antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

ترفند های پرکاربرد موبایل

ترفند های پرکاربرد موبایل ، گوشی همراه‌تان قادر به انجام کارهایی است که شاید در مورد آن‌ها اطلاعی نداشتید. به‌طور مثال، این امکان فراهم است تا با استفاده از یک قطره آب عکس‌هایی با جزییات بسیار ریز تهیه کنید، در حالی که لنز دوربین گوشی ماکرو نیست، یا حتا این امکان فراهم است تا یک فلم استایلوس برای تمامی گوشی‌ها طراحی کرد.

فیلترسازی برای دوربین

تاکنون با این مشکل روبرو شده‌اید که تمایل داشته باشید از یک شی به شدت نورانی عکاسی کنید، اما نور شی به اندازه‌ای زیاد است که امکان عکاسی مطلوب فراهم نمی‌شود. برای حل این مشکل یک ترفند ساده وجود دارد. کافی است عینک آفتابی خود را مقابل دوربین گوشی قرار دهید و عکاسی کنید تا نور لطیف‌تر شده و عکاسی بهتری انجام دهید. جالب آن‌که اگر از عینک‌های آفتابی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید در عمل به فیلترهای رنگی مختلفی دسترسی دارید که اجازه عکس‌برداری‌های جالبی را می‌دهند.

خالی کردن گوشی پرشده

از قسمت تنظیمات وارد بخش حافظه یا به عبارتی " Device Storage" شوید و با میزان حافظه پرشده توسط فایل های مختلف آشنا شوید.

از این رو برای حذف برنامه هایی که تاکنون حتی یکبار هم از آن استفاده نکرده اید، می توانید از طریق منو گوشی وارد " Settings" شوید و سپس از قسمت " APPS" اقدام به حذف کنید. این گونه حافظه گوشی شما به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

تمامی تصاویر و ویدیوهایی که در این برنامه در طول روز مشاهده می کنید، بصورت فایل کش در گوشی شما ذخیره می شوند و می توانند به مرور زمان میزان حافظه زیادی را اشغال کنند.

برای حذف آنها ابتدا وارد برنامه " My Files " شوید و سپس وارد حافظه داخلی شده و پوشه " Android" را برگزینید. در ادامه بر روی پوشه " Data" کلیک کنید و سپس "com.instagram.android " را انتخاب کنید. از پوشه باز شده باید گزینه cacheرا انتخاب کنید و فایل های درون آن را حذف کنید.

فعال کردن System UI Tuner

اگر دارنده‌ی گوشی‌های هوشمند جدید نکسوس یا موتورولا که دارای اندروید 6 خالص است هستید، می‌توانید به قابلیت جالبی به نام System UI Tuner دسترسی داشته باشید. این ویژگی فعلا آزمایشی بوده و از دید کاربران عادی پنهان است! با استفاده از این ابزار می‌توانید تغییراتی در رابط کاربری نوار گزارش (Status bar) و تنظیمات سریع (Quick settings) اعمال کنید. برای فعال کردن این قابلیت بایستی آیکون چرخ دنده (Settings) موجود در نوار اعلانیه را برای چند ثانیه لمس کنید تا منویی با عنوان System UI Tuner در مسیر Settings→ System ایجاد شود.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۵/۱۳
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی