antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

فرق تقویت کننده وای فای و توسعه دهنده وای فای در چیست؟

فرق تقویت کننده وای فای و توسعه دهنده وای فای در چیست؟، توسعه دهنده وای فای یا WiFi Range Extenders که به آن تقویت کننده روتر بی سیم (Wireless router Boosters) یا تکرارکننده وای فای (WiFi Repeaters) گفته می‌شود را می‌توانید برای خلاص شدن از دست نقاط مرده خانه یا دفتر کاری خود استفاده کنید.

هر زمان در تاتش هستید یا یک سیگنال Wi-Fi مناسب را در یک منطقه خاص داشته باشید، بدون اینکه سیگنال دریافتی را از دست ندهید؛ می‌توانید از یک توسعه دهنده دامنه وای فای استفاده کنید.

WiFi Range Extender در وتقع با دریافت سیگنال‌های بی سیم از روتر شما و بعد تکرار آنها از طریق آنتن‌ها و تقویت کننده‌های قدرتمند؛ این سیگنال‌ها را به دورترین گوشه‌های فاضی خانه یا دفتر کاری شما ارسال می‌کنند و اتصال وای فای را بهبود می‌بخشند.

Wi-Fi Extender

یک Wi-Fi Extender؛ سیگنال روتر یا سوئیچ وای فای شما را ردیابی می‌کند؛ آن را توسعه می‌دهند و دوباره انتقال می‌دهد. می‌توانید کابل را از روتر اصلی به نقطه ای که می‌خواهید سیگنال شبکه را به آن انتقا دهید گسترش دهید و توصعه دهنده وای فای خود را به برق وصل کنید. به این ترتیب روتر از طریق کابل در حال ارسال سیگنال شبکه به توسعه دهنده است.

این دستکاه از یک طراحی Plug & Play استفاده می‌کند و راه اندازی سریع و ساده ای دارد و اتصالات مورد نظر شما را به سرعت تنظیم می‌کند. توسعه دهنده ای که از وای فای به جای سیم استفاده می‌کند ممکن است کاهش سرعت را تجربه کند. اگر چنین توسعه دهنده هایی با دستگاه‌های شما در یک باند مشابه مذاکرده داشته باشند که از آن برای مذاکرده با روتر استفاده می‌شود؛ قطعا افت سرعت رخ خواهد داد.

تکرار کننده WiFi دو باند  Linksys AC1200 (RE6250)

Linksys RE6250 تکرارکننده وای فای مقرون به صرفه است که از فناوری Spot Finder استفاده می‌کند. این دستگاه با هر روتر مدرنی سازگار است و برای افرادی طراحی شده است که به دنبال روشی بدون دردسر در از بین بردن نقاط مرده و بهبود عملکرد بی سیم هستند. از آنجا که تکرارکننده وای فای لینکسیس؛ برزورسانی فریم ویر را به صورت خودکار از سیستم لینکسیس دریافت می‌کند؛ به راحتی می‌توانید آن را تنظیم کنید.

  • مزایا – نصب ساده WPS؛ ارائه سیگنال فوق العاده قوی؛ پشتیبانی از فناوری Spot Finder
  • معایب – از حالت اکسس پوینت پشتیبانی نمی‌کند.

افزایش دهنده‌ی برد Wi-Fi چگونه کار می کند؟

افزایش دهنده‌ی برد یک دستگاهی است که مثل یک بریج سیگنال های Wi-Fi شما را تکرار می کند تا تمام نقاط خانه‌ی شما پوشش Wi-Fi داشته باشد. یک بازی بیس بال را در نظر بگیرید، مهاجم سعی در رساندن توپ به دریافت کننده(شما) دارد. یک افزایش دهنده‌ی برد Wi-Fi نقش آن پرتاب کننده ای را دارد که توپ را دریافت می کند و به نقطه‌ی امتیاز پرت می کند.

 به تنظیمات گیرنده‌ی خود هنگام استفاده از افزایش دهنده‌ی برد توجه کنید. ممکن است به دلیل نزدیک تر بودن افزایش دهنده‌ی برد به شما، انتظار نداشته باشید که دستگاهتان هنوز به روتر متصل باشد، اما تا زمانی که به طور دستی به افزایش دهنده‌ی برد متصل نشوید کماکان به روتر متصل می مانید.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۷/۱۲
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی