antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه آنتن موبایل را تقویت کنیم

چگونه آنتن موبایل را تقویت کنیم ،

امروزه کاربرد تلفن همراه تنها به تماس گرفتن محدود نمی شود. پیام می دهیم، ایمیل ارسال می کنیم، در اینترنت جستجو می کنیم، برنامه های تلویزیونی را مشاهده می کنیم و از اپلیکیشن هایی استفاده می کنیم که به آنتن دهی نیاز دارند. زیرا در هر زمان از شب و روز به تماس های ورودی و آنتن نیاز داریم. چه خانه باشید یا سر کار، یا بین مدرسه و دانشگاه، خرید و باشگاه و غیره، رفت و آمد می کنید، به رستوران، کلوپ یا حتی پارک می روید، در هر صورت به آنتن دهی قوی نیاز دارید.

چه چیزی آنتن موبایل را ضعیف می کند؟

  1. ممکن است آنتن دهی در مکان های روستایی کافی نباشد. در این صورت، متاسفانه غیر از خارج شدن از آن قسمت و رفتن به مکانی که آنتن بالایی دارد نمی توانید کار دیگری انجام دهید.

  2. کیفیت آنتن دهی تلفن همراه به این بستگی دارد که بین آنتن تلفن و تلفن همراه مانعی نباشد. هر چقدر موانع بیشتری در میان باشد، آنتن دهی کاهش می یابد. رد یک مکان شهری با تعداد زیادی ساختمان، این موانع آنتن را ضعیف کرده و در مواقع بدتر آن را کاملا از بین می برد.

  3. تعداد افرادی که در یک زمان از آنتن برج تلفن استفاده می کنند، بر کیفیت سیگنال تاثیر می گذارد. چند صد تا چند هزار نفر می توانند از برج تلفن استفاده می کنند. اگر ناگهان این تعداد به ده ها هزار نفر برسد، ممکن است عملکرد خوبی نداشته و بر کیفیت آنتن دهی تاثیر بگذارد. این مسئله در رویدادهای مهم مانند کنسرت و مسابقات ورزشی افزایش خواهد یافت.

انواع دستگاه های تقویت آنتن موبایل

  • تقویت کننده آنتن تک باند
  • تقویت کننده آنتن دوباند
  • تقویت کننده سه باند
  • تقویت آنتن فول باند
  • ریپیتر موبایل
  • دستگاه های فایبر ابتیک
  • دستگاه های Frecoency Shifting
  • طراحی و تولیدات سفارشی
تقویت آنتن دوباند

نسل جدید تر دستگاه های تک باند، دوباند نام دارد. این دستگاه ها میتواند دوباند فرکانسی را به صورت همزمان تقویت کنند و مهم ترین مزیت استفاده از این دستگاه، سیستم تقویت اینترنت موبایل میباشد.

با استفاده از این نوع از تقویت کننده (دوباند)، شما قادر به پوشش آنتن دهی بالاتر و افزایش سرعت اینترنت ایرانسل یا همراه اول خواهید بود.

 تقویت کننده آنتن موبایل سه باند

برخی از مناطق تجاری، خانه ها یا مراکز فروشگاهی، بدلیل افزایش کاربران و اپراتور های مختلف نیاز به تقویت کننده هر سه باند فرکانسی را خواهی داشت.

قویترین و جدیدترین نسل این دستگاه: تقویت کننده سه باند نام دارد. این دستگاه مزایا بالاتری نسبت به نسل های پیشین خود دارد و میتواند تا اینترنت موبایل 5g را تقویت کند.

مزایا استفاده از تقویت کننده سه باند

  • تقویت انتن موبایل 4g
  • افزایش آنتن موبایل در فروشگاه ها و مراکز تجاری
  • تقویت آنتن تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول و رایتل)
  • پوشش آنتن دهی وسیع تر
  • افزایش کیفیت مکالمات و سرعت اینترنت همراه

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

مضرات امواج گوشی موبایل

مضرات امواج گوشی موبایل ، تلفن همراه اثرات بیولوژیکی و سلامتی قابل توجهی از جمله سرطان مغز دارد و حالا با پیدایش نسل پنجم فناوری تلفن همراه، معروف به ۵G دلیل حتی بزرگ‌تری برای نگرانی وجود دارد.

برج سلولی با یک ایستگاه سوئیچینگ ارتباط برقرار می‌کند و پس از آن از طریق کابل مسی یا فیبر نوری یا در بسیاری موارد، اتصال بی سیم از طریق اشعه مایکروویو با نقطه دسترسی بی‌سیم متصل می‌شود.

در ادامه آن نقطه دستیابی مستقیماً از طریق سیم‌های مسی در تلفن ثابت ارتباط برقرار می‌کند یا اگر با تلفن همراه دیگری تماس بگیرید، سیگنالی به برج سلول درون سلول گیرنده و غیره ارسال می‌کند. تفاوت در نوع اشعه مایکروویو است که هر دستگاه ساطع می‌کند. با توجه به تلفن‌های همراه و Wi-Fi و بلوتوث، یک مؤلفه جمع آوری اطلاعات وجود دارد. امواج به روشی کاملاً متفاوت از اجاق مایکروویو شما تعدیل و پالس می‌شوند.

عوارض خطرناک موبایل

 

یکی ازخطرناکترین مشکلات امواج موبایل برای خانم باردار است .بدن جنین هنوز بافت خوب و کاملی را به خود نگرفته و بسیار حساس است . امواج موبایل منجر به کاهش عکس العمل مولکولی در بدن جنین می شود .
یک سلول را در نظر بگیرید دیواره ای آن را احاطه کرده ، سلول های مغز اطفال هنوز شکل و ساختار محکمی به خود نگرفته اند . در واقع تکامل یافته نیستند و دیواره محکمی ندارند.

به همین دلیل میزان بیشتری از تشعشعات را از خود عبور می دهند که باعث اختلالات عصبی در آنها می شود و مواردی مانند چشم درد و کم اشتهایی در آنها دیده می شود.
فاصله یک آنتن مخابراتی ( BTS ) با انسان باید حداقل 50 تا 60 متر باشد ، تا ضرر امواج کمتر به انسان آسیب برساند.
حمل کردن موبایل ضرر دارد. حتی اگر 30 سانتی متر با تلفن همراه فاصله داشته باشید. امواج الکترومغناطیس حدود 400 هزار Pw/M2 در هر لحظه با بدن اصابت می کند. هنگام حرکت در مکان هایی که سیگنال موبایل متغیر است.

گوشی موبایل سعی در بدست آوردن سیگنال بیشتر می کند . در واقع امواج بیشتر و قوی تری از خود ساطع می کند و خطرناکتر است .
مکان هایی که پوشش سیگنال کم است امواج گوشی بیشتر می شود و در مقابل مکان هایی که نزدیک آنتن مخابرات ( BTS ) می باشد و پوشش خوب است ، امواج ساطع شده از طرف آنتن برای بدن بسیار خطرناک است.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

 

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت کننده آنتن موبایل ارزان

تقویت کننده آنتن موبایل ارزان ،با خرید تقویت کننده آنتن موبایل خانگی تک باند مشکل آنتن دهی موبایل در زیرزمین را مرتفع نمایید

کارکردهای تقویت کننده موبایل خانگی مدل رومیزی:

  1. با سایر دستگاه های رادیویی تداخل پیدا نمیکند
  2. افزایش آنتن دهی در باند 900 مگاهرتز
  3. پردازش سیگنال بطور هوشمند انجام شده و سیگنال تقویت شده مطابق با امواج دریافتی است
  4. مطابق استاندارد GB6993-86
  5. مناسب تقویت آنتن موبایل در زیرزمین

چرا ما باید تقویت کننده انتن موبایل ارزان خانگی تک باند را خریداری کنیم؟

تلفن همراه هنگامی که افراد در موقعیت های بحرانی قرار می گیرند، بسیار مفید می باشند. در موارد اورژانسی، تماس به موقع می تواند زندگی کسی را نجات دهد

متأسفانه هنوز مکان هایی وجود دارند که از پوشش آنتن دهی موبایل خارجند. معمولا این مکان ها یا بیش از حد از ایستگاه پایه تلفن همراه دورند و یا در داخل سازه های زیرزمینی قرار دارند،

مثلا:

پارکینگ، تونل ها

· فروشگاه های بزرگ، ساختمان های اداری

· ماشین، قایق و غیره

خانه های در مناطق دور افتاده

ویژگی های دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل رومیزی ارزان قیمت:

  1. ابعاد متوسط و وزن کم و مناسب همچنین کم مصرف
  2. قدرت خروجی: آپلینک: 23dBm، دانلینک : 23dBm
  3. امپدانس: 50 اهم
  4. میزان پوشش دهی: 60متر مربع
  5. محدود های فرکانسی Up Link: 890-915 Mhz Down Link: 935-960MHzdownlink
  6. مناسب تقویت آنتن موبایل در زیرزمین ها میباشد
لوازم جانبی مورد نیاز دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل رومیزی ارزان قیمت
  1.  تقویت کننده سیگنال
  2. آنتن بیرونی
  3. آنتن داخلی
  4. کابل کواکسیال
  5. نرم افزار تست و اندازه گیری سیگنال
  6. آداپتور برق

مشکل آنتن دهی  ، غالبا برای مدیران و مالکان موسسات و شرکت ها دارای اهمیت زیادی است که بوسیله نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل قابل حل شدن است ،این مشکل براحتی مرتفع میگردد .

برای تقویت امواج 4G اپراتورهای همراه اول و ایرانسل کدام باند رو باید تقویت کرد؟

امواج 4g همراه اول و 4g ایرانسل ، بر روی باند dcs و یا همان محدوده فرکانسی 1800 ارسال میگردد یعنی تقویت کننده سیگنال موبایل های دوباند قادر به انجام این عمل میباشند و لازم نیست که از تقویت کننده های موبایل فول باند برای این منظور استفاده گردد که این دستگاه بوستر رومیزی قادر به پشتیبانی از فرکانس 1800 نیست .

 آیا یک دستگاه تقویت کننده موبایل میتواند امواج تمامی اپراتور ها را تقویت نماید؟

[caption id="attachment_12739" align="alignnone" width="300"]تقویت کننده آنتن موبایل ارزان تقویت کننده آنتن موبایل ارزان[/caption]

وسترهای مخابراتی فول باند ، قادر به تقویت فرکانس تلفن همراه در تمامی اپراتورها و تمامی بازه های فرکانسی میباشند .

این دستگاه بوستر موبایل تک باند ، تنها قادر به پشتیبانی از gsm900 بوده و در صورت نیاز به اینترنت ، جوابگوی نیاز کاربرنبوده ، چون تنها قادر به انتقال اینترنت 2gمیباشد .

نکته ای که خریداران سیستم های تقویت آنتن موبایل در زیرزمین باید مدنظر قرار دهند ، اینست که این بوستر های انتن موبایل قادر به تقویت اینترنت موبایل همراه اول و ایرانسل نیستند و تنها میتوانند اینترنت موجود در محدوده را انتقال دهند . فی المثل اگر در محل قرارگیری آنتن گیرنده ، شما قادر به دریافت اینترنت با 1mbsمیباشید ، پس از نصب سیستم افزایش آنتن دهی و در محلی که آنتن فرستنده قرار گرفته است ، شما قادرید که اینترنتی با سرعت نهایتا 1mbs را دریافت کنید ، البته این هم در صورتی است که کابل تقویت آنتن موبایل مصرفی دارای متراژ بالایی نباشد و از جنس مرغوبی باشد ، در غیر اینصورت سیگنال دریافتی توسط آنتن لگاریتمی ، در مسیر کابل تضعیف شده و سزعت از 1mbs نیز کمتر دریافت میگردد .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

فروش و نصب دستگاه های تقویت آنتن موبایل در یوسف آباد تهران

فروش و نصب دستگاه های تقویت آنتن موبایل در یوسف آباد تهران، فروش و نصب دستگاه های تقویت آنتن موبایل در تهران ،رفع مشکل انتن دهی موبایل فقط و فقط با نصب یک دستگاه تقویت کننده مناسب با شرایط منطقه ای حل می شود و گزینه دیگر(برنامه افزایش انتن موبایل و یا برچسب تقویت انتن موبایل) برای شما مشتریان عزیز وجود ندارد.

. دیگر نگران آنتن دهی موبایل خود نباشید . تقویت انتن موبایل در منزل تقویت انتن موبایل در مشهد تقویت انتن موبایل در نقاط کور تقویت انتن موبایل در خانه دستگاه تقویت انتن موبایل قیمت دستگاه تقویت انتن موبایل قابلیت پشتیبانی از چندین فرکانس موبایل به صورت همزمان نصب و راه اندازی بسیار سریع 100 % موثر و قانونی عملکرد به صورت بیسیم wifi با قابلیت فعالیت در هر شرایط اب و هوایی .

اماکن نصب و راه اندازی و افزایش سیگنال تلفن همراه: سازمانها ، ادارات و مراکز دولتی . هتلها و مراکز اقامتی و تفریحی، کارخانجات شهرک های صنعتی ،مجتمع های مسکونی ویلایی و اپارتمانی و اماکن تجاری. طبقات زیرزمین ،اماکن ورزشی و پارکینگ ها – تونل ها – مترو.

تقویت آنتن موبایل 4G

تقویت کننده آنتن موبایل ارزان قابلیت انتقال اینترنت 4g را ندارد و دستگاه افزایش آنتن دهی موبایل حتما باید دوکانال باشد . ساخت تقویت کننده آنتن موبایل در مقیاس و تعداد کم به هیچ وجه به صرفه نمیباشد . تقویت کننده آنتن موبایل 4g ، فرکانس را در باند 1800 انتقال میدهد . ساخت مدار تقویت کننده آنتن موبایل هم در مقیاس و تعداد کم به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست . تقویت کننده آنتن تلویزیون ، از لحاظ کارکرد و عملکرد شبیه سیستم های تقویت آنتن موبایل میباشد. ولی کارکرد یکسانی ندارد . ترفند تقویت آنتن موبایل هم عموما با نصب نرم افزار بر روی گوشی حل نمیشود. و نیاز به تقویت آنتن تلفن همراه دارد . تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل ، تفاوتی با دستگاه تقویت آنتن همراه اول ندارد و هر دستگاهی که اپراتور همراه اول را پوشش میدهد. بی گمان ایرانسل را نیز پوشش میدهد .

نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل

در پروژه هایی که در آن آنتن دهی موبایل منازل و ادارات و کلیه ساختمانهای داخل شهر و مناطق سربسته بهبود یافت . از دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل و یا همان بوستر موبایل استفاده شد . بوسترهایی که بواسطه نوع محدوده و شهر مورد نظر ، شامل تک باند و یا تقویت کننده های آنتن موبایل دوباند می همچنین در پروژه های out door  و یا همان سایت های خارج شهر از دستگاه ریپیتر موبایل و یا تکرار کننده های آنتن موبایل استفاده گردید که توان این دستگاهها در بازه 5 الی 20 وات می باشد .که بسته به توع و میزان محدوده تحت پوشش انتخاب می گردد . روش کلی کار دستگاه تقویت سیگنال موبایل هم به اینصورت است. که بصورت یک آنتن گیرنده که عموما از آنتن های پارابولیک که قدرت جذب سیگنال موبایل بیشتری دارند ، جهت گیرندگی آنتن موبایل استفاده می کنند .

سپس آنتن گیرنده را در قوی ترین نقطه در محدوده مورد نظر قرار میدهند ( که تشخیص آن بوسیله دستگاههای تست و اندازه گیری سیگنال انجام میشود ، صورت میگیرد . سپس بوسیله کابلهای مخصوص ، این سیگنال را به دستگاه تقویت آنتن موبایل رسانده و در این دستگاه  تویت شده .و بوسیله انتن های فرستنده در محیط منتشر میگردد .

سیستم های تقویت انتن موبایل میتواند مشکلات متعددی شامل 1- نبود سیگنال موبایل 2- ضعیف بودن سیگنال موبایل 3-قطع شدن تماس حین مکالمه  4-اختلال در آنتن دهی و پرش آنتن موبایل 5- نبود اینترنت همراه در محل را مرتفع نماید .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

تقویت آنتن موبایل در کارخانه های تولیدی

تقویت آنتن موبایل در کارخانه های تولیدی ،تنوع تقویت کننده ها با تکنولوژیهای مختلف و در توانهای وسیع با توانایی پوشش چند صد متر مربع تا چند ده کیلومتر مربع نیاز تمام مشتریان را در تمامی پروژه های پوشش برآورده می سازد.افزایش و توسعه ناحیه تحت پوشش شبکه GSM (آنتن موبایل) و پوشش دهی نقاط کور با هزینه کم و بغیر از روش نصب BTS جدید امری غیر ممکن نیست.

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل در تمامی نقاط ایران تنهابا نصب تقویت کننده آنتن موبایل امکان پذیر میباشد.
بازدید از محل , مشاوره , طراحی , نصب و راه اندازی تقویت کننده آنتن موبایل با فرکانس های 900MHz-1800MHz-2100MHz .جهت پوشش تمامی اپراتورهای همراه اول, ایرانسل, رایتل

مناسب ترین روش جهت ارتقاء کیفیت مکالمه , تقویت و ایجاد سیگنال شبکه تلفن همراه در مناطق کوهستانی و دورافتاده . طبقات زیرین ساختمان ها مانند فروشگاه ها و بیمارستان ها . پارکینگ ها , هتل ها , آسانسورها . ساختمان های معادن . کارگاه ها و کارخانجات , واحدها و مجتمع های مسکونی . اداری و تجاری  استفاده از تقویت کننده GSM است.

تقویت آنتن موبایل Outdoor

برای تأمین پوشش تلفن همراه در مناطقی که کاملاً خارج از پوشش شبکه قرار گرفته اند .استفاده از تقویت کننده و تکرارکننده (Repeater) ضروری است. این دستگاه نقاط خارج از پوشش شبکه تلفن همراه را به شبکه متصل کرده. و بسیار مناسب برای نقاط خارج از شهر و دور از ایستگاه های موبایل (BTS) می باشد.

این تجهیزات برای پوشش شبکه در داخل ساختمان های بزرگ. برج ها و مجتمع ها با تعداد واحدها و مساحت زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با این دستگاه ها بسته به شرایط جغرافیایی می توان امواج تلفن همراه را تا فاصله 20 کیلومتر دورتر انتقال داده .و سپس یک محوطه باز به شعاع چند کیلومتری را تحت پوشش قرار داد.این دستگاه ها  مراکز دور از شهر و خارج از سرویس دهی شبکه تلفن همراه , ارتباطی با کیفیتی بالا به ارمغان می آورد. این تجهیزات با توجه به نوع محیط . شرایط سیگنال و محوطه تحت پوشش شامل انواع متفاوتی است.

مهمترین موارد کاربرد GSM Repeaters در طرحهای Indoor داخل ساختمانها,محیطهای بسته و Outdoor فضای باز:

تقویت پوشش موبایل در ساختمان ها و واحدهای مسکونی , اداری , تجاری , هتل ها , دیتاسنترها . داخل کارگاه ها و کارخانه ها و … . پوشش GSM برج ها, ساختمان های بلند. زیرزمین ها و پارکینگ ها – پوشش GSM مترو و داخل تونل ها. برای اصلاح پوشش GSM مناطق شهری و از بین بردن نقاط کور در شهرها .

پوشش GSM WLL برای مناطق روستایی و پوشش GSM شهرک ها . پوشش GSM جاده های خارج شهر و بزرگراه ها – تقویت پوشش GSM مراکز صنعتی و تجاری .پوشش GSM سدها , نیروگاه ها و کارگاه های جدیدالاحداث  مناطقی که در گودی و نقاط پست و یا در بلندی قرار گرفته اند.

قابل اجرا بصورت Indoor و Outdoor در کلیه مکان هایی که فاقد سیگنال یا به اصطلاح نقطه کور و یا دارای سیگنال ضعیف و ناپایدار و یا دچار پدیده پینگ پنگ یا تداخل شده باشند. پشتیبانی و پوشش هزمان برای کلیه اپراتورهای تلفن همراه و حتی قابل اجرا برای یک اپراتور. همچنین از این راه کارها برای اپراتورهای تلفن همراه و مخابرات جهت افزایش محدوده پوشش و رفع مشکلات سیگنال موبایل نیز استفاده می شود .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi
  • ۰
  • ۰

رفع مشکل آنتن دهی در شهرهای مرزی

رفع مشکل آنتن دهی در شهرهای مرزی ،درگذشته آنتن‌های BTS و سایت‌های موبایل صرفاً خدمات شبکه در نسل دوم را ارائه می‌دادند. در این شرایط، سایت‌ها دامنه پوششی بالایی داشتند اما اکنون با توجه به تکنولوژی‌ها نوین و حجم بسیار بالاتری از کاربران که برای مصرف دیتا به همین اپراتورها متکی شده‌اند، دامنه پوششی آنتن‌ها کمتر شده است.

سرویس‌دهی به مشترکانی است که تعداد آنها همواره رو به افزایش است. از طرف دیگر اپراتورهای مخابراتی با پیشرفت تکنولوژی، خود را ملزم می‌بینند تا نسل‌های جدید شبکه را در اختیار کاربران قرار داده و مطابق با استانداردهای جهانی پیش روند. در صورتی که اگر تعداد کاربران افزایش نداشته باشد، باز هم اپراتور مجبور به افزایش آنتن‌های خود برای ارائه سرویس بهتر و جدیدتر است.

علت نهایی برای افزایش سایت‌های موبایل نیز طبیعتاً حذف یا کاهش نقاط کور و بهتر کردن وضعیت آنتن دهی در مناطقی است که کاربران با آن مشکل دارند.

تداخل شبکه چیست؟

به علت افزایش انفجاری تعداد کاربرانی که از موبایل‌های هوشمند بهره می‌گیرند، اکنون تعداد سایت‌های موبایل در سراسر شهرها افزایش یافته و اپراتورها نیز مجبور به ایجاد نوعی هماهنگی ویژه میان سایت‌های خود هستند. مشکل زمانی بروز پیدا می‌کند که یکی از این سایت‌ها، به هر دلیلی غیرفعال شود.

فوق برخی نقاط با تداخل فرکانسی همراه می‌شوند و کاربرانی که در نقطه قرمز حضور دارند، مشکل سرویس‌دهی پیدا می‌کنند، چرا که موبایل مشترک به شکل دائم میان دو سایت در حال جابه‌جایی (رفت و برگشت) است.

آیا آنتن‌های موبایل واقعاً مضر هستند؟

سازمان بهداشت جهانی (WHO) در همین رابطه می‌نویسد: تحقیقات بسیاری در راستای خطرناک بودن امواج موبایل در دو دهه اخیر انجام شده است. تا کنون هیچ شواهدی مبنی بر آغاز یک بیماری به این علت گزارش نشده است.

تحقیقات نشان می‌دهند که سطح انرژی امواج مغناطیسی در محیط‌های عمومی بسیار پایین‌تر از حدی است که باعث افزایش گرمای قابل توجه و دمای بدن شود.

با این حال، به علت عدم اطلاع‌رسانی صحیح، شهروندان هنوز هم دید چندان مناسبی نسبت به تشعشعات آنتن‌های مخابراتی ندارند و همین مسئله موجب گشته تا در کنار علاقه‌مند بودن به نسل‌های جدید شبکه، برای پذیرش آنتن‌های موبایل بر سر دو راهی قرار گیرند.

رومینگ

احتمال استفاده ناخواسته از سیستم رومینگ در شهرهای مرزی کشور وجود دارد و مشترکان باید در شهرهای مرزی کشور سیستم آنتن دهی خود را از حالت اتوماتیک به حالت دستی تغییر دهند. علت این امر نزدیکی شهرهای مرزی کشورمان با کشورهای همسایه و امکان استفاده رومینگ در این کشورها می باشد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • amir kazemi