antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق خارج از دسترس

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق خارج از دسترس ،برای تقویت آنتن موبایل دستگاهی طراحی و تولید شده که می‌تواند آنتن گوشی را افزایش دهد. این دستگاه در واقع سیگنال‌های ضعیف موبایل را تقویت کرده و سوار بر امواج استاندارد باز‌نشر می‌کند. همچنین می‌تواند سرعت اینترنت را افزایش داده و شرایط را برای برقراری یک مکالمه سالم فراهم کند. برای این که بتوانید بهتر با این دستگاه آشنا شوید، باید بدانید که موبایل چگونه کار می‌کند. موبایل در حقیقت یک وسیله ارتباطی است که در هر نقطه‌ای برای برقراری ارتباط به یک بستر ارتباط و یک بستر انتقال احتیاج دارد. در مواقعی که این شرایط برقرار نباشد، دستگاه تقویت تلفن همراه روی کار می‌آید.

انواع تقویت کننده موبایل

1.تقویت کننده تک باند: این تقویت کننده در مناطقی که از یک بازه فرکانسی برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود، سیگنال‌های استاندارد را تقویت می‌کند. به تقویت کننده تک باند در روستاها یا حاشیه شهرها که تنها یک اپراتور یا باند فرکانسی  استفاده می‌شود و از سیگنال کمتری نیز برخوردارند، کاربرد دارد.

2.تقویت کننده دو باند:در مناطق و شهرهای کوچک که دو باند فرکانسی یا دو اپراتور  به سیگنال موبایل سرویس می‌دهند، تقویت کننده تک باند در تقویت سیگنال دچار اختلال می‌شود و مشترک با هر سیم کارتی که بخواهد تماس برقرار کند یا از اینترنت آن استفاده کند، به مشکل بر می‌خورد. در این مواقع تقویت کننده دو باند مورد استفاده قرار می‌گیرد چون می‌تواند دو باند فرکانسی را به صورت هم‌زمان تقویت کند.

3.تقویت کننده سه باند:تقویت آنتن سه باند یا فول باند را می‌توان مناسب‌ترین گزینه برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری، فروشگاهی و غیره در سطح شهرها در نظر گرفت. معمولاً در سطح شهرهای بزرگ دکل‌های مخابراتی تمام اپراتورها از قبیل ایرانسل، رایتل، همراه اول، آذرتل و غیره وجود دارد.  تمام باندهای فرکانسی یا اپراتورها را پشتیبانی کرده و پوشش مناسبی برای شبکه آن‌ها در موبایل‌های مختلف ایجاد می‌کند. این سیستم تقویت آنتن موبایل کابردهای بسیاری دارد. این سیستم به مراتب سیگنال‌های  تری جی، فور جی و ال تی ای را افزایش می‌دهد و باعث افزایش و بهبود آنتن دهی در زیر زمین، برج‌ها و مناطق آزاد مانند کوه و تپه می‌شود. همچنین برخی از گوشی‌های ارزان و مدل پایین که از سرعت اینترنت ضعیفی برخوردار هستند را پشتیبانی می‌کند .

استفاده از تقویت کننده های آنتن موبایل در خانه

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق خارج از دسترس

اگر شما در یک منطقه زندگی می کنید که سیگنال موبایل به خوبی دریافت نمی شود می توانید شروع به ساخت تقویت کننده آنتن موبایل در خانه کنید. در برخی از مناطق روستایی آنتن موبایل نهایتا تا ۲ خط پر می شود.تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که سیگنال موبایل را دریافت و پس از تقویت آن را منتشر میکند.
این مکان میتواند جایی مصل زیرزمین، طبقه اول یا یک اتاق یا یک سالن ورزش باشد. در این نقاط به صرفه ترین روش استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد

این تقویت کننده انتن موبایل با همه انچه برای تقویت سیگنالهای مرده نیاز دارید ارائه میشود.همچنین نصب این محصول نیز ساده است..البته سطح پوشش موثر این کیت تقویت کننده و هر کیت دیگری بستگی به سیگنال ورودی ارائه شده دارد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

پکیج دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل

پکیج دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل ،دستگاه تقویت آنتن موبایل با توجه به محیط پوشش میتواند توان های متفاوتی داشته باشد. همزمان با تغییر نسل های ارتباط همراه تقویت کننده ها نیز متحول شده اند. دستگاه های تقویت آنتن موبایل تفاوت های بسیاری با هم دارند. تقویت آنتن موبایل را بطور کلی به تک باند ، دو باند و سه باند میتوان تقسیم بندی کرد. هر کدام از این دستگاه ها میتوانند توانی مابین 10 میلی وات تا 100 وات داشته باشند. همچنین ضریب تقویت (گین) این دستگاه ها معادل 30 تا 120 دی بی متغیر میباشد.

تفاوت تقویت کننده های تک باند و دو باند و سه باند

بسته به توان ورودی سیگنال موبایل و مساحت محیط تحت پوشش، توان و گین دستگاه مشخص میشود. همچنین در نقاط مختلف سیگنال هایی در باند فرکانسی موبایل وجود دارند که معادل آنها تقویت کننده تک باند، تقویت کننده دوباند و تقویت کننده سه باند انتخاب شود. بطور کلی تقویت همزمان یک، دو یا سه باند فرکانسی تفاوت تقویت کننده آنتن موبایل می باشند.

نسل های اولیه ارتباطات همراه (GSM) بر روی یک بازه استاندارد از فرکانس موبایل متمرکز بود. این بازه فرکانسی در باند 900 مگاهرتز بین 935 تا960 مگاهرتز در Down link و 890 تا 915 مگاهرتز در UP link محدود میباشد . در ایران نسل 2 ارتباط همراه در این پرتکل استاندار آغاز به کار کرد. در تقسیم بندی های جهانی به این بازه فرکانسی، باند 8 گفته میشود. در ابتدای کار بدلیل تعداد محدود کاربر و استفاده کننده از تلفن همراه اپراتورهای مانند همراه اول اقدام به راه اندازی سایت های BTS با ارتفاع بلند مینمود. در این روش پوشش بیشتری را در سطح شهر ایجاد میکرد ولی بدلیل نفوذ سیگنال در مساحت بیشتر ظرفیت بیشتری را از آن سایت اشغال میکرد که با توجه به محدود بودن کاربران در آن زمان مشکل خاصی بوجود نمی آمد.

تفاوت دستگاههای تقویت کننده

تقویت کننده آنتن موبایل در چند مدل تک باند، دو باند و سه باند عرضه می شوند. در این مقاله به تفاوت های این دستگاها می پردازیم. در زمانی که تلفن همراه در ایران شروع به کار کرد از BTS های نسل2 استفاده می شد. در این نسل از GSM اپراتورهای تلفن همراه از باند فرکانسی 900 MHZ استفاده کردند.

در اینجا به مطلب مهمی اشاره می کنیم که بسیار حائز اهمیت است و غالبا خریداران راجع به آن دچار اشتباه می شوند. تک باند ، دو باند و یا سه باند بودن دستگاه هیچ ربطی به اپراتورهای تلفن همراه ندارد و معنی آن این نیست که دستگاه تقویت آنتن تک باند فقط همراه اول و یا دستگاه دو باند 2 اپراتور را تقویت می کند. بلکه تک باند ، دو باند و سه باند به نحوه عملکرد BTS ها مربوط می شوند.

تعداد باندهای فرکانسی به چه چیزی بستگی دارد؟

تقویت کننده تعداد باندهای فرکانسی تقویت شده در دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل به نخوه عملکرد BTS ها بستگی دارد. BTS موبایل دستگاهی می باشد که بعنوان دکل مخابراتی سیگنال های موبایل را تولید و پخش می کند و باعث ایجاد ارتباط بین موبایل و مراکز سوئیچ مخابراتی بصورت بی سیم می شوند.

در نتیجه معلوم شد که تقویت کننده سیگنال موبایل دریک بازه استاندارد کار می کند و همه اپراتورها را تقویت می کنند. در ادامه اشاره می کنیم که در ابتدا BTS ها فقط در یک باند فرکانسی (960 MHZ) کار می کردند و در نتیجه شما برای تقویت سیگنال موبایل فقط به یک دستگاه تک باند 960 MHZ احتیاج داشتید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل در تهران

راهنمای خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل در تهران ،تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی افزایش دهد. در واقع این دستگاه میتواند سیگنال موبایل را سوار بر امواج استاندارد تقویت کند. این دستگاه امکان افزایش سرعت اینترنت موبایل 4G و مکالمه را نیز فراهم میکند. 

برخی از کاربرد های تقویت کننده سیگنال موبایل سه باند

  • تقویت انتن موبایل 3g و 4g و 5g
  • افزایش آنتن موبایل در خانه ، فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • افزایش سرعت اینترنت گوشی یا موبایل
  • افزایش آنتن در زیر زمین ها
  • افزایش آنتن در ارتفاع بلند(برج ها ، کوه ها یا تپه ها)
  • پوشش آنتن دهی بهتر در فضای بزرگ

BTS یا دکل مخابراتی

حتما سازه های فلزی غول پیکر که دکل نام  دارد را در جاهای مختلف شهر دیده اید.به طور ساده بی تی اس که مخفف base transceiver station است مجموعه ای از فناوری های دست انسان است که به شرکت مخابرات امکان ارتباط میان کاربرموبایل را فراهم می کند.

دکل های بی تی اس تنها بخش کوچکی از فناوری جهانی است که برای راه اندازی به اجزای مهم دیگری نیاز است فرستنده، گیرنده، امواج رادیویی، پردازش سیگنال ها، رمز گشایی، رمز نگاری و… بخش دیگر از این خدمات را به عهده دارد.

تقویت کننده آنتن موبایل در استان های اطراف

به عنوان مثال وقتی شما صحبت می کنید بستر انتقال این صدا و یا این موج مکانیکی هوا می باشد یا اینکه زمانی که یک فلز را گرم کنید، بستر انتقال گرما در درون فلز مولکول های به هم چسبیده فلز می باشد که بستر ارتباطی یا انتقال دیتا در موبایل به صورت بی سیم یا وایرلس است.

پوشش موبایل خانگی  و فضاهای درون شهری

از ویژگی های این دستگاه نصب آسان و پوشش تمام بانده های فرکانسی شبکه موبایل کشور می باشد . این دستگاه قادر به تقویت سیگنال تمام اپراتور ها می باشد و می توان به راحتی و به سرعت آن را با کمک کتابچه راهنمای کاربر نصب و راه اندازی کرد.

هنگامی که قصد راه اندازی سیستم تقویت کننده امواج موبایل در یک محل را دارید دانستن اطلاعات زیر ضروری می باشد. نوع شبکه تلفن همراه موجود در محل مورد نظر را شناسایی نمایید. تعداد مکانها و یا متراژمحلی را که در آن قصد تقویت امواج تلفن همراه را دارید مشخص نمایید. میزان آنتن دهی امواج تلفن همراه را در محیط خارجی آن محل بررسی نمایید. تقویت کننده های امواج تلفن همراه در محل هایی کاربرد دارند که حداقل یک سیگنال ضعیف و پایدار در محیط بیرون جهت تقویت وجود داشته باشد.لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد ویا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب واستفاده از تقویت کننده موبایل موجود نمی باشد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

نصب و فروش دستگاه تقویت آنتن در شهرستان ها

 

نصب و فروش دستگاه تقویت آنتن در شهرستان ها

نصب و فروش دستگاه تقویت آنتن در شهرستان ها،در سالیان اخیر با گسترش کاربران شبکه های تلفن همراه و همچنین توسعه ای که اپراتورها برای پوشش دهی نسل های مختلف شبکه های موبایلی انجام داده اند ، همچنان نقاط مختلفی در شهرها هستند که قادر به دریافت سیگنال های مناسب جهت برقراری مکالمه و دیتای همراه نمیباشند . نسل های قدیم شبکه ارتباطات که همان نسل توجی است ، دارای برد بالای فرکانسی بوده ولی ضریب نفوذ پایین تری نسبت به نسل های بالاتر داشتند و اپراتورها با اینحال که اکثر دکل ها به نسلهای جدید تجهیز کرده اند ، همچنان نقاط کور آنتن دهی بالایی در شهرهاست .

دلایل متعددی نیز وجود دارد که سبب میشود سیگنال به برخی مناطق بسیار ضعیف برسد . سازه های جدید که عمدتا بصورت سازه های مسلح میباشند که وجود میلگرد و آهن در اواسط سازه ها ، سبب جذب سیگنال شده و یا برخی دیگر از اماکن در راستای آنتن های فرستنده مخابرات قرار نگرفته و سیگنال بطور بی واسطه و مستقیم به برخی نقاط نمیرسد .

روش نصب تقویت آنتن موبایل کرج

حال برای اینکه بتوان یک بوستر تقویت آنتن دهی موبایل را در شهر کرج نصب نمود نیازمند آنیم که بر روی تلفن همراه خود یک نرم افزار تست سیگنال موبایل را نصب کنیم و به پشت بام منزل و یا محلی که نیازمند پوشش دهی موبایل است برویم . با فعال سازی نرم افزار  ، تمامی نقاط بر روی بام را بررسی کرده و بهترین نقطه را که از لحاظ میزان انتن دهی قویتر است را به عنوان مکان قرارگیری انتن گیرنده تعیین نماییم . سپس در آن نقطه اقدام به برقراری تماس و انجام مکالمه میکنیم که مطمئن شویم که امواج موبایل سالمی را به دستگاه ارسال میکنیم . کابل را از یک سمت بطرف دستگاه تقویت انتن دهی موبایل رسانده و سمت دیگر را به گیرنده امواج موبایل وصل مینماییم .

مناسب ترین بوسترهایی که مناسب تقویت آنتن موبایل کرج میباشد ، بوسترهای دوباند است که همزمان امواج DCS و GSM را تقویت میکنند.

برایتان سوال پیش امده چگونه انتن موبایل را تقویت نماییم؟

دو راه حل وجود دارد :یا با دانلود نرم افزارهای تقویت انتن گوشی که اثر گذاری تقریبا ناچیزی دارد وراه حل صد درصد موثرنصب و راه اندازی دستگاه تقویت کننده انتن موبایل دوباند می باشد .دستگاه تقویت کننده انتن موبایل دوباند دارای مزیتی مهم و اساسی نسبت به دستگاه تقویت موبایل تک باند هستش و این مزیت هم پشتیبانی همزمان از باند فرکانسی 900 مگاهرتز و 1800 مگاهرنز می باشد.

LED Gold 2G 4G Repeater GSM dcs Signal Booster تقویت کننده انتن با قابلیت پوشش دهیفرکانس gsm 900 (همراه اول) و dcs 1800 (ایرانسل)این تقویت انتن موبایل جهت تقویت انتن دهی بافت شهری کاربرد دارد و از توان خروجی(23 dbm) برخوردار است .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

 

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

فرق تقویت کننده وای فای و توسعه دهنده وای فای در چیست؟

فرق تقویت کننده وای فای و توسعه دهنده وای فای در چیست؟، توسعه دهنده وای فای یا WiFi Range Extenders که به آن تقویت کننده روتر بی سیم (Wireless router Boosters) یا تکرارکننده وای فای (WiFi Repeaters) گفته می‌شود را می‌توانید برای خلاص شدن از دست نقاط مرده خانه یا دفتر کاری خود استفاده کنید.

هر زمان در تاتش هستید یا یک سیگنال Wi-Fi مناسب را در یک منطقه خاص داشته باشید، بدون اینکه سیگنال دریافتی را از دست ندهید؛ می‌توانید از یک توسعه دهنده دامنه وای فای استفاده کنید.

WiFi Range Extender در وتقع با دریافت سیگنال‌های بی سیم از روتر شما و بعد تکرار آنها از طریق آنتن‌ها و تقویت کننده‌های قدرتمند؛ این سیگنال‌ها را به دورترین گوشه‌های فاضی خانه یا دفتر کاری شما ارسال می‌کنند و اتصال وای فای را بهبود می‌بخشند.

Wi-Fi Extender

یک Wi-Fi Extender؛ سیگنال روتر یا سوئیچ وای فای شما را ردیابی می‌کند؛ آن را توسعه می‌دهند و دوباره انتقال می‌دهد. می‌توانید کابل را از روتر اصلی به نقطه ای که می‌خواهید سیگنال شبکه را به آن انتقا دهید گسترش دهید و توصعه دهنده وای فای خود را به برق وصل کنید. به این ترتیب روتر از طریق کابل در حال ارسال سیگنال شبکه به توسعه دهنده است.

این دستکاه از یک طراحی Plug & Play استفاده می‌کند و راه اندازی سریع و ساده ای دارد و اتصالات مورد نظر شما را به سرعت تنظیم می‌کند. توسعه دهنده ای که از وای فای به جای سیم استفاده می‌کند ممکن است کاهش سرعت را تجربه کند. اگر چنین توسعه دهنده هایی با دستگاه‌های شما در یک باند مشابه مذاکرده داشته باشند که از آن برای مذاکرده با روتر استفاده می‌شود؛ قطعا افت سرعت رخ خواهد داد.

تکرار کننده WiFi دو باند  Linksys AC1200 (RE6250)

Linksys RE6250 تکرارکننده وای فای مقرون به صرفه است که از فناوری Spot Finder استفاده می‌کند. این دستگاه با هر روتر مدرنی سازگار است و برای افرادی طراحی شده است که به دنبال روشی بدون دردسر در از بین بردن نقاط مرده و بهبود عملکرد بی سیم هستند. از آنجا که تکرارکننده وای فای لینکسیس؛ برزورسانی فریم ویر را به صورت خودکار از سیستم لینکسیس دریافت می‌کند؛ به راحتی می‌توانید آن را تنظیم کنید.

  • مزایا – نصب ساده WPS؛ ارائه سیگنال فوق العاده قوی؛ پشتیبانی از فناوری Spot Finder
  • معایب – از حالت اکسس پوینت پشتیبانی نمی‌کند.

افزایش دهنده‌ی برد Wi-Fi چگونه کار می کند؟

افزایش دهنده‌ی برد یک دستگاهی است که مثل یک بریج سیگنال های Wi-Fi شما را تکرار می کند تا تمام نقاط خانه‌ی شما پوشش Wi-Fi داشته باشد. یک بازی بیس بال را در نظر بگیرید، مهاجم سعی در رساندن توپ به دریافت کننده(شما) دارد. یک افزایش دهنده‌ی برد Wi-Fi نقش آن پرتاب کننده ای را دارد که توپ را دریافت می کند و به نقطه‌ی امتیاز پرت می کند.

 به تنظیمات گیرنده‌ی خود هنگام استفاده از افزایش دهنده‌ی برد توجه کنید. ممکن است به دلیل نزدیک تر بودن افزایش دهنده‌ی برد به شما، انتظار نداشته باشید که دستگاهتان هنوز به روتر متصل باشد، اما تا زمانی که به طور دستی به افزایش دهنده‌ی برد متصل نشوید کماکان به روتر متصل می مانید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

 

تقویت آنتن موبایل در کارخانه ها

تقویت آنتن موبایل در کارخانه ها،تنوع تقویت کننده ها با تکنولوژیهای مختلف و در توانهای وسیع با توانایی پوشش چند صد متر مربع تا چند ده کیلومتر مربع نیاز تمام مشتریان را در تمامی پروژه های پوشش برآورده می سازد.افزایش و توسعه ناحیه تحت پوشش شبکه GSM (آنتن موبایل) و پوشش دهی نقاط کور با هزینه کم و بغیر از روش نصب BTS جدید امری غیر ممکن نیست.

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل در تمامی نقاط ایران تنهابا نصب تقویت کننده آنتن موبایل امکان پذیر میباشد.
بازدید از محل , مشاوره , طراحی , نصب و راه اندازی تقویت کننده آنتن موبایل با فرکانس های 900MHz-1800MHz-2100MHz .جهت پوشش تمامی اپراتورهای همراه اول, ایرانسل, رایتل

مناسب ترین روش جهت ارتقاء کیفیت مکالمه , تقویت و ایجاد سیگنال شبکه تلفن همراه در مناطق کوهستانی و دورافتاده . طبقات زیرین ساختمان ها مانند فروشگاه ها و بیمارستان ها . پارکینگ ها , هتل ها , آسانسورها . ساختمان های معادن . کارگاه ها و کارخانجات , واحدها و مجتمع های مسکونی . اداری و تجاری  استفاده از تقویت کننده GSM است.

تقویت آنتن موبایل Outdoor

برای تأمین پوشش تلفن همراه در مناطقی که کاملاً خارج از پوشش شبکه قرار گرفته اند .استفاده از تقویت کننده و تکرارکننده (Repeater) ضروری است. این دستگاه نقاط خارج از پوشش شبکه تلفن همراه را به شبکه متصل کرده. و بسیار مناسب برای نقاط خارج از شهر و دور از ایستگاه های موبایل (BTS) می باشد.

این تجهیزات برای پوشش شبکه در داخل ساختمان های بزرگ. برج ها و مجتمع ها با تعداد واحدها و مساحت زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با این دستگاه ها بسته به شرایط جغرافیایی می توان امواج تلفن همراه را تا فاصله 20 کیلومتر دورتر انتقال داده .و سپس یک محوطه باز به شعاع چند کیلومتری را تحت پوشش قرار داد.این دستگاه ها  مراکز دور از شهر و خارج از سرویس دهی شبکه تلفن همراه , ارتباطی با کیفیتی بالا به ارمغان می آورد. این تجهیزات با توجه به نوع محیط . شرایط سیگنال و محوطه تحت پوشش شامل انواع متفاوتی است.

مهمترین موارد کاربرد GSM Repeaters در طرحهای Indoor داخل ساختمانها,محیطهای بسته و Outdoor فضای باز:

تقویت پوشش موبایل در ساختمان ها و واحدهای مسکونی , اداری , تجاری , هتل ها , دیتاسنترها . داخل کارگاه ها و کارخانه ها و … . پوشش GSM برج ها, ساختمان های بلند. زیرزمین ها و پارکینگ ها – پوشش GSM مترو و داخل تونل ها. برای اصلاح پوشش GSM مناطق شهری و از بین بردن نقاط کور در شهرها .

پوشش GSM WLL برای مناطق روستایی و پوشش GSM شهرک ها . پوشش GSM جاده های خارج شهر و بزرگراه ها – تقویت پوشش GSM مراکز صنعتی و تجاری .پوشش GSM سدها , نیروگاه ها و کارگاه های جدیدالاحداث  مناطقی که در گودی و نقاط پست و یا در بلندی قرار گرفته اند.

قابل اجرا بصورت Indoor و Outdoor در کلیه مکان هایی که فاقد سیگنال یا به اصطلاح نقطه کور و یا دارای سیگنال ضعیف و ناپایدار و یا دچار پدیده پینگ پنگ یا تداخل شده باشند. پشتیبانی و پوشش هزمان برای کلیه اپراتورهای تلفن همراه و حتی قابل اجرا برای یک اپراتور. همچنین از این راه کارها برای اپراتورهای تلفن همراه و مخابرات جهت افزایش محدوده پوشش و رفع مشکلات سیگنال موبایل نیز استفاده می شود .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن در مناطق کور

دستگاه تقویت آنتن در مناطق کور،یکی دیگر از مشکلات مردم این روستا عدم آنتن دهی مناسب تلفن های همراه است.

روستا‌ها یکی از مناطقی هستند که به دلیل دوربودن از مناطق شهری ارتباط یافتنشان به اینترنت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با توجه به اینکه ساکنان روستا نیز مانند شهرنشینان نیازمند انجام برخی کار‌های خود به وسیله اینترنت بوده و وظیفه دولت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای سهولت دسترسی روستائیان به اینترنت است و آبادانی روستا‌ها از جنبه‌ها و ابعاد مختلف همواره مورد توجه مسئولان کشور در برهه‌های مختلف تاریخی وجود داشته است باید توسعه شبکه‌های ارتباطی روستا‌ها نیز در دستورکار نهاد‌های مربوطه  قرار گیرد.

مشخصات دستگاه تقویت آنتن موبایل در روستاها چگونه است؟

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه GSM 900Mhz به همراه صفحه نمایش ال سی دی و اداپتور وتقویت کننده امواج GSM-980 یک سیستم تقویت آنتن تک کاناله است که با فرکانس  2g  سازگار می باشد.

راه حل موثر و ارزان برای تقویت آنتن دهی همراه اول در محدوده روستایی که سیگنال موبایل به درستی کار نمیکند و ارتباط انها از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

افزایش قدرت سیگنال تلفن همراه و بهبود کیفیت ارتباط همراه اول، افزایش طول عمر باتری موبایل ،ایده آل برای رفع مشکل آنتن دهی در خانه،گزینه ای موثر و تاثیر گذار در مناطق روستایی و برون شهری و رفع مشکل انتن دهی اینترنت همراه اول دارای منبع تغذیه خارجی که صفحه نمایش عادی را تشخیص می دهد.دارای منبع تغذیه داخلی که برای تشخیص normail نمایش داده می شود.

امکانات تقویت آنتن تک باند model WT-G980B :

محدوده فرکانس این تقویت کننده امواج موبایل 890/915-935/960 مگاهرتز می باشدمیتوان خروجی دستگاه 25 دی بی  میباشد و از روی دستگاه قابلیت تنطیم را دارا میباشد

منبغ تغذیه این ریپیتر  آداپتور 12 ولت و با برق شهری 220 ولت کار میکند.از تکنولوژی ALC استفاده می کند،( تنظیم خودکار قدرت دستگاه) برای جلوگیری از تداخل ایستگاه های پایه دارای چراغ های led  جهت نشانگر وضعیت سیگنال.طراحی شده برای  فضای داخلی و سازگار در هر شرایط جویمنطقه پوشش دهی سیگنال این مدل تقویت کننده آنتن با توجه به شرایط منطقه حداکثر 300 متر مربع بدون مانع می باشد.

برای استفاده از این محصول برای افزایش سیگنال موبایل خود، باید به همان اندازه سیگنال دریافتی در فضای باز در حد استاندارد وجود داشته  باشد.

چگونه می توانم دستگاه تقویت آنتن موبایل صحیح را برای شرکت و خانه خود انتخاب کنم؟

هر اپراتور تلفن همراه از فرکانس های خاص تلفن همراه برای تماس های GSM استفاده می کند. ما این داده ها را برای هر کشور جمع آوری کرده ایم و لیستی از مدل ها را تهیه کرده ایم که دقیقاً مناسب اپراتور شما هستند. همچنین ، در کاتالوگ ما تعداد زیادی تکرار کننده وجود دارد که از مدل های پایه برای حدود 100 مترمربع تا 3000 متر مربع شروع می کنند. برای یافتن تکرار کننده مناسب برای اپراتور و خانه خود ، با راههای تماس ما ر سایت و شبکه های مجازی تماس بگیرید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت آنتن دهی موبایل

تقویت آنتن دهی موبایل ،توانِ آنتن همیشه مهم است – هم برای صدا و هم برای داده ها. این امر زمانی مهم می شود که ما نیاز به برقراری تماس اضطراری یا استفاده از اینترنت در مناطق ضعیف سیگنال داشته باشیم. راهنمای ما نشان می دهد که چگونه می توانید قدرت سیگنال واقعی خود را در تلفن های Android و یا Apple iPhone بررسی کنید.

بررسی قدرت سیگنال در تلفن های Android

دو روش معمول شامل بررسی تنظیمات سیستم شما و استفاده از یک برنامه اختصاصی است.

روش اول: از طریق وضعیت تلفن (Status)  بررسی کنید.

به تنظیمات بروید: تنظیمات  Settings– درباره تلفن About phone– وضعیت Status – قدرت سیگنال Signal strength. دو عدد خواهید دید، شماره اول نشان دهنده قدرت سیگنال تلفن (dBm) است که 0 تا 50 dbm قدرت سیگنال عالی را نشان می دهد.

قطع کردن سرویس های غیر ضروری

آنتن دهی موبایل

سرویس هایی مانند وای فای، بلوتوث و NFC در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارند که شاید از آنها به هیچ وجه استفاده نکنیم و همیشه روشن باشند! با این حال گاها این سرویس ها در مقابل آنتن دهی گوشی می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند که شما با این مشکل روبرو شوید. بنابراین این سرویس ها را در گوشی هوشمند خود غیر فعال کنید و اجازه دهید که آنتن دهی گوشی شما قدرت مجدد پیدا کند.

چرا در خانه سیگنال ضعیف می شود؟

گاهی مشکل آنتن دهی گوشی فقط سالن پذیرایی خانه شما یا تخت خوابتان نیست، گاه مشکل فراتر از این چیزهاست. شاید یک روستا یا نیمی از آن در نقطه کور واقع شده باشد و مشکل آنتن دهی گوشی داشته باشند. مثل روستایی که در قعر دره یا ورودی جلگه ای واقع شده است. در این نقاط آنتن دهی گوشی بسیار کم یا در کل قطع می شود. در این موارد از تقویت کننده هایی استفاده می‌شود که می‌توانند سیگنال را از نزدیک ترین دکل که ممکن است چند کیلومتر از آنجا دور باشد بگیرند و روستا را تحت پوشش بگیرند.

به شما توصیه می کنم پیش از خرید خانه یا اداره و یا اجاره ملک حتما تمام نقاط مکان مذکور را با موبایلتان چک کنید که خدای ناکرده بیشتر ملک در نقطه کور نباشد. اما اگر از ملکی آنقدر خوشتان آمده که حاضرید با کور بودنش بسازید پس باید به فکر تقویت کننده موبایل خانگی با آنتن دهی بالا باشید. ضعیف‌ترین تقویت کننده های شرکت کیان تلکام آنتن دهی تا برد 200m دارند و به راحتی مشکل افزایش آنتن موبایل را در نقاط کور خانگی حل می کنند.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

فروش تقویت آنتن موبایل در رامسر

فروش تقویت آنتن موبایل در رامسر،روش کلی کار دستگاه تقویت سیگنال موبایل هم به اینصورت است .که بصورت یک آنتن گیرنده که عموما از آنتن های پارابولیک که قدرت جذب سیگنال موبایل بیشتری دارند . جهت گیرندگی آنتن موبایل استفاده می کنند .

سپس آنتن گیرنده را در قوی ترین نقطه در محدوده مورد نظر قرار میدهند .( که تشخیص آن بوسیله دستگاههای تست و اندازه گیری سیگنال انجام میشود ، صورت میگیرد . سپس بوسیله کابلهای مخصوص ، این سیگنال را به دستگاه تقویت آنتن موبایل رسانده .و در این دستگاه  تویت شده و بوسیله انتن های فرستنده در محیط منتشر میگردد . سیستم های تقویت انتن موبایل میتواند مشکلات متعددی شامل 1- نبود سیگنال موبایل 2- ضعیف بودن سیگنال موبایل 3-قطع شدن تماس حین مکالمه  4-اختلال در آنتن دهی و پرش آنتن موبایل 5- نبود اینترنت همراه در محل را مرتفع نماید .

 

دستگاه تقویت آنتن موبایل در ساختمان

 

معمولا در ساختمانهای چندین طبقه و برجهای اداری و مسکونی و هتل ها ، بالاتر از طبقات 7 یا 8 ، سیگنال موبایل دارای پرش و اختلال میباشد که در اینحالت ، گوشی تلفن همراه افراد دارای انتن موبایل پر است ، ولی پیام تماسهای از دست رفته مرتبا بدست آنها میرسد و یا در صورت پر بودن آنتن گوشی قادر به شماره گیری و برقراری تماس نیستند .

دلیل این اتفاق اینست که در طبقات بالایی ساختمان ها ، ارتفاع بالاتر از دکل های مخابراتی است و از دکل های متعددی ، سیگنال به گوشی شما میرسد و در آن ارتفاع ها ، دستوراتی که به دکلها جهت همپوشانی انتن داده شده به درستی اجرا نمیشود و موبایل شما بین دکلهای مختلف سوییچ میشود . معمولا ایراد آنتن کاذب ، براحتی قابل حل نمی باشد و تنها یک تیم متخصص قادر به رفع این مشکل هستند . شرکت سیگنال بوستر با اعزام تیم های کارشناسی مجرب به این مناطق و بررسی های میدانی دقیق ، اقدام به ارایه راهکارهای علمی مینماید.

 

چه مواقعی از تقویت کننده موبایل باید استفاده کرد؟

 

عموما مناطقی که با مشکل انتن کاذب موبایل مواجه هستند ، باید از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل قوی استفاده کنند .و دستگاههای ضعیف قادر به حل مشکل در این مناطق نیست ، دلیل آنهم این موضوع است که سیگنال تقویت شده .توسط بوستر موبایل باید از لحاظ قدرت در حدی باشد. که بتواند بر سایر سیگنالهای موجود غلبه کند و از لحاظ شدت سیگنال باید سطح سیگنال قوی تری داشته باشد تا تلفن همراه شما تنها بر روی سیگنال موبایل تقویت شده شما رجیستر شود .

برخی مناطق نیز بدلیل اینکه از bts ها بدور هستند و فاصله زیادی دارند و یا موانع متعددی مانند ساختمانهای پرتعداد ، بین دکلها و مکان مورد نظر قرار گرفته اند دارای سطح سیگنال پایینی هستند . در اینگونه مکانها که به نقطه کور آنتن دهی مشهور هستند با نصب تقویت کننده آنتن موبایل که دارای قدرت خروجی ضعیفی نیز هست ، میتوان مشکل را مرتفع نمود و میزان آنتن دهی موبایل را به سطح مطلوب جهت برقراری تماس و پیام رساند .

 انتخاب دستگاه تقویت آنتن موبایل :

می بایست دقت لازم بعمل آید که چه نیازی را میخواهیم برآورده کند و یا دستگاه را صرفا برای رفع مشکل مکالمه می خواهیم و یا از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل انتظار  رفع مشکل اینترنت را نیز داریم . بوستر موبایل تک باند یا تک کاناله تنها قادرند که باند فرکانسی 860 مگاهرتز تا 980 مگاهرتز را شامل شود . اینترنتی که این دستگاهها قادر به پشتیبانی از آن هستند ، نسل اول اینترنت  یا همان توجی است

دستگاه دو باند چیست؟

تقویت آنتن دوباند دوباند قادر است که باند 900 و همچنین باند 1800 (1760-1830) را ساپورت نماید . این بدان معناست که علاوه بر تقویت سیگنال موبایل در دو اپراتور همراه اول و ایرانسل ، شما قادرید که اینترنت 4جی را بوسیله این دستگاه تقویت سیگنال موبایل انتقال دهد ولی قادر به انتقال اینترنت تری جی نیستید ، دلیل این امر نیز این است که اینترنت فورجی بر توسط اپراتورها بر روی باند 1800 انتقال داده میشود ولی که دستگاه تقویت انتن دوکانال قادر به ساپورت آن نیست

دسته دیگر تقویت کننده های موبایل ، سیستم های سه کانال هستند که فرکانس 900/1800/2100 را پشتیبانی کرده ، یعنی باند 2100 را نسبت به به دستگاههای دوکاناله اضافه تر دارند  . بوسیله این سیستم های آنتن دهی شما می توانید مکالمه روی کلیه باندها ، اینترنت تری جی و اینترنت فورجی را در دسترس داشته باشید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

چند ترفند استفاده از آیفن

چند ترفند استفاده از آیفن ،دانستن ترفندها و میانبرهای یک گجت به ما امکان می‌دهد که بتوانیم استفاده بهتری از هندستمان داشته باشیم

 در چند ثانیه آی‌فون خود را سریع‌تر کنید

برای اینکه از دست لگ‌ها خلاص شوید و سرعت لود شدن پیج‌های اینترنتی را بالاتر ببرید، باید یک سر و سامانی به حافظه RAM بدهید. برای این‌کار دکمه پاور را بفشارید تا منوی مربوطه ظاهر شود. پس از اینکه گزینه Swipe to Power Off را دیدید، انگشت خود را روی دکمه خانه بکشید و به مدت 5 ثانیه نگه دارید. تمام شد!
فقط به خاطر داشته باشید که با اینکار تمام برنامه‌های باز در پس زمینه بسته خواهند شد.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

 

عمر باتری را افزایش دهید

باتری هندست رو به تمام شدن است و شارژر دم دستتان نیست؟ خب راه چاره اینجاست به این آدرس بروید: Settings > Battery > Low Power Mode یا اینکه از سیری بخواهید اینکار را برایتان انجام دهد. با فعال کردن گزینه Low Power Mode آی‌فون شما تا چهار ساعت بیشتر روشن می‌ماند.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

اپلیکیشن مدیکال آی‌دی

 

 در زمان حادثه جان خود را نجات دهید

اپلیکیشنی به نام Medical ID وجود دارد که می‌توانید با داشتنش در زمان لازم اطلاعاتی چون دسترسی به کانتکت‌ها، اطلاعات پزشکی و غیره را در اختیار پلیس یا پزشک بدون نیاز به وارد شدن به تلفن قرار دهید. برای داشتن مدیکال آی‌دی اگر دستگاه‌تان مجهز به iOS 8 یا بالاتر است، کار خاصی نیاز نیست تا انجام دهید و تنها کافیست برنامه Health را پیدا کنید، آن را باز کرده و سمت راست، پایین، گزینه Medical ID را پیدا کنید. در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی که لازم است وارد کنید تا در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده شود.

 

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

 زنگ هشدار اورژانس را خاموش کنید

اگر خدایی نکرده وسط یک جلسه مهم باشید و آی‌فونتان تصمیم بگیرد آژیر بکشد، واقعا اوضاع بد می‌شود. پس بهتر است به این جا بروید Settings > Notifications و گزینه مربوطه را خاموش کنید.

 

 سیستم عامل iOS 8, حافظه RAM

ویژگی مکان‌یابی را خاموش کنید

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دوست ندارید دیگران بفهمند کجا هستید و اوقات خود را در چه مکان‌هایی می‌گذرانید، بهتر است ویژگی Frequent Location را غیر فعال کنید. این ویژگی نه تنها مکانی که در آن بودید نشان می‌دهد، بلکه اشاره دقیقی به زمان و تاریخ حضورتان هم می‌کند. خوشبختانه باید گفت که امکان پاک کردن تاریخچه این ویژگی وجود دارد. برای انجام این‌کار به تنظمیات و بخش Privacy بروید، سپس گزینه Location Services را بی‌یابید. بعد گزینه SystemServices را بفشارید.
در پنجره باز شده، روی Frequent Location ضربه بزنید و در اینجا Clear history را انتخاب کنید.

 

آی‌فون, ترفندهای آیفون

 

ویژگی‌های هزینه‌دار را خاموش کنید

Wi-Fi Assist یک ویژگی هزینه ساز است که در هنگام در دسترس نبودن یا ضعیف بودن وای فای به صورت خودکار اتصال 4G را روشن می‌کند. برای خاموش کردن این ویژگی به مسیر زیر بروید Settings > Cellular و Wi-Fi Assist را خاموش کنید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi