antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

تقویت آنتن دهی موبایل

تقویت آنتن دهی موبایل ،توانِ آنتن همیشه مهم است – هم برای صدا و هم برای داده ها. این امر زمانی مهم می شود که ما نیاز به برقراری تماس اضطراری یا استفاده از اینترنت در مناطق ضعیف سیگنال داشته باشیم. راهنمای ما نشان می دهد که چگونه می توانید قدرت سیگنال واقعی خود را در تلفن های Android و یا Apple iPhone بررسی کنید.

بررسی قدرت سیگنال در تلفن های Android

دو روش معمول شامل بررسی تنظیمات سیستم شما و استفاده از یک برنامه اختصاصی است.

روش اول: از طریق وضعیت تلفن (Status)  بررسی کنید.

به تنظیمات بروید: تنظیمات  Settings– درباره تلفن About phone– وضعیت Status – قدرت سیگنال Signal strength. دو عدد خواهید دید، شماره اول نشان دهنده قدرت سیگنال تلفن (dBm) است که 0 تا 50 dbm قدرت سیگنال عالی را نشان می دهد.

قطع کردن سرویس های غیر ضروری

آنتن دهی موبایل

سرویس هایی مانند وای فای، بلوتوث و NFC در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارند که شاید از آنها به هیچ وجه استفاده نکنیم و همیشه روشن باشند! با این حال گاها این سرویس ها در مقابل آنتن دهی گوشی می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند که شما با این مشکل روبرو شوید. بنابراین این سرویس ها را در گوشی هوشمند خود غیر فعال کنید و اجازه دهید که آنتن دهی گوشی شما قدرت مجدد پیدا کند.

چرا در خانه سیگنال ضعیف می شود؟

گاهی مشکل آنتن دهی گوشی فقط سالن پذیرایی خانه شما یا تخت خوابتان نیست، گاه مشکل فراتر از این چیزهاست. شاید یک روستا یا نیمی از آن در نقطه کور واقع شده باشد و مشکل آنتن دهی گوشی داشته باشند. مثل روستایی که در قعر دره یا ورودی جلگه ای واقع شده است. در این نقاط آنتن دهی گوشی بسیار کم یا در کل قطع می شود. در این موارد از تقویت کننده هایی استفاده می‌شود که می‌توانند سیگنال را از نزدیک ترین دکل که ممکن است چند کیلومتر از آنجا دور باشد بگیرند و روستا را تحت پوشش بگیرند.

به شما توصیه می کنم پیش از خرید خانه یا اداره و یا اجاره ملک حتما تمام نقاط مکان مذکور را با موبایلتان چک کنید که خدای ناکرده بیشتر ملک در نقطه کور نباشد. اما اگر از ملکی آنقدر خوشتان آمده که حاضرید با کور بودنش بسازید پس باید به فکر تقویت کننده موبایل خانگی با آنتن دهی بالا باشید. ضعیف‌ترین تقویت کننده های شرکت کیان تلکام آنتن دهی تا برد 200m دارند و به راحتی مشکل افزایش آنتن موبایل را در نقاط کور خانگی حل می کنند.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۷/۰۶
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی