antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

رفع مشکل آنتن دهی در شهرهای مرزی

رفع مشکل آنتن دهی در شهرهای مرزی ،درگذشته آنتن‌های BTS و سایت‌های موبایل صرفاً خدمات شبکه در نسل دوم را ارائه می‌دادند. در این شرایط، سایت‌ها دامنه پوششی بالایی داشتند اما اکنون با توجه به تکنولوژی‌ها نوین و حجم بسیار بالاتری از کاربران که برای مصرف دیتا به همین اپراتورها متکی شده‌اند، دامنه پوششی آنتن‌ها کمتر شده است.

سرویس‌دهی به مشترکانی است که تعداد آنها همواره رو به افزایش است. از طرف دیگر اپراتورهای مخابراتی با پیشرفت تکنولوژی، خود را ملزم می‌بینند تا نسل‌های جدید شبکه را در اختیار کاربران قرار داده و مطابق با استانداردهای جهانی پیش روند. در صورتی که اگر تعداد کاربران افزایش نداشته باشد، باز هم اپراتور مجبور به افزایش آنتن‌های خود برای ارائه سرویس بهتر و جدیدتر است.

علت نهایی برای افزایش سایت‌های موبایل نیز طبیعتاً حذف یا کاهش نقاط کور و بهتر کردن وضعیت آنتن دهی در مناطقی است که کاربران با آن مشکل دارند.

تداخل شبکه چیست؟

به علت افزایش انفجاری تعداد کاربرانی که از موبایل‌های هوشمند بهره می‌گیرند، اکنون تعداد سایت‌های موبایل در سراسر شهرها افزایش یافته و اپراتورها نیز مجبور به ایجاد نوعی هماهنگی ویژه میان سایت‌های خود هستند. مشکل زمانی بروز پیدا می‌کند که یکی از این سایت‌ها، به هر دلیلی غیرفعال شود.

فوق برخی نقاط با تداخل فرکانسی همراه می‌شوند و کاربرانی که در نقطه قرمز حضور دارند، مشکل سرویس‌دهی پیدا می‌کنند، چرا که موبایل مشترک به شکل دائم میان دو سایت در حال جابه‌جایی (رفت و برگشت) است.

آیا آنتن‌های موبایل واقعاً مضر هستند؟

سازمان بهداشت جهانی (WHO) در همین رابطه می‌نویسد: تحقیقات بسیاری در راستای خطرناک بودن امواج موبایل در دو دهه اخیر انجام شده است. تا کنون هیچ شواهدی مبنی بر آغاز یک بیماری به این علت گزارش نشده است.

تحقیقات نشان می‌دهند که سطح انرژی امواج مغناطیسی در محیط‌های عمومی بسیار پایین‌تر از حدی است که باعث افزایش گرمای قابل توجه و دمای بدن شود.

با این حال، به علت عدم اطلاع‌رسانی صحیح، شهروندان هنوز هم دید چندان مناسبی نسبت به تشعشعات آنتن‌های مخابراتی ندارند و همین مسئله موجب گشته تا در کنار علاقه‌مند بودن به نسل‌های جدید شبکه، برای پذیرش آنتن‌های موبایل بر سر دو راهی قرار گیرند.

رومینگ

احتمال استفاده ناخواسته از سیستم رومینگ در شهرهای مرزی کشور وجود دارد و مشترکان باید در شهرهای مرزی کشور سیستم آنتن دهی خود را از حالت اتوماتیک به حالت دستی تغییر دهند. علت این امر نزدیکی شهرهای مرزی کشورمان با کشورهای همسایه و امکان استفاده رومینگ در این کشورها می باشد.

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۹/۰۶
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی