antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

دستگاه تقویت آنتن در مناطق کور

دستگاه تقویت آنتن در مناطق کور،یکی دیگر از مشکلات مردم این روستا عدم آنتن دهی مناسب تلفن های همراه است.

روستا‌ها یکی از مناطقی هستند که به دلیل دوربودن از مناطق شهری ارتباط یافتنشان به اینترنت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با توجه به اینکه ساکنان روستا نیز مانند شهرنشینان نیازمند انجام برخی کار‌های خود به وسیله اینترنت بوده و وظیفه دولت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای سهولت دسترسی روستائیان به اینترنت است و آبادانی روستا‌ها از جنبه‌ها و ابعاد مختلف همواره مورد توجه مسئولان کشور در برهه‌های مختلف تاریخی وجود داشته است باید توسعه شبکه‌های ارتباطی روستا‌ها نیز در دستورکار نهاد‌های مربوطه  قرار گیرد.

مشخصات دستگاه تقویت آنتن موبایل در روستاها چگونه است؟

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه GSM 900Mhz به همراه صفحه نمایش ال سی دی و اداپتور وتقویت کننده امواج GSM-980 یک سیستم تقویت آنتن تک کاناله است که با فرکانس  2g  سازگار می باشد.

راه حل موثر و ارزان برای تقویت آنتن دهی همراه اول در محدوده روستایی که سیگنال موبایل به درستی کار نمیکند و ارتباط انها از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

افزایش قدرت سیگنال تلفن همراه و بهبود کیفیت ارتباط همراه اول، افزایش طول عمر باتری موبایل ،ایده آل برای رفع مشکل آنتن دهی در خانه،گزینه ای موثر و تاثیر گذار در مناطق روستایی و برون شهری و رفع مشکل انتن دهی اینترنت همراه اول دارای منبع تغذیه خارجی که صفحه نمایش عادی را تشخیص می دهد.دارای منبع تغذیه داخلی که برای تشخیص normail نمایش داده می شود.

امکانات تقویت آنتن تک باند model WT-G980B :

محدوده فرکانس این تقویت کننده امواج موبایل 890/915-935/960 مگاهرتز می باشدمیتوان خروجی دستگاه 25 دی بی  میباشد و از روی دستگاه قابلیت تنطیم را دارا میباشد

منبغ تغذیه این ریپیتر  آداپتور 12 ولت و با برق شهری 220 ولت کار میکند.از تکنولوژی ALC استفاده می کند،( تنظیم خودکار قدرت دستگاه) برای جلوگیری از تداخل ایستگاه های پایه دارای چراغ های led  جهت نشانگر وضعیت سیگنال.طراحی شده برای  فضای داخلی و سازگار در هر شرایط جویمنطقه پوشش دهی سیگنال این مدل تقویت کننده آنتن با توجه به شرایط منطقه حداکثر 300 متر مربع بدون مانع می باشد.

برای استفاده از این محصول برای افزایش سیگنال موبایل خود، باید به همان اندازه سیگنال دریافتی در فضای باز در حد استاندارد وجود داشته  باشد.

چگونه می توانم دستگاه تقویت آنتن موبایل صحیح را برای شرکت و خانه خود انتخاب کنم؟

هر اپراتور تلفن همراه از فرکانس های خاص تلفن همراه برای تماس های GSM استفاده می کند. ما این داده ها را برای هر کشور جمع آوری کرده ایم و لیستی از مدل ها را تهیه کرده ایم که دقیقاً مناسب اپراتور شما هستند. همچنین ، در کاتالوگ ما تعداد زیادی تکرار کننده وجود دارد که از مدل های پایه برای حدود 100 مترمربع تا 3000 متر مربع شروع می کنند. برای یافتن تکرار کننده مناسب برای اپراتور و خانه خود ، با راههای تماس ما ر سایت و شبکه های مجازی تماس بگیرید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی