antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق مسکونی

دستگاه تقویت آنتن موبایل در مناطق مسکونی ،برای تقویت آنتن موبایل دستگاهی طراحی و تولید شده که می‌تواند آنتن گوشی را افزایش دهد. این دستگاه در واقع سیگنال‌های ضعیف موبایل را تقویت کرده و سوار بر امواج استاندارد باز‌نشر می‌کند. همچنین می‌تواند سرعت اینترنت را افزایش داده و شرایط را برای برقراری یک مکالمه سالم فراهم کند. برای این که بتوانید بهتر با این دستگاه آشنا شوید، باید بدانید که موبایل چگونه کار می‌کند. موبایل در حقیقت یک وسیله ارتباطی است که در هر نقطه‌ای برای برقراری ارتباط به یک بستر ارتباط و یک بستر انتقال احتیاج دارد. در مواقعی که این شرایط برقرار نباشد، دستگاه تقویت تلفن همراه روی کار می‌آید.

انواع تقویت کننده موبایل

1.تقویت کننده تک باند: این تقویت کننده در مناطقی که از یک بازه فرکانسی برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود، سیگنال‌های استاندارد را تقویت می‌کند. به تقویت کننده تک باند در روستاها یا حاشیه شهرها که تنها یک اپراتور یا باند فرکانسی  استفاده می‌شود و از سیگنال کمتری نیز برخوردارند، کاربرد دارد.

2.تقویت کننده دو باند:در مناطق و شهرهای کوچک که دو باند فرکانسی یا دو اپراتور  به سیگنال موبایل سرویس می‌دهند، تقویت کننده تک باند در تقویت سیگنال دچار اختلال می‌شود و مشترک با هر سیم کارتی که بخواهد تماس برقرار کند یا از اینترنت آن استفاده کند، به مشکل بر می‌خورد. در این مواقع تقویت کننده دو باند مورد استفاده قرار می‌گیرد چون می‌تواند دو باند فرکانسی را به صورت هم‌زمان تقویت کند.

3.تقویت کننده سه باند:تقویت آنتن سه باند یا فول باند را می‌توان مناسب‌ترین گزینه برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری، فروشگاهی و غیره در سطح شهرها در نظر گرفت. معمولاً در سطح شهرهای بزرگ دکل‌های مخابراتی تمام اپراتورها از قبیل ایرانسل، رایتل، همراه اول، آذرتل و غیره وجود دارد.  تمام باندهای فرکانسی یا اپراتورها را پشتیبانی کرده و پوشش مناسبی برای شبکه آن‌ها در موبایل‌های مختلف ایجاد می‌کند. این سیستم تقویت آنتن موبایل کابردهای بسیاری دارد. این سیستم به مراتب سیگنال‌های  تری جی، فور جی و ال تی ای را افزایش می‌دهد و باعث افزایش و بهبود آنتن دهی در زیر زمین، برج‌ها و مناطق آزاد مانند کوه و تپه می‌شود. همچنین برخی از گوشی‌های ارزان و مدل پایین که از سرعت اینترنت ضعیفی برخوردار هستند را پشتیبانی می‌کند .

استفاده از تقویت کننده های آنتن موبایل در خانه

اگر شما در یک منطقه زندگی می کنید که سیگنال موبایل به خوبی دریافت نمی شود می توانید شروع به ساخت تقویت کننده آنتن موبایل در خانه کنید. در برخی از مناطق روستایی آنتن موبایل نهایتا تا ۲ خط پر می شود.تقویت آنتن موبایل دستگاهی است که سیگنال موبایل را دریافت و پس از تقویت آن را منتشر میکند.
این مکان میتواند جایی مصل زیرزمین، طبقه اول یا یک اتاق یا یک سالن ورزش باشد. در این نقاط به صرفه ترین روش استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد

این تقویت کننده انتن موبایل با همه انچه برای تقویت سیگنالهای مرده نیاز دارید ارائه میشود.همچنین نصب این محصول نیز ساده است..البته سطح پوشش موثر این کیت تقویت کننده و هر کیت دیگری بستگی به سیگنال ورودی ارائه شده دارد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی