که اینترنت ایرانسل 3g .4g و اینترنت همراه اول نوترینو در گوشی فعال نمیشود.

به احتمال زیاد ، سیگنال تلفن همراه نیز جهت مکالمه در آن نقطه مطلوب نیست . شاید سیگنال به قدری باشد که بتوان مکالمه پایدار داشت ولی سوال چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنم حتما به مغز شما خطور میکند !!!!

بهترین برنامه تقویت کننده امواج موبایل و  افزایش سرعت اینترنت اندروید

هم در این شرایط به شما کمک خاصی نمیکند . مودم d١٠٠ ایرانسل هم دارای قابلیت نصب آنتن اکسترنال هست ولی کانکتور و آنتن مودم اینترنت در ایران یافت نمیشود .
تقویت کننده آنتن موبایل سه باند میتواند تقویت امواج موبایل و سیگنال اینترنت ایرانسل 4g و اینترنت ایرانسل 3g به همراه اینترنت گوشی همراه اول را از پشت بام و یا جاییکه اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول و یا اینترنت رایتل وجود دارد گرفته و در مکان مورد نظر به شما تحویل دهد .
قیمت تقویت کننده آنتن موبایل زیمنس از مدلهای دیگر بالاتر است ولی با رفع مشکل انتن دهی گوشی سامسونگ و افزایش سرعت اینترنت 3g همراه اول ، مشکل انتن دهی همراه اول و مشکل انتن دهی همراه ایرانسل را در محل برطرف میکند .

علت ضعف و نویز سیگنال تلفن همراه چیست ؟

(مشکلات انتن دهی تلفن همراه)

چهار چیز وجود دارد که می تواند باعث شود که انتن شما در صفحه نمایش تلفن همراه خانه های کمتری را نشان دهد .

و کیفیت صدا و مکالمه شما کاهش یابد و سرعت داده های شما تنزل یابد.البته همیشه یک عامل نیست ،بلکه چند عامل است که باعث

عدم پوشش انتن دهی موبایل در یک مکان خاص می شود.

ضعف سیگنال موبایل در نقاط کور

سیگنالهای تلفن همراه از طریق فضا حرکت می کند .اگر شما از نزدیکترین دکل تلفن همراه دور

هستید سیگنال های دریافتی شما بسیار ضعیف خواهند بود.

گیرنده داخلی تلفن همراه زمان زیادی را برای (شنیدن )سیگنال از برج مخابراتی خواهد داشت و به همین ترتیب برج مخابراتی ، در زمان مکالمه(صحبت کردن)  به سختی سیگنال تلفن همراه شما را خواهد داشت.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

سیستم تقویت آنتن موبایل چیست؟

سیستم تقویت آنتن موبایل چیست؟،امروزه استفاده افراد از موبایل ها به حدی زیاد شده است که به یک موضوع ضروری در ارتباطات تبدیل شده است. با توجه به توسعه ارتباطات و به روزرسانی مخابراتی، ممکن است این دریافت سیگنال های مخابراتی تغییراتی داشته باشد که باعث ضعیف شدن پوشش سیگنالی می گردد. ضعیف بودن پوشش سیگنال موبایل نیاز به دستگاه هایی جهت تقویت آن دارد. ضعیف بودن سیگنال ها به دلایل مختلف دیگری مانند سازه ها و برج های بلند نیز می باشد. در این مناطق نیاز به دستگاه هایی جهت تقویت آنتن موبایل در ساختمان می باشد.

مزایای تقویت آنتن موبایل

1) کم کردن سیگنال ها در ساختمان

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، با بالا رفتن استفاده موبایل در ایران و زیاد تر شدن حجم ترافیک مکالماتی، اپراتورها هم ایستگاه های کاری خود را افزایش دادند. برای همین موضوع نیز لازم می باشد که سطح سیگنال وهمچنین ارتفاع آنتن ها در ایستگاه ها کم تر گردد که به همین دلیل هم سیگنال ها کم تر خواهد شد. با کمک دستگاه تقویت آنتن موبایل در ساختمان ها می توانید این کمبود سیگنال را جبران نمایید و به بهبود مکالمات و افزایش آنتن دهی کمک بسیاری به افراد ساختمان نمایید.

2) بالا بردن کیفیت مکالمات

استفاده نمودن از تقویت کننده آنتن موبایل در مکان ها یا ساختمان هایی که دریافت امواج از فرستنده زمینی آن ها ضعیف بوده و یا اصلاً موجود نمی باشند، بسیار کارایی دارد. در مکان هایی مانند ساختمان هایی که در محدوده آنتن دهی نیستند، یا زیرزمین ها و تونل ها، جهت از بین بردن مشکلات و بالاتر بردن کیفیت در محدوده های ضعف سیگنال می تواند هم در فضای باز هم بسته، یک راه کار کاربردی وعالی باشد.

دستگاه پوشش موبایل در چه مناطقی استفاده می شود؟

استفاده از دستگاه های تقویت آنتن دهی موبایل در ساختمان ها، سازمان های بزرگ، ادارات و مرکزهای دولتی، هتل ها، کارخانجات، مجتمع های تجاری، طبقات زیرزمین، مراکز ورزشی یا استخرها، متروها، پارکینگ ها، جاده ها و … در تمام این موارد می تواند ضعیف بودن سیگنال ها را جبران نماید.

دستگاه پوشش موبایل در چه مناطقی استفاده می شود؟

استفاده از دستگاه های تقویت آنتن دهی موبایل در ساختمان ها، سازمان های بزرگ، ادارات و مرکزهای دولتی، هتل ها، کارخانجات، مجتمع های تجاری، طبقات زیرزمین، مراکز ورزشی یا استخرها، متروها، پارکینگ ها، جاده ها و … در تمام این موارد می تواند ضعیف بودن سیگنال ها را جبران نماید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه افزایش سیگنال موبایل

دستگاه افزایش سیگنال موبایل ،تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی افزایش دهد. در واقع این دستگاه میتواند سیگنال موبایل را سوار بر امواج استاندارد تقویت کند. این دستگاه امکان افزایش سرعت اینترنت موبایل 4G و مکالمه را نیز فراهم میکند.

چگونه میتوان سیگنال تلفن همراه خود را در خانه تقویت کرد؟

در دنیای متصل که در آن زندگی میکنیم، انتظار داریم که بتوانیم از تلفن همراه خود در هر کجا که برویم استفاده کنیم، خانه، مدرسه، ماشین، خرید، سالن ورزشی یا رستوران یا هر جا که برویم انتظار داریم تلفن های ما کار کنند. هنگامی که در خانه هستید، انتظار دارید که آنتن دهی بهتری داشته باشید تا بتوانید به راحتی در اینترنت با دوستان تماس بگیرید یا چت کنید،

برای افزایش سیگنال سلولی در خانه، ابتدا باید بدانید که چه چیز هایی میتواند باعث ضعف دریافت سلول شود. اگر خانه شما دارای پنجره های با انرژی کارآمد، سقف فلزی یا سایدینگ باشد یا ازبتون یا آجر ساخته شده باشد، این میتوانند سیگنال را مسدود کنند. اگر خانه شما در یک منطقه روستایی است به احتمال زیاد از نزدیکترین برج سلولی فاصله دارید که می تواند منجر به ضعف سیگنال شود.

تقویت آنتن موبایل در خانه های بیرون از شهر

برنامه ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید تا به راحتی نزدیکترین برج سلول را پیدا کنید. هنگامی که می دانید برج سلولی در کجا واقع شده است، می دانید که سیگنال شما از کجا می رود. اکنون میتوانید آزمایش کنید تا سیگنال سلولی بهتری را در خانه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، به نزدیکی برج خانه خود بروید تا ببینید که آیا این خدمات شما را در خانه بهبود میبخشد یا خیر.

آیا دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل برای انسان ضرر دارد؟

سوالی که امروزه ذهن اکثر مشتری ها را درگیر کرده  این است که دستگاه های تقویت آنتن موبایل برای بدن ضرر دارد یا خیر؟ در جواب باید گفت کهو دانشمندان به نتایج قطعی در خصوص وجود ضرر نرسیده اند.

دکل های بی تی اس مستقر در سطح شهر دارای استاندار وزارت بهداشت است و چنانچه نوسانی در فعالیت آنها صورت گیرد از طرف ارگان های مرتبط  پیگیری خواهد شد. به همین علت مشتریان محترم به این نکته توجه داشته باشند که برای خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل حتما  کالای با اصالت را انتخاب کنند که طبق قوانین و تحت فرکانس های مشخص شده اقدام به تقویت آنتن نماید.

این امواج در دسته ی امواج فرکانس رادیویی قرار دارد که اثر تخریبی روی بافت های زنده نداشته  است و فقط منجر به افزایش دمای ناحیه ای از بدن می شود. محققان طی یک آزمایش از 47 داوطلب اسکن مغزی گرفتند تا تغییرات گلوکزهای متابولیسم شده مغز آنها را هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه بررسی کنند. آیا دستگاه تقویت آنتن موبایل برای انسان ضرر دارد؟ تا کنون هیچ نشانه ای از آسیب دیدگی در این بخش دیده نشده است. در پی این ازمایش دریافتند 50 د قیقه مکالمه با تلفن همراه متابولیسم گلوکز را در بخش های مغزی نزدیک به گوشی تا هفت درصد افزایش می دهد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi