antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

دستگاه افزایش سیگنال موبایل

دستگاه افزایش سیگنال موبایل ،تقویت کننده آنتن موبایل دستگاهی است که میتواند آنتن گوشی افزایش دهد. در واقع این دستگاه میتواند سیگنال موبایل را سوار بر امواج استاندارد تقویت کند. این دستگاه امکان افزایش سرعت اینترنت موبایل 4G و مکالمه را نیز فراهم میکند.

چگونه میتوان سیگنال تلفن همراه خود را در خانه تقویت کرد؟

در دنیای متصل که در آن زندگی میکنیم، انتظار داریم که بتوانیم از تلفن همراه خود در هر کجا که برویم استفاده کنیم، خانه، مدرسه، ماشین، خرید، سالن ورزشی یا رستوران یا هر جا که برویم انتظار داریم تلفن های ما کار کنند. هنگامی که در خانه هستید، انتظار دارید که آنتن دهی بهتری داشته باشید تا بتوانید به راحتی در اینترنت با دوستان تماس بگیرید یا چت کنید،

برای افزایش سیگنال سلولی در خانه، ابتدا باید بدانید که چه چیز هایی میتواند باعث ضعف دریافت سلول شود. اگر خانه شما دارای پنجره های با انرژی کارآمد، سقف فلزی یا سایدینگ باشد یا ازبتون یا آجر ساخته شده باشد، این میتوانند سیگنال را مسدود کنند. اگر خانه شما در یک منطقه روستایی است به احتمال زیاد از نزدیکترین برج سلولی فاصله دارید که می تواند منجر به ضعف سیگنال شود.

تقویت آنتن موبایل در خانه های بیرون از شهر

برنامه ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید تا به راحتی نزدیکترین برج سلول را پیدا کنید. هنگامی که می دانید برج سلولی در کجا واقع شده است، می دانید که سیگنال شما از کجا می رود. اکنون میتوانید آزمایش کنید تا سیگنال سلولی بهتری را در خانه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، به نزدیکی برج خانه خود بروید تا ببینید که آیا این خدمات شما را در خانه بهبود میبخشد یا خیر.

آیا دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل برای انسان ضرر دارد؟

سوالی که امروزه ذهن اکثر مشتری ها را درگیر کرده  این است که دستگاه های تقویت آنتن موبایل برای بدن ضرر دارد یا خیر؟ در جواب باید گفت کهو دانشمندان به نتایج قطعی در خصوص وجود ضرر نرسیده اند.

دکل های بی تی اس مستقر در سطح شهر دارای استاندار وزارت بهداشت است و چنانچه نوسانی در فعالیت آنها صورت گیرد از طرف ارگان های مرتبط  پیگیری خواهد شد. به همین علت مشتریان محترم به این نکته توجه داشته باشند که برای خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل حتما  کالای با اصالت را انتخاب کنند که طبق قوانین و تحت فرکانس های مشخص شده اقدام به تقویت آنتن نماید.

این امواج در دسته ی امواج فرکانس رادیویی قرار دارد که اثر تخریبی روی بافت های زنده نداشته  است و فقط منجر به افزایش دمای ناحیه ای از بدن می شود. محققان طی یک آزمایش از 47 داوطلب اسکن مغزی گرفتند تا تغییرات گلوکزهای متابولیسم شده مغز آنها را هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه بررسی کنند. آیا دستگاه تقویت آنتن موبایل برای انسان ضرر دارد؟ تا کنون هیچ نشانه ای از آسیب دیدگی در این بخش دیده نشده است. در پی این ازمایش دریافتند 50 د قیقه مکالمه با تلفن همراه متابولیسم گلوکز را در بخش های مغزی نزدیک به گوشی تا هفت درصد افزایش می دهد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی