antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

بهترین دستگاه تقویت آنتن برای برج ها ی بلند

بهترین دستگاه تقویت آنتن برای برج ها ی بلند ،از مزیت ها و ویژگی های دستگاه تقویت کننده آنتن تلفن همراه :

• در هر شرایط آب و هوایی دارای کارایی و راندمان بسیار خوبی هستند .

• امکان پوشش کلیه اپراتورهای فعال در کشور

• نصب و راه اندازی دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل در کوتاه ترین زمان

• یک روش بسیار خوب با کارایی فوق العاده و صد در صد قانونی

• عملکرد سیستم به شکل وای فای می باشد – بدون نیاز به هزینه شارژ و ...

• این دستگاه هیچ نوع عوارض و یا تاثیر مخربی بر سلامتی انسان ندارد .

• قابلیت اجرای پروژه های فضاهای داخلی ( Indoor ) و مکان های بیرونی ( Out door ) از متراژ پنجاه تا پانصد هزار متر مربع ( 500000-50 متر مربع ) اگر در مکانی که هستید از ضعف آنتن دهی رنج می برید می توانید با نصب سیستم تقویت کننده آنتن موبایل برای همیشه این مشکل را برطرف نمایید . چرا که کارشناسان ما با در نظر گرفتن عواملی مانند محل جغرافیایی – نوع و ساختار ملک و همچنین فاصله آنها تا دکل مخابراتی ، در محل مورد نظر شما این دستگاه ها را نصب نموده و به این ترتیب دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد .

مراحل انجام کار

ابتدا کارشناسان ما از محل مورد نظر شما بازدید نموده ، سپس با ارائه بهترین پیشنهاد اقدام به نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در کوتاه ترین زمان می نمایند . این دستگاه ها قادر به رفع مشکل آنتن دهی در بسیاری از مکان ها از قبیل معادن – سدها – شهرک های صنعتی – برج های بلند – پارکینگ – مترو – پالایشگاه ها و ... می باشد .

این محصول در انواع مختلف بوده و به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد  .  برخورداری از بهترین کارشناسان مجرب و متخصص مخابراتی و اجرای پروژه در سریع ترین زمان در سراسر کشور

• شما می توانید وجه تعیین شده را پس از پایان پروژه و رضایتمندی کامل پرداخت نمایید . ** با نصب بهترین دستگاه های تقویت کننده موبایل دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

از چه نوع کابلی برای تقویت کننده آنتن موبایل باید استفاده کرد؟

عملکرد کابل بسته به نیاز متفاوت است. بعضی از کابل ها برای طولانی مدت مجهز نیستند ، به همین دلیل برخی از تقویت کننده ها از نوع 50 اهم و 75 اهم هستند. برای اکثر مصرف کنندگان ، کابل موجود در کیت ( دستکاه ریپیتر تقویت کننده آنتن دهی موبایل ) کافی است ، اما برای کسانی که به کار طولانی تری نیاز دارند ، به راهنمای کابل کواکسیال ما مراجعه کنید تا آگاهانه در مورد نوع کابل مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.

بعد از نصب تقویت آننتن موبایل باید تنظیماتی روی گوشی موبایل انجام داد؟

خیر. طبق قانون ، تقویت کننده های سیگنال سلول به عنوان یک کیت کامل ، که شامل یک آنتن داخلی و خارجی است ، به فروش می رسند. این آنتن ها به طور کلی برای تقویت کننده ای که به آن می آیند بهینه شده اند. باز هم تاکید می کنم مانند وای فای نیست! وقتی آنتن گیرنده بالا سیگنال را دریافت می کند و از طریق کابل به داخل دستگاه  می رساند آنتن فرستنده آن را پخش می کند فقط باید دستگاه را به برق بزنید سپس آنتن موبایل شما تقویت می شود.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی