antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل 4g

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل 4g ،دستگاههای تقویت کننده آنتن موبایل به پنج دسته تک باند، دو باند، سه باند، چهار باند و خودرویی تقسیم میشوند که این دستگاه ها قابلیت تقویت انواع سیگنال های امواج موبایل مثل 2G 3G 4G 5G را دارا می باشند. دستگاههای تقویت کننده انتن موبایل میتوانند سیگنال آنتن تمامی اپراتورها از جمله ایرانسل همراه اول رایتل را تقویت نمایند.

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل خانگی در فروشگاه موبایل آمپلی فایرز بدون احتساب ارزش افزوده محاسبه میگردد و انواع تقویت انتن موبایل خانگی ارزان در توان های مختلف موجود میباشد .

تقویت کننده آنتن موبایل 4 باند

تقویت کننده آنتن موبایل 4 باند یک دستگاه تقویت کننده سیگنال امواج آنتن دهی موبایل است که قادر است تمامی امواج موبایلی را تقویت کرده و باعث افزایش کیفیت مکالمه و افزایش سرعت ارسال و دریافت پیامک و همچنین افزایش سرعت اینترنت انواع اپراتور از جمله اپراتور ایرانسل همراه اول و رایتل میگردد.

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G/4G دوباند

دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی 2G/4G دوباند دوباند مخصوص استفاده در منزل و ادارات با انواع شبکه و اپراتورهای تلفن همراه است. این دستگاه تقویت کننده امواج مارک ledmate ، یک تقویت کننده سینگال امواج موبایلی و بدون سیم با بازه فرکانسی 900هرتز و 1800 هرتز است.

راهنمای انتخاب تقویت کننده موبایل

ذکر این نکته ضروریست که تنها در اماکن و فضاهایی میتوان از سیستم های تقویت کننده آنتن دهی موبایل استفاده کرد که دارای حداقل سیگنال برای تقویت باشند ، به عبارت دیگر بوسترهای افزاینده آنتن موبایل در محیط های فاقد آنتن موبایل هیچ کارکردی ندارند و برای راه اندازی تقویت کننده های آنتن موبایل میبایست سیگنال 2g دارای حداقل سیگنال 80 dbi باشد تا بتوان مشکل آنتن دهی موبایل را در آن محدوده مرتفع نمود .

استفاده از دستگاههای آنتن دهی موبایل سه باند نیز به دلیل داشتن قیمت بالا توصیه نمیشود و همچنین تقویت کننده سیگنال موبایل تک باند هم در اکثر مناطق که با مشکل عدم آنتن دهی موبایل روبرو هستند ، کارکرد ندارد زیرا تنها در باند gsm 900 آنتن دهی را تقویت نموده که این بازه فرکانسی برای مناطق با تعداد ساکنین زیاد کثل کلانشهرها کافی نیست . پیشنهاد شرکت موبایل آمپلی فایرز برای غالب نقاط تقویت کننده های سیگنال موبایل دو کانال میباشد که با دارا بودن قیمت مناسب ، امکانات قابل توجهی را به کاربر ارایه میدهد.

مزیت های دستگاه تقویت کننده موبایل دوباند

از دیگر مزیت های دستگاه تقویت کننده موبایل دوباند ، امکان انتقال دیتا توسط این بوستر های موبایل است . انتقال اینترنت در این بوسترها در باند 1800 یا DCS صورت میگیرد . اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ، برای انتقال دیتای 4G از باند 1800 استفاده میکنند . در برخی مناطق همراه اول نیز برای پوشش دهی اینترنت در باند3G نیز از باند 1800 بهره میبرد ولی ایرانسل تنها از باند 2100 برای انتقال دیتا استفاده میکند . دیگر کاربرد باند DCS ، انتقال مکالمه و تماس دریافتی و ارسالی پس از اتصال به روی این محدوده فرکانسی است و از دلایلی که گفته میشود که تقویت کننده امواج موبایل تک باند مناسب کلانشهرها نیست ، همین نکته میباشد .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی