antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

antenpardaz

تقویت آنتن موبایل

  • ۰
  • ۰

تقویت آنتن موبایل در کارخانه های تولیدی

تقویت آنتن موبایل در کارخانه های تولیدی ،تنوع تقویت کننده ها با تکنولوژیهای مختلف و در توانهای وسیع با توانایی پوشش چند صد متر مربع تا چند ده کیلومتر مربع نیاز تمام مشتریان را در تمامی پروژه های پوشش برآورده می سازد.افزایش و توسعه ناحیه تحت پوشش شبکه GSM (آنتن موبایل) و پوشش دهی نقاط کور با هزینه کم و بغیر از روش نصب BTS جدید امری غیر ممکن نیست.

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل

راه حل دائمی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل در تمامی نقاط ایران تنهابا نصب تقویت کننده آنتن موبایل امکان پذیر میباشد.
بازدید از محل , مشاوره , طراحی , نصب و راه اندازی تقویت کننده آنتن موبایل با فرکانس های 900MHz-1800MHz-2100MHz .جهت پوشش تمامی اپراتورهای همراه اول, ایرانسل, رایتل

مناسب ترین روش جهت ارتقاء کیفیت مکالمه , تقویت و ایجاد سیگنال شبکه تلفن همراه در مناطق کوهستانی و دورافتاده . طبقات زیرین ساختمان ها مانند فروشگاه ها و بیمارستان ها . پارکینگ ها , هتل ها , آسانسورها . ساختمان های معادن . کارگاه ها و کارخانجات , واحدها و مجتمع های مسکونی . اداری و تجاری  استفاده از تقویت کننده GSM است.

تقویت آنتن موبایل Outdoor

برای تأمین پوشش تلفن همراه در مناطقی که کاملاً خارج از پوشش شبکه قرار گرفته اند .استفاده از تقویت کننده و تکرارکننده (Repeater) ضروری است. این دستگاه نقاط خارج از پوشش شبکه تلفن همراه را به شبکه متصل کرده. و بسیار مناسب برای نقاط خارج از شهر و دور از ایستگاه های موبایل (BTS) می باشد.

این تجهیزات برای پوشش شبکه در داخل ساختمان های بزرگ. برج ها و مجتمع ها با تعداد واحدها و مساحت زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با این دستگاه ها بسته به شرایط جغرافیایی می توان امواج تلفن همراه را تا فاصله 20 کیلومتر دورتر انتقال داده .و سپس یک محوطه باز به شعاع چند کیلومتری را تحت پوشش قرار داد.این دستگاه ها  مراکز دور از شهر و خارج از سرویس دهی شبکه تلفن همراه , ارتباطی با کیفیتی بالا به ارمغان می آورد. این تجهیزات با توجه به نوع محیط . شرایط سیگنال و محوطه تحت پوشش شامل انواع متفاوتی است.

مهمترین موارد کاربرد GSM Repeaters در طرحهای Indoor داخل ساختمانها,محیطهای بسته و Outdoor فضای باز:

تقویت پوشش موبایل در ساختمان ها و واحدهای مسکونی , اداری , تجاری , هتل ها , دیتاسنترها . داخل کارگاه ها و کارخانه ها و … . پوشش GSM برج ها, ساختمان های بلند. زیرزمین ها و پارکینگ ها – پوشش GSM مترو و داخل تونل ها. برای اصلاح پوشش GSM مناطق شهری و از بین بردن نقاط کور در شهرها .

پوشش GSM WLL برای مناطق روستایی و پوشش GSM شهرک ها . پوشش GSM جاده های خارج شهر و بزرگراه ها – تقویت پوشش GSM مراکز صنعتی و تجاری .پوشش GSM سدها , نیروگاه ها و کارگاه های جدیدالاحداث  مناطقی که در گودی و نقاط پست و یا در بلندی قرار گرفته اند.

قابل اجرا بصورت Indoor و Outdoor در کلیه مکان هایی که فاقد سیگنال یا به اصطلاح نقطه کور و یا دارای سیگنال ضعیف و ناپایدار و یا دچار پدیده پینگ پنگ یا تداخل شده باشند. پشتیبانی و پوشش هزمان برای کلیه اپراتورهای تلفن همراه و حتی قابل اجرا برای یک اپراتور. همچنین از این راه کارها برای اپراتورهای تلفن همراه و مخابرات جهت افزایش محدوده پوشش و رفع مشکلات سیگنال موبایل نیز استفاده می شود .

ارتباط با ما

گروه فنی و مهندسی آنتن پرداز در سال جدیدبا برنامه ریزی دقیق در راستای توسعه خدمات فنی خود به مردم عزیز اقدام خواهد کرد.

راههای ارتباطی باما :09120305403-09195110625

اینستاگرام:@antenpardaz

ایمیل:antenpardaz@gmail.com

منبع: تقویت آنتن موبایل

  • ۰۰/۰۹/۰۷
  • amir kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی